Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-14, 20:38   #7
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Kjøp av produkter utenfor EØS

Opprinnelig lagt inn av Darwin, her.

Er det ikke egentlig litt pussig at vi fortsatt bare har tre behandlingsmetoder for kreft? Stråling, kjemoterapi og operasjon. Og at man ikke engang vet hva kreft er?

Anbefaler boken "Keiseren av alle sykdommer" (omtalt her) for grundig innføring i det vi gir samlebetegnelsen kreft - historien bak disse tre behandlingsformene du nevner er massivt imponerende. En gang i tida foregikkk operasjoner uten anestesi, uten peiling på at det fantes en svulst å lete etter, og uten noen anelse om at det kunne foreligge spredning. Jeg er veldig, veldig glad for å leve i dette århundret - dette tiåret - sammen med en legestand som er bevæpnet med "bare" stråling, kjemoterapi og operasjon...

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat