Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-10, 18:59   #3
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan komme i gang? Kickstart?

Jeg startet på samme utgangspunkt som deg og med samme høyde. Det er snart et år siden og jeg har gått ned 21kg nå

Er ketolyse så strengt da? Forferdelig mye du kan spise! Du SKAL spise deg mett.

Ikke begynne på disse pulverkurene, du gjør deg selv en kjempebjørnetjeneste og gjør vektnedgang ENDA vanskeligere..

For din skyld, hold deg til lavkarbo med rent kjøtt, fisk, fugl, fete oster, grønnsaker som vokser over jorda, smør, kaldpressa oljer, litt fløte og rømme. Og på den måten unngå å få diabtes2, jeg klarte å snu før det var for sent og jeg var nok temmelig nære å få diabetes 2.( hvilket man i mange tilfeller kan leve medisinfritt på lavkarbo)..

Jeg vet hvor stor frustrasjonen kan være, men please, ikke gi opp gi lavkarbo noen forsøk!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat