Tråd: Mup
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-04, 15:44   #4
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Jeg har funnet på det selv. I den grad det går an å ha copyright på ordene måltider, mosjon, mikro, mentalt, motivasjon og mål....
Jeg er ganske flink med planer og systemer og orden skjønner du. Og jeg synes det er godt å ha samhold med flere, så jeg er glad Guro og Anne er med. Du er hjertelig velkommen Lise. Og alle andre! Jeg tror det er sunt å sette seg ned og tenke gjennom hvordan man egentlig vil at ukeplanen sin vil se ut. For ikke å snakke om hvordan man vil at LIVET skal se ut. Hvordan er det egentlig jeg ønsker å spise? Hvilke kosttilskudd bør jeg ta? Hvor mye mosjon tar jeg mål av meg å få til? Hva motiverer meg? Hvilke mål har jeg? Hvordan tar jeg vare på min mentale helse?


Egentlig er alt dette essensielle elementer hos enhver persons helse og trivsel. Men vi har ofte så mye annet å styre med, at vi selv blir en salderingspost.

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat