Tråd: Bukplastikk
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-09, 18:44   #107
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk

Opprinnelig lagt inn av silje26, her.

Jeg har ikke fått beskjed om å massere arene, bare øvre del av "underlivet". Fordi det hadde blitt hardt etter operasjonen, han sa det kom av gravitasjonen... At jeg måtte massere akkurat der så ofte jeg kan...
Men ikke noen andre plasser... Trodde det var fy fy å smøre fuktighetskrem og slikt på jeg... For i 3 mnd når jeg har dusja må jeg bruke hårfønere for å gjøre teipen mest mulig tørr, skal ikke være vått i det hele tatt sa han..

Men bruker du den over alle plassene det er hovent også? Hjelper det på å få ned hevelsen i tillegg?

Teipen sitter da ikke i 3 måneder?!?!?!? Såret har jo grodd etter 10 dager. Teipen er bare for å gjøre arret penest mulig, hele det andre området som er fettsugd kan og bør du smøre og massere som mye og ofte du klarer. Gjerne med en sånn massasje- dings jeg har!
Ja, den vil få ned en del av hevelsen og øke blodgjennomstrømningen til området slik at det heler fortere og bedre! Bruker min fra toppen av magen og helt ned og så langt bak på hver side jeg kommer til!

Når dette er over, er denne masssasje- dingsen også veldig god til å massere seg selv i nakken fordi den kan bøyes!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat