Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-06, 14:23   #2
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk
Wink

Sv: Forskjellen på ketolyse og atkins

Opprinnelig lagt inn av dolcevita78

Har ikke (enda) fått satt meg inn i alt - men hva er hovedforskjellen?

Og ang. ketolyse kuren, kan man spise så mye en vil av frukt og grønt, og av f.eks biff,ost osv?

Eller må man måle og veie absolutt alt?

Hei
På ketolysekuren kan du spise en god del grønnsaker, men i praksis ikke frukt ( litt jorbær og hinbær). Kjøtt og fisk kan man spise en del av.
Typisk ;Frokost; egg og bacon/ en liten omelett. Lunsj: blandet salat med litt tomat, paprika, fetaost, kylling ( restene fra gårsdagens grillkylling?), oliven, stilkselleri etc. Fet dressing. Middag ; kjøtt med grønnsaker.
Kvelds; litt ost med stilkselleri.
Det er lov å drikke sukkerfri brus, alkohol ( vin , lavkarboøl, sprit) men man tåler ikke så mye alkohol.
Ketolysekuren gir frihet for sult og mye energi for de allerfleste.
Les "Brukererfaringer" på www.ketolyse.no

Atkins er delt inn i flere faser, der man starter på samme måte som ketolysekuren, men så beveger seg gradvis over i mat a´la Fedon ( kort fortalt).
Ketolysekuren er for de som har 10-15 kilo +++ for mye , og er en KUR, som må etterfølges av lavkarbomat.
Atkins er mere en livsstil der man starter på kur og så gradvis går over i et sunt kosthold.
Ketolysekuren tilbyr komplett program med kosttilskudd,bok og urinstix samt soyaprotein- det er trolig det billigste konsept på markedet.
Vennlig Hilsen
Torkil Andersen
Jo meg med ketolysekuren og legetittel

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat