![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Sep 2012
![]() |
Hvor mye?Det er mye som er lett å forstå på ketolyse, i forhold til hva du kan spise og ikke kan spise og hvor mye karbohydrater, hvor mye vann og hvor mye trening. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Hvor mye?Eksempel på hva jeg har spist i dag )kanskjelitt lite grønnsaker?): |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye?Høres ikke ille ut dette, men du kan nok med fordel pøse på med en del mer grønnsaker. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketose
![]() |
![]() |
#4 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Hvor mye?går ikke ned i vekt nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gjest
|
Sv: Hvor mye?
Litt lite grønnsaker synes jeg, men ellers er det vel good to go. Men seriøst, veier du alt du har i deg? Impoinerende i såfall og tidkrevende ift det å ikke veie. men hvor mye har du gått ned på denne og på hvor lang tid? Hva var utgangspunkjtet ditt, aka startvekten/høyden? |
![]() |
![]() |
#6 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Hvor mye?Er 160 cm høy. Startet på 95,5 kg. Er nå på 93,2 etter 7 uker. I eksempelet ovenfor er det bare hva jeg har begynt å spise ter jeg leste ketolyseboka i helga. De tidligere 7 ukene har jeg spist mer enn det, og litt mer karbo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hvor mye?Det er ikke et mål i seg selv og ligge under 15 g kh i følge Ketolyseboka. Man skal starte med 15 g til man er i ketose også kan man øke opp til 20-25 g. De fleste er i ketose på langt mere kh enn dette.
Easy isn't always simple ![]() Keep an open mind, but not so open that your brain falls out ![]() ![]() Sist redigert av Lillemy71 : 23-10-12 kl 15:46. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketose
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Sv: Hvor mye?Hei |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvordan ser bentobokser ol. ut innvendig? Hvor mange rom og hvor store er de osv? | FrkMarge | Generell diskusjon | 6 | 02-09-11 14:47 |
Hvor mange karber per 100 g er det i rips, og hvor finner jeg oversikt!? | Jente 1980 | Ketolysekuren | 4 | 16-03-11 21:53 |
Hvor finner jeg disse oversiktene over hvor mye karbo det er i ulike matvarer? | Sugarmom | Spørsmål og svar | 2 | 26-11-10 19:07 |
Hvor mange karbo og hvor mye fett | pila | Spørsmål og svar | 16 | 17-11-09 13:13 |