Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Fotballfrue Caroline

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 06-12-10, 13:12   #51
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fotballfrue Caroline

Senorita sa:"Er da mange store damer i media som har fått høre det også.."Er det liksom greit å snakke nedsettende om tynne da?Skjønner ikke at noen kan forsvare drittslenging, altså. Det oser misunnelse uansett om dere selv ikke vil vedkjenne dere det. Hva er interessant med å lese andres synsing om andres kropper? Spar dere.Pass på deres egne kropper.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 06-12-10, 20:49   #52
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Fotballfrue Caroline

Opprinnelig lagt inn av marteamanda, her.

OBS: LANGT INNLEGG


Som BitTorres påpeker skrev Caroline innlegget om hva hun spiste i 2009. Hun har dessuten medgitt i kommentarfeltet at hun på det tidspunktet
ikke visste hva hun snakket om, og endret innlegget slik at lavkarbo ikke er nevnt.



Denne tråden virker bare veldig useriøs på meg - mange kommer med uttalelser som ikke er fullt ut gjennomtenkt eller i det hele tatt korrekt.
Ikke for å fornærme noen, det er bare det at jeg synes det blir helt feil å diskutere en enkeltperson og kaste ut uttalelser som man ikke engang
vet stemmer. Flere enn meg som får litt sånn ungdomsskolevibber?
Seriøst, se på dette da:

- Jeg liker ikke bloggen eller henne
- Fotballfrue liksom :P En c-kjendisspiller hun er sammen med ;D
- Hun kunne helt klart trengt mer fett på kroppen.
- Caroline er jo helt forferdelig tynn. Har sett bilder av henne i badetøy, og grøss.
- Jeg synes hun er ekkelt tynn.
- Jeg liker at både menn og kvinner har litt å ta i, og da mener jeg ikke ribbein.
- Hun har ikke fin kropp, hun er bare bein med hud utenpå.
- Å herregud, usj.. Å være så tynn er virkelig ikke fint!
- Forskjellen er jo at Caroline hele tiden slanker seg og vil bli tynnere
- når alle de småripsa drømmer om å bli så tynn som henne, og leser de dumme slankerådene hennes, er det ikke rart de blir syke
og får anoreksia.
- Hun burde fetes opp, ser anorektisk ut. Ikke fint i det hele tatt
- At hun har en spiseforstyrrelse er ganske åpenbart. Hun bruker faktisk løshår, så det er tydelig at kroppen hennes ikke tåler påkjenningene.



.. Jeg bruker også "løshår" (extensions), og det gjorde jeg også da jeg hadde langt hår. Det har og hadde ingenting med hårtap eller kroppens
påkjenninger å gjøre, det er ganske enkelt det at jeg er overfladisk nok til å bruke penger på sånt tull som lengre og tykkere hår Det gjelder
også denne jenta, og hun har da aldri holdt det hemmelig, men vist seg mange ganger på bloggen uten extensions. Hun har hår i massevis, okei?


Det blir for dumt når folk slenger om seg med kommentarer om at hun er så tynn at det blir feil av henne å gå så hardt inn for å slanke seg. Hva
vet dere om det? Selv om det suger å tenke på for oss feitinger (pun intended), så er det faktisk noen mennesker som er naturlig kjempetynne -
selv kjenner jeg flere. Så lenge Caroline har et næringsinntak som dekker hennes behov må hun da kunne få trene som hun vil uten kjipe
kommentarer. Og helt seriøst, hvem av dere er det som er så innmari informert om hennes generelle næringsinntak?


Let's face it: det er like stygt å si at noen er for tynn som å si at noen er for tykk. Det er innmari dårlig gjort å skrive at noen er stygg, ekkel,
syk, å gjøre narr av henne ("morsomheter" om bloggen hennes, ektemannen, ribbeina hennes) - hvor har det blitt av medmenneskeligheten
deres da? Det er vanskelig å tro at voksne mennesker sitter og bryter sånne ting ut av seg om en jente som tross alt fremstår som et over
gjennomsnittet hyggelig menneske. Som sagt, det føles som ungdomsskolen når jenter hetses fordi de er tynne, pene og populære.
Jeg vet at denne tråden ikke startet sånn, men det er det den har blitt til.




Jeg skjønner ikke hvordan dere kan synes at det er helt okei å sitte og vrenge sånt ut av seg om en annen person, og jeg ville bare
si fra at jeg synes det er kjempetrist at dere gjør det her inne på forumet. Til nå har jeg elsket at dette forumet er åpent,
inkluderende og og støttende, og at man får så mye POSITIVT igjen for å være her inne. Nå er jeg faktisk bare skikkelig skuffa. Dere
kan vel ta drittkastingen et annet sted?

Jeg er forsåvidt enig med deg,jeg mente ikke noe vondt personlig mot henne.Men hvis hun slanker seg,og er så tynn er det jo ikke sunt for kroppen.Da vil hun jo bli undervektig.Men enig i at det er ufint å angripe en persjon som det blir gjort her.Men vi må huske på at unge jenter spesielt blir påvirket til å ville være like tynne når de ser slike bilder.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :)
Gammel 06-12-10, 22:49   #53
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Fotballfrue Caroline

Hva med å koste for sin egen dør? Vanskelig,men det funker

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 07-12-10, 00:04   #54
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Fotballfrue Caroline

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Hva med å koste for sin egen dør? Vanskelig,men det funker

Kjedelig. Da må jeg kjøpe kost først! Pleier bare å riste matta og feie litt under den med skotuppen.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 07-12-10, 00:09   #55
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Fotballfrue Caroline

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Kjedelig. Da må jeg kjøpe kost først! Pleier bare å riste matta og feie litt under den med skotuppen.

Dæggern, trodde det bare var meg som gjorde det på den måten jeg

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light
Gammel 07-12-10, 00:11   #56
PrøveKanin
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 195
PrøveKanin er ny på veien

Sv: Fotballfrue Caroline

På nettsiden jeg leser på i jevne mellomrom (stabæk support) har de som regel ett månedlig innslag om ett blogginnlegg fra denne jenta... Litt som "Finn Kalvik nyhetene" fra Åpen post :P

Personlig synes jeg hun er 15 kg for slank for min smak, men hun ville nok synes at jeg er minst 15 kg for tung for hennes smak også så der går det nok opp i opp
(Tenkte dere ville høre en gutts mening om dette :P)

Opplegget hennes syns jeg forsåvidt ikke var så himla galt:
Frokost: 100-150 gram cottage cheese (er jeg veldig sulten, kan jeg finne på å bruke müsli) med syltetøy.
Lunsj: Youghurt Naturelle med banan, og ett-to glass melk
Middag: 100-150 gram kyllingfilet, salat (bladsalat, løk, tomat, noen ganger fetaost med oljedressing)
Kvelds: Omelett med løk, skinke, gressløk og tomat.

Hun skal absolutt ha cred for å være sprek:
Fredag: Løper 10.5 km. Trener mage i 15 minutter. Eventuelt push ups.

Hun har også en kommentar i bloggen sin:
"Jeg er fullstendig klar over det. Uttrykte meg litt uklart, jeg mente lavkarbo i den forstand at jeg ikke spiser poteter, ris, paste etc. Nå er jo dette innlegget fra sommeren 2009, da kunne jeg ikke noe om LCHF."


Sist redigert av PrøveKanin : 07-12-10 kl 00:25.
PrøveKanin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo.no -
Gammel 07-12-10, 12:06   #57
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Fotballfrue Caroline

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Jeg er forsåvidt enig med deg,jeg mente ikke noe vondt personlig mot henne.Men hvis hun slanker seg,og er så tynn er det jo ikke sunt for kroppen.Da vil hun jo bli undervektig.Men enig i at det er ufint å angripe en persjon som det blir gjort her.Men vi må huske på at unge jenter spesielt blir påvirket til å ville være like tynne når de ser slike bilder.

Men slanker hun seg da? Jeg har ikke lest i bloggen hennes noe særlig så jeg vet ikke. Jeg vet at hun spiser sunt og trener mye, men det trenger jo ikke å bety slanking.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer
Gammel 07-12-10, 12:30   #58
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fotballfrue Caroline

Det er det samme med Anna Anka, eller hva hun heter. Hun trener ekstremt mye. Og når hun da spiser sunt i tillegg er det ikke rart hun ser ut som hun gjør. Om hun var anorektiker ville hun mistet muskelmasse og ikke orket trene så mye over tid.At noen kvinner ønsker å se slik ut bør være deres sak. Folk har forskjellig smak når det kommer til å avgjøre hva som er pent.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 07-12-10, 12:40   #59
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: Fotballfrue Caroline

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men slanker hun seg da? Jeg har ikke lest i bloggen hennes noe særlig så jeg vet ikke. Jeg vet at hun spiser sunt og trener mye, men det trenger jo ikke å bety slanking.

Hun sier selv at hun ikke gjør det, i alle fall.

__________________


MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
Gammel 07-12-10, 14:45   #60
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Fotballfrue Caroline

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men slanker hun seg da? Jeg har ikke lest i bloggen hennes noe særlig så jeg vet ikke. Jeg vet at hun spiser sunt og trener mye, men det trenger jo ikke å bety slanking.

Nei jeg vet ikke,men fikk bare inntrykk av det.Mulig hun bare er opptatt av å spise sunt og trene.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :)
Gammel 07-12-10, 15:45   #61
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Fotballfrue Caroline

Opprinnelig lagt inn av PrøveKanin, her.

Opplegget hennes syns jeg forsåvidt ikke var så himla galt:
Frokost: 100-150 gram cottage cheese (er jeg veldig sulten, kan jeg finne på å bruke müsli) med syltetøy.
Lunsj: Youghurt Naturelle med banan, og ett-to glass melk
Middag: 100-150 gram kyllingfilet, salat (bladsalat, løk, tomat, noen ganger fetaost med oljedressing)
Kvelds: Omelett med løk, skinke, gressløk og tomat.

Men det der har jo ingenting med lchf å gjøre. Hun spiser jo ikke fett i det hele tatt jo. Jeg hadde dødd av sult innen kl. 13 på den kosten der.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 07-12-10, 17:54   #62
PrøveKanin
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 195
PrøveKanin er ny på veien

Sv: Fotballfrue Caroline

Hehe jo det hadde nok jeg også gjort

PrøveKanin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo.no -
Gammel 07-12-10, 19:35   #63
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Fotballfrue Caroline

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Men det der har jo ingenting med lchf å gjøre. Hun spiser jo ikke fett i det hele tatt jo. Jeg hadde dødd av sult innen kl. 13 på den kosten der.

Det var jo det jeg sa til henne! At den maten hun ramset opp slett ikke var lavkarbo!
Anbefalte henne en tur inn hit for å lære litt, jeg da!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 07-12-10, 23:23   #64
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fotballfrue Caroline

Da håper jeg denne tråden blir fjernet innen hun kommer og oppdager en egen tråd med hennes navn.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 07-12-10, 23:26   #65
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 40
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Fotballfrue Caroline

Ja denne tråden er vel igrunn helt wasted, så den kan vel fint fjernes uten at noen gråter av den grunn..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
Gammel 08-12-10, 08:23   #66
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Fotballfrue Caroline

Veldig enig med deg

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 08-12-10, 09:33   #67
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Fotballfrue Caroline

Kan jeg slette tråden, siden jeg startet den?

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 08-12-10, 14:15   #68
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: Fotballfrue Caroline

Nei, du kan ikke det - moderatorene kan gjøre det

Inntil det skjer, kan kanskje dette være av interesse for dem som reagerte på "lavkarbo"kostholdet hennes tidligere: http://fotballfrue.no/?p=2842

.. det står litt om opplegget de følger i kommentarfeltet. Ikke mye, men dog. Og det virker som om flere er interessert i kostholdet deres, ser det har blitt etterlyst både oppskrifter, generell info, bokanmeldelser osv. Kanskje dette kan ende opp med å gjøre enkelte litt mer vennligstemte mot lavkarbo?

__________________


MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
Gammel 09-12-10, 18:25   #69
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Fotballfrue Caroline

Nåh! Nå ble jeg svært positivt overrasket over fruen - gode svar på kritiske spørsmål om lavkarbo og mettet fett i den kommentartråden!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 09-12-10, 18:32   #70
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Fotballfrue Caroline

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Nåh! Nå ble jeg svært positivt overrasket over fruen - gode svar på kritiske spørsmål om lavkarbo og mettet fett i den kommentartråden!

Mee toooo!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 09-12-10, 18:48   #71
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 53
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Fotballfrue Caroline

Synes det virker som om Fotballfruen har satt seg godt inn i sakene før de startet med lavkarbo nå etter bryllupsreisen.
Hun har lest, og fått med seg mye viktig.
Og det er ikke alle nybegynnere som så klart skriver som hun, at hun mener ernæringsekspertene tar feil når de sier at mettet fett er farlig.

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 10-12-10, 18:52   #72
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Fotballfrue Caroline

Syns denne diskusjonen har utviklet seg i helt feil retning. Den har iallefall lite med lavkarbo å gjøre. Syns absolutt ikke det er OK å fortsette drittslengingen.

...tenker vi stopper denne tråden her jeg... Den vil bli slettet etterhvert.

Admin

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no