Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-15, 04:02   #11
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Skrittellertråden

Opprinnelig lagt inn av stinei, her.

Kan jeg spørre om dere har på telleren hele tiden og teller alle skritt, eller om dere tar den på når dere går lenge turer? Vi har en diskusjon om dette hjemme, for gubben mener det er «juks» å teller skrittene når man bare går hjemme, men jeg har trodd at man teller alle skritt man går om dagen. For går man bare mellom stua og kjøkkenet skal man nå uansett ha sinnsykt mange turer for at det skal bli noe høyt tall?

Jeg bruker skrittelleren på mobilen. Jeg har den med når jeg går turer, men hjemme ligger den stort sett på benken. Men det er vel skritt om dagen, uanset hvor, som gjelder under disse 10 000 skritt om dag?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat