Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-13, 19:23   #4
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken retning?

Opprinnelig lagt inn av Dolsi, her.

Mange gode tips her Rin. Det er nok Asbergeren som gjør min sønn så sær i matveien. Iallefall sier spesialpsykologen som utredet han at dette er veldig typisk for Asbergere.
Vanskelig når man er så sær i matveien. Den eneste måten å få han til å spise grønnsker på er å lage blomkålsuppe til han,men det er vel kanskje ikke noe man får til å lage på lavkarbo?
Når det gjelder banan, så er det ikke mengder det er snakk om nei. Min sønn er så sær at han ikke liker å ha mye pålegg på maten sin.
Tenker at jeg skal prøve meg på noe lavkarbobakst og se om han liker noe av det.

Blomkålsuppe er null problemer å lage lavkarbo! Kok et hakket blomkålhode i vann og fløte, krydder etter ønske, kjør i blender - spis! Knallgodt! Og lavkarbo. Server gjerne med sprøstekt bacon i småbiter til. Mmmm...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat