Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-11, 22:57   #127
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Mine råd til nye brukere - om kuren og "skikk og bruk" på forumet

Opprinnelig lagt inn av Saphire, her.

Haha. Vet ikke om jeg tørr å spørre en gang her nå. *ironisk*. Kunne nok lest meg opp på det, men fant ikke svar egentlig..
Er det vanlig å være i ketolyse om man følger generell lavkarbo? Jeg følger ikke slavisk med å telle antall g karbo om dagen, men er nok oppe i 15, mulig 20g. Og ketolyse stixen viste 2+ (ja jeg vet fargen ikke har noe å si)..Men jeg har ikke lest meg frem til noe ketolyse greier ettersom dette ikke var planlagt..er det noe jeg burde vite i forhold til spsielle næringstoffer/vitaminer jeg burde få i meg??

Aller først litt opplæring; kuren heter ketolyse, tilstanden kalles ketose!

15 - 20karber vil nok få deg i ketose, ja. Generell lavkarbo pleier å ligge litt høyere enn det, men grensen for når man komme ri ketose er ganske individuell også! Du kan lese deg opp på ketolyse.no og i tråden Alt du har ønsket å vite om ketose!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat