Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-04, 14:26   #5
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Jeg hadde bare sagt at "Det og det tåler han ikke og SKAL IKKE ha!" Ferdig med det. Og jeg forventer at de som passer poden respekterer det, ellers gidder jeg faktisk ikke la de passe poden mer. Vi har hatt unger som ikke tåler melk, ikke tilsetningsstoffer, ikke jordbær, ikke ketchup og i alle fall ikke brun-brusene. Det er opp til de som passer dem å sørge for at de ikke får det. Nå som størstemann er såpass stor vet hun at det er dumt å helle i seg ketchup på pølsen, for da klør hun i flere døgn etterpå.

Å klare å omvende anti-karbojunkier tror jeg er en langvarig prosess. Gud vet hvor mye jeg har forsøkt... Men at de skal ha respekt for hva andre skal spise er en selvfølge mener nå jeg.

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat