Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Desember/januarstarter-tråden!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-01-11, 03:52   #501
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 57
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Etter en fantastisk førsteuke, med endel hodepine og de andre normale startvanskene i Ketoland, som tørst og pissetrengt hele tiden, men -5Kg, har jeg nu hatt en uke med total stillstand. Vekta har bare surra rundt.
Litt opp, litt ned, litt opp, litt ned. Uka som helhet er sum 0.

Matinntak:
Frokost
Lunch
Middag
Kvelds.

Holder meg til mine 20g karbo, sånn ca.
Har kutta ned på kaffeforbruket (fra 4-5 liter/døgn til 3-4 kopper.)
Drikker mye LondonTe. (sånn helsekostfruktte, som smaker sukkertøy)

Har spist endel Chevalier sjokolade (nammis)

Energien kommer langsot sigende. Har ikke den helt store skyven i trening, men greit nok. Kondisen er ikke topp. Jeg går ikke sur, men blir lettere andpusten enn på karbokosthold.

Har en tendens til å spise litt for lite. Merker at jeg fryser på beina, lenge før jeg er sulten.
-------------------------------------------------------------------
Lykke til med denne ukesveiinga, folkens

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 08:36   #502
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Ellipsemaskin kjøpt, levering denne uken Håper det kan hjelpe meg litt, i og med at jeg har kulde astma, å dermed ikke klarer å puste ute i denne kulden, å dermed heller ikke får gått tur eller noe, men med maskinene så kan jeg trene foran fjernsynet

Jeg begynner også å få bedre kontroll på hva, og ca hvor mye jeg kan spise, men har ikke det store vekttapet enda da men, bare det går sakte men sikkert i riktig retning er jeg fornøyd

Jeg har skiftet Melange ut,å har bare litt igjen av den og soft bordsmør, så er jeg helt over på det rette smøret Noe "fy-mat" igjen, som mais osv, men de restene som er igjen før vi er helt over, spiser resten av familien min opp
Har mann og 4 barn, så her ligger ikke ting lenge i kjøleskapet før det er spist opp

Idag måtte jeg le litt når jeg åpnet kjøleskapet, min mann som la i varene igår, å det er jeg som pleier å gjøre det, å han har begynt så bra, sånn som vi pleier å ha det med å legge ting i skåler osv, så det er oversiktlig, men til slutt så har han rett å slett, bare blitt lei, å tømt alt i kassene nederst, fullstendig umulig å finne noe som helst, så har han stablet salaten, sånn at det er mulig å presse alt annet på oppsiden av de, så de ikke faller ut når man åpner døren, men som sagt ikke mulig å finne noe som helst av alle de små tingene nå hehe.
Ikke mulig å få inn så mye som en fing der, å jeg er temmelig overbevist at om jeg trenger noe der,så kommer alt sammen til å rase utover gulvet..
Jammen er de herlige disse mannfolkene altså hehe.....

Ingen skal si at han ikke gjorde en bra innsats ihvertfall

__________________



Sist redigert av hope10 : 19-01-11 kl 17:49.
hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 11:23   #503
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Haha!
Det var virkelig sirlig og pent satt inn øverst i kjøleskapet, men så var det nederst da..
Jeg ler enda av det kjøleskapet.

  Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 14:51   #504
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Pitten, her.

Haha!
Det var virkelig sirlig og pent satt inn øverst i kjøleskapet, men så var det nederst da..
Jeg ler enda av det kjøleskapet.

Ja han begynte veldig bra, men så har tydeligvis motet sviktet, å alt har bare blitt slengt inn ikke særlig system så mange steder nei

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 17:22   #505
mio87
Medlem
 
mio87 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Karmøy
Innlegg: 173
mio87 er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

jeg begynte 17.01 og veier idag 147 kg. skal en god del ned kan du si

mio87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/generell lavkarbo - det som gir minst migrene.. Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 17:50   #506
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Velkommen Mio87

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 18:02   #507
Benedictee
Medlem
 
Benedictee sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 204
Benedictee er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Har besøk av min bestevenninne fra Nordnorge i en uke og vi har fråtset i alkohol, pogull og sjokolade. På søndag bestilte vi pizza fra Dolly Dimples :O

har heldigvis ikke fortsatt feil på maten, har spist koteletter, sjampis og rømme + kylling. Men vi skal på julebord til helgen så jeg ser ikke at jeg greier å stramme meg opp helt enda.."Heldigvis" reiser hun videre til uka og da er det full peis igjen. Hun er slankeoperert og spiser fryktelig lite, noe som gjør at jeg heller ikke har særlig store porsjoner, så sett bortifra all godisen så funker det forholdsvis greit foreløpig. Håper ikke avvenningen over helgen varer så lenge.

For å gjøre samvittigheten litt bedre har jeg fortsatt ferie og derfor gått enda litt lengre turer med bikkja...og jeg har skiftet punktert dekk idag og fikk svetta litt da jeg skulle løsne plugger min far hadde strammet sist? :P

__________________


Benedictee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 18:34   #508
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Fjasnissen, her.

Hele tankegangen om at man skal spise ofte og små måltider for å øke forbrenninga er utdatert og usann. Kroppen forbrenner hele tia. Spis når du er sulten og til du er passe mett.

ÅÅååå! Det der har jeg prøvd å forklare folk som overhodet ikke er inne på lavkarbo, men det nytter ikke! Når jeg sier at jeg spiser frokost kl. 7 og er mett til kl. 13 så blir de helt ville i fletta og påstår jeg måååå spise et måltid mellom der for å holde forbrenningen oppe. At jeg da hevder at når kroppen min sier at den er mett og fornøyd, blodsukkeret er stabilt og jeg er god og varm så betyr det at forbrenningen er på topp - nei, det tror de ikke noe på nei!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 19:42   #509
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Akuratt det sliter jeg også med, for jeg har gjort nettopp det, å forstått at det er sånn det skal være, jeg klarer lett å ære mett MYE lenger enn andre rundt meg, men så leser jeg fra artikler i ukeblad om ketolysekuren, og noen som sier her, at det er ikke vits i å spise mye, for så å vente lenge på neste måltid, for kroppen tar ikke opp alle proteinene da, så det er bedre å fordele de på flere måltider, samt at noen har nevnt at det er bedre å spise jevnlig for å holde forbrenningen oppe, så derfor trodde jeg at det var det jeg måtte forsøke sånn at jeg slipper oppgang en uke til...

Men jeg kan ha misforstått da...

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 20:21   #510
Beurre
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 1.096
Beurre er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av hope10, her.

Akuratt det sliter jeg også med, for jeg har gjort nettopp det, å forstått at det er sånn det skal være, jeg klarer lett å ære mett MYE lenger enn andre rundt meg, men så leser jeg fra artikler i ukeblad om ketolysekuren, og noen som sier her, at det er ikke vits i å spise mye, for så å vente lenge på neste måltid, for kroppen tar ikke opp alle proteinene da, så det er bedre å fordele de på flere måltider, samt at noen har nevnt at det er bedre å spise jevnlig for å holde forbrenningen oppe, så derfor trodde jeg at det var det jeg måtte forsøke sånn at jeg slipper oppgang en uke til...

Men jeg kan ha misforstått da...

Jeg mener å ha lest at kroppen kan ta opp ca. 30-40 (ta høyde for individuelle forskjeller her) gram protein pr. time, så det å fordele proteinrike måltider litt utover dagen er nok ikke så dumt sånn sett.

Ellers er vel det med å spise regelmessig viktigst for de som spiser høykarbo – de må jo prøve å holde blodsukkeret stabilt. Hos oss går dette av seg selv At det påvirker forbrenningen er vel avslørt som en myte…?

Fint om noen med bedre peiling og erfaring kan korrigere meg hvis jeg kommer med feilinfo her


Sist redigert av Beurre : 19-01-11 kl 20:34.
Beurre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberal lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 23:43   #511
Kaija
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Telemark
Innlegg: 23
Kaija er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Jeg har trent! I går trente svigerinna og jeg styrke, og i dag var vi i basseng, med styrke og kondisjon. Greit å komme i gang, og kjenne at jeg orket masse, etter noen uker uten overskudd. Nå blir det ikke skikkelig trening før neste uke igjen, men et par turer skal jeg få til i mellom. Jeg var redd for å bli svimmel, eller ikke ha overskudd, men foreløpig har det i hvert fall bare vært å kjøre på. -Kjempefølelse!

Og så begynner jeg å kjenne at jeg har kontroll over maten nå. Utfordrer menyen litt, og synes det er koselig å finne mat som funker. Jeg veier omtrent ingen matvarer, men har en ok fordeling, spiser godt med både fett og grønt, og holder meg i ketose. Kveldsmat nå ble biffstrimler, sopp, litt løk og brokkoli + en god rømmeklatt. Og så lurer jeg på om jeg trenger en kopp kakao kokt på fløte og vann. Hvor "lov" er det, egentlig? -Funker i hvert fall godt både på nattesøvn og varmeproduksjon for min del.

__________________



Startvekt: 82 kg. Første mål: 72 kg før sommeren. Langsiktig mål: 65 kg.
Kaija er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 08:28   #512
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Ny morgen med sykt barn, så derfor litt tid til å sjekke her inne Nå står frokost omeletten på komfyren å putrer, å jeg må si det er jammen herlig mat i kan spise Nyyyyyyter dette virkelig enn så lenge ihvertfall, mange som har gjort dette før, sier at det som pleier å være grunnen til at folk slutter med kuren er at de lir matleie, men foreløpig må jeg si at jeg nyyyter maten

Jeg er en skikkelig middagsjente, så dette var supert Jeg føler meg fremdeles trett, veldig trett også, men jeg føler nå at jeg har bedre peiling på hva jeg kan spise, ca hvor mye osv, så jeg veier ingenting lenger.

Men det jeg lurer på er, det med sauser, holder meg milesvis borte fra det, hva gjør dere andre der? jeg bruker kun smeltet smør, over eller creme fraiche til, eller så heller jeg fløte over å får på en måte fløtesaus.

Men hva med den Bearnaise sausen som flere snakker om, er det vanlig pose saus, eller er dette noe fra egen oppskrift herfra, man bruker da?

Imorgen kommer ellipsemaskinen min, håper den er grei å bruke, så får jeg endelig starte å trimme litt, kanskje det hjelper på nedgangen min

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 09:27   #513
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Nå er det storsett min mann som lager middagene hjemme hos oss siden han kommer først hjem Men jeg spiser litt av sausene han lager selvom de ikke er lavkarbo...tar ikke mye...kanskje en ss eller to

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 09:36   #514
1979
Medlem
 
1979 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 45
Innlegg: 174
1979 er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

[quote=hope10;1006590]Ny morgen med sykt barn, så derfor litt tid til å sjekke her inne Nå står frokost omeletten på komfyren å putrer, å jeg må si det er jammen herlig mat i kan spise Nyyyyyyter dette virkelig enn så lenge ihvertfall, mange som har gjort dette før, sier at det som pleier å være grunnen til at folk slutter med kuren er at de lir matleie, men foreløpig må jeg si at jeg nyyyter maten

Jeg er en skikkelig middagsjente, så dette var supert Jeg føler meg fremdeles trett, veldig trett også, men jeg føler nå at jeg har bedre peiling på hva jeg kan spise, ca hvor mye osv, så jeg veier ingenting lenger.

Men det jeg lurer på er, det med sauser, holder meg milesvis borte fra det, hva gjør dere andre der? jeg bruker kun smeltet smør, over eller creme fraiche til, eller så heller jeg fløte over å får på en måte fløtesaus.



Men hva med den Bearnaise sausen som flere snakker om, er det vanlig pose saus, eller er dette noe fra egen oppskrift herfra, man bruker da?

Imorgen kommer ellipsemaskinen min, håper den er grei å bruke, så får jeg endelig starte å trimme litt, kanskje det hjelper på nedgangen min [/quote

Jeg bruker en bearnaisesaus, (kanskje ikke helt riktig skrevet) fra Fjordland. Den er utrolig god til ganske mye mat.
Tror det er ca 2 karber pr 100 gr. i den.

__________________
1979 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 09:40   #515
1979
Medlem
 
1979 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 45
Innlegg: 174
1979 er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av hope10, her.

Ny morgen med sykt barn, så derfor litt tid til å sjekke her inne Nå står frokost omeletten på komfyren å putrer, å jeg må si det er jammen herlig mat i kan spise Nyyyyyyter dette virkelig enn så lenge ihvertfall, mange som har gjort dette før, sier at det som pleier å være grunnen til at folk slutter med kuren er at de lir matleie, men foreløpig må jeg si at jeg nyyyter maten

Jeg er en skikkelig middagsjente, så dette var supert Jeg føler meg fremdeles trett, veldig trett også, men jeg føler nå at jeg har bedre peiling på hva jeg kan spise, ca hvor mye osv, så jeg veier ingenting lenger.

Men det jeg lurer på er, det med sauser, holder meg milesvis borte fra det, hva gjør dere andre der? jeg bruker kun smeltet smør, over eller creme fraiche til, eller så heller jeg fløte over å får på en måte fløtesaus.

Men hva med den Bearnaise sausen som flere snakker om, er det vanlig pose saus, eller er dette noe fra egen oppskrift herfra, man bruker da?

Imorgen kommer ellipsemaskinen min, håper den er grei å bruke, så får jeg endelig starte å trimme litt, kanskje det hjelper på nedgangen min


Jeg bruker en Bearnaise saus fra Fjordland, utrolig god
Tror det var ca. 2 karber pr 100 gr. i den.
Spis og nyt.

__________________
1979 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 11:16   #516
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av 1979, her.

Jeg bruker en Bearnaise saus fra Fjordland, utrolig god
Tror det var ca. 2 karber pr 100 gr. i den.
Spis og nyt.

Å så flott !! tusen takk for tipset

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 22:09   #517
mio87
Medlem
 
mio87 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Karmøy
Innlegg: 173
mio87 er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

da var jeg kommet på dag 4 av min ketolysekur. Venter på energien, spesielt siden jeg har en full arbeidsuke nå fra fredag til fredag. føler meg slapp og rar, hodepine og alt mulig. spiser alt jeg skal men likevel.. tar også alle vitaminene jeg skal og drikker 3 liter hver dag, og mer.. jeg har kronisk hodepine og migrene fra før og håper på en bedring på denne kuren, samt masse masse vektnedgang selvfølgelig!! har vært i ketose fra dag 1, så krysser fingrene

mio87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/generell lavkarbo - det som gir minst migrene.. Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 22:17   #518
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei
Thumbs down

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av mio87, her.

da var jeg kommet på dag 4 av min ketolysekur. Venter på energien, spesielt siden jeg har en full arbeidsuke nå fra fredag til fredag. føler meg slapp og rar, hodepine og alt mulig. spiser alt jeg skal men likevel.. tar også alle vitaminene jeg skal og drikker 3 liter hver dag, og mer.. jeg har kronisk hodepine og migrene fra før og håper på en bedring på denne kuren, samt masse masse vektnedgang selvfølgelig!! har vært i ketose fra dag 1, så krysser fingrene

Venter på energien jeg oxo.. har gått på ketolyse siden 3. jan nå.. på mandag hadde jeg hittil gått ned 5 kg. Jeg var oxo i ketose fra dag en.
Hodepine har jeg litt no å da.. Men det værste er vel at jeg kroniskt trett!! I dag sleit jeg sikkelig på jobb! noen dager vær en andre for meg værffall.. og jeg sitter å tenke på at jeg burda har tatt runde 2 30days shered.. men kroppen føles blytung og øyene sliter:P så må vel finne senga da vel

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 22:35   #519
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Hei alle sammen!

Jeg har et mislykket forsøk på ketolyse fra før av, men nå vil jeg prøve igjen. Jeg vet ennå ikke helt hvorfor det ikke gikk sist, men TROR det var fordi jeg hadde en partystopper i natreen, som jeg bruker MASSE av...Så denne gangen skal jeg kutte ut søtstoff så godt jeg kan, for å se om det hjelper.

Sist skulle jeg ned 13 kilo, nå 19....

  Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 01:21   #520
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Jeg må ha ramla ut av ketose i løpet av den siste uka. Har ikek hatt stix på lenge, men jeg kjenner jeg har "gå i ketose-symptomer". Har ikke sjekka vekta ennå, for veiedagen er i morra, men det kjenens ikke som jeg har samla veldig mye vann.

-Men du så slapp jeg er! Hodepine, tørst, you name it. Jeg merka ikke mye av det første gang jeg gikk i ketose, men nå får jeg visst alle virkningene på en gang.

Tror det ble for mye lavkarbobrød samtidig som jag hadde ostelasagne med i overkant mye karber i til middag. Så da vet jeg det. Jeg må være forsiktigere med brød og tomater, evt velge vekk den ene om jeg skal ha den andre.

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 11:59   #521
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 57
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Fredag er veiedag. Ukens ubehagelige sannheter skal avsløres.
Ned 1/2 Kg. Hadde selvsagt håpet på mer, men er egentlig fornøyd med 1/2-1 Kg pr.uke. Kroppen har det bra, jeg er ikke sulten, merker at klærne blir litt løsere i snittet.
Det er helt tydelig at jeg tåler mer enn 20 karbs/døgn uten å gå ut av ketose. Det ser også ut som at jeg ikke må spise mindre.

Da gjenstår det bare å ønske dere lykkettil med veiinga.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 13:49   #522
aragorn
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 81
aragorn er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Sukk, kjøpte ny vekt i går og da hadde jeg visst gått opp et par kilo.
En fancy en med måling av fett, vann og muskler i tillegg til vekt selvsagt.

Så jeg tror nok at utgangsvekten min var noe høyere enn det jeg antok.
Nedgangen min er nok reell, men har en lenger vei til målet enn først antatt.
Så jeg mener fortsatt at jeg har tatt like mange kilo som målt, men at jeg nok var 2-3 kg tyngre da jeg startet. Det passer forsåvidt godt med målingen legen tok i november.

Vel, vel. Godt på vei er jeg uansett. Og ned skal jeg. Basta.

God helg

__________________



Sist redigert av aragorn : 21-01-11 kl 13:54.
aragorn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 14:49   #523
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Hørte ut som en grei vekt, visste ikke at det fantes sånne engang jeg kanskje jeg også skulle anskaffet meg en.

Jeg er super frustrert idag, vet at jeg ikke skal stresse, men en sniktitt på vekten idag viser 1,1 kg opp siden første uken, selv om jeg lever kjempesafe...

skal forsøke å ikke tenke for mye på det, men vanskelig siden jeg ikke forstår hva eg gjør galt, å hvorfor jeg bare gikk ned første uken, å får 2 uker med oppgang, men men, satser med friskt mot på neste uke

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 15:03   #524
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Jeg ligger bom stille jeg. 100 gram ned siste uka, men så har jeg også ramla ut av ketose, det er fullmånetid og alt det der. Normalt skal jeg samle vann nå...
Jeg krysser fingrene for bedre resultat til uka igjen

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 16:55   #525
Midnight Choir
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 97
Midnight Choir er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Skjønner hva dere mener, men vi må ikke slippe taket nå, folkens! Jeg bestemte meg idag for å teste om det å kutte ut melkeproduktene hjelper. Krysser fingrene for at veiingen blir bra mandag.

Hold motet oppe, og kos dere i helgen!!

Midnight Choir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Start i desember €Lene€ Ketolysekuren 39 06-01-10 11:50
Tanker om desember achillea Ketolysekuren 29 08-11-08 17:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no