Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-11, 13:54   #57
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Hvordan går det?

Opprinnelig lagt inn av Mammarosa, her.

Her går det finfint. Har ikke veid meg siden fredag da det er veiedag. Skal ha tiden i måneden, så regner med en oppgangen. Trener 4-5 ganger i uken, men energien er ikke helt på topp.

Spiser ikke sukker eller noe med stivelse, og ikke mer enn 8% karbs pr dag av det totale inntaket. Ligger som regel ca 50/50 på protein og fett. Fettet kommer fra ost, nøtter og cc. Hva med dere?

Skal prøve kyllingen, kanskje i morgen!

Hvor lang tid holdt dere dere i fase 1? Jeg er vel ut i min tredje uke og savner frukt...

Jeg var vel i fase en i 3-4 mnd. Så slakket jeg opp litt. Men var tenkt å stramme inn nå igjen for vekta står bom stille. Men det har vel også litt med at jeg har prøvd ut forskjellige kaker-fromasjer som jeg kan lage til bursdag selskap. Jeg må jo spise opp det jeg tester ut .

Har vært slapt med trening også, pga dårlig vær og mange andre ting.

Når det gjelder fett og protein så vet jeg sannelig ikke. Bruker masse olje i eggebrødet mitt. Så bruker jeg cocosa i middagen. Spiser eggebrød til frokost og litt skinke til lunsj. Middagen blir som regel en pakke kjøtt av ymse slag og masse blomkål, squash og broccoli med litt stekt løk. Det er sååå godt.

Vurderer om jeg skal skeie ut i dag, men får så dårlig samvittighet bare ved tanken. Akkurat som om jeg gjør noe kjempe ulovlig. Dem andre skal ha hamburger her og det har jeg jo ingen problemer med, men lurer på om jeg skal ta meg en spise dag eller noe i den dur. Føler jeg har gått meg litt tom. For jeg har lyst til å ta fatt på de neste ti kg. Men jeg skal ærlig innrømme at jeg liker ikke kroppen når jeg spiser karbo mat. Alt blir så tungt og trasig. Så det er jo så absolutt ikke godt for kroppen.

Lykke til alle sammen og god helg til dere

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat