Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-08, 07:53   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Følger Lindbergs ketogenkost, hva er forskjellen på det og ketolysekuren?

Scartz: Nå spør Denoz om Lindbergs KETOGENE kosthold Det er ikke det samme som det ordinære opplegget som beskrives i Fedon-bøkene.
Mest sannsynlig har han oppfølging av lege (har jeg rett?), og da synes jeg det er lurt å følge de reglene som har blitt forelagt.

Når det gjelder alkoholinntak så er ikke det anbefalt i noen store mengder uansett filosofi i vektnedgangsfasen, fordi det tar over for fettforbrenningen i den tid alkoholden forbrennes, så her må man bare bruke sitt eget skjønn.

Og Deniz; Jeg har lest et annet sted at du har gått ned 8,5 kg på tre uker, om det ikke er motivasjon nok i seg selv så vet ikke jeg! Utrolig bra jobba!

Men kan forresten være i ketose i opp til 100 gr kh om dagen, men det er som regel ikke målbart før man er i hvert fall under femti.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat