Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 09-06-10, 17:11   #2201
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Kanskje rottene og musene rett og slett er så store at han ikke tør fange dem?

Det er vel i tilfelle per definisjon dårlige jaktforhold

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 09-06-10, 18:33   #2202
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ha, ha, katta mi prøvde å fange en rein en gang - da var det nok urjaktinstinktet som slo igjennom.
Han snek seg innpå reinen bakfra og da han være ca en meter bak, snudde reinen seg plutselig mot ham. Og like plutselig var han bare en liten (og lettere forskremt) pusekatt .

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
Gammel 09-06-10, 20:22   #2203
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Har du ikke lest alt om de DIGRE rottene/musene etc som finnes i din del av verden???

Er nok mest rotter, og katter spiser ikke rotter...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 09-06-10, 20:30   #2204
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Er nok mest rotter, og katter spiser ikke rotter...

Hvorfor gjør de ikke det? Ser de forskjell på en liten rotte og en stor mus?*nysgjerrig*

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 09-06-10, 20:31   #2205
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Hvorfor gjør de ikke det? Ser de forskjell på en liten rotte og en stor mus?*nysgjerrig*

De likr visst ikke smaken, i tillegg til at halen har et stoff som er giftig for de (forsvarsmekaniske for rotta syns jeg huske vi lærte på barneskolen eller så..)

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 09-06-10, 20:34   #2206
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

De likr visst ikke smaken, i tillegg til at halen har et stoff som er giftig for de (forsvarsmekaniske for rotta syns jeg huske vi lærte på barneskolen eller så..)

Takk for svar! *lært noe i dag også* + *avslørt som ikke noe katte- menneske*

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 09-06-10, 20:59   #2207
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Er nok mest rotter, og katter spiser ikke rotter...

Mine katter fanger og dreper rotter, både babyer og større..spiser dem ikke som du sier,
men har hatt vår del av rottelik her ja...

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 09-06-10, 21:22   #2208
Trulte67
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 57
Innlegg: 303
Trulte67 er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Pusen min spiser rotter, dvs egentlig er det vånd.
Her står det om vånden/jordrottene: http://www.fhi.no/eway/default.aspx?...1:5570:8:::0:0

__________________



118 kg (grøss) i nov.2008. Ketolyse fra mai 2010, da 106,6 kg.
Trulte67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse,men øker på karboene i sommer!
Gammel 09-06-10, 21:33   #2209
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som kan hjelpe med sang til brylup?
La inn en tråd her, men slenger det inn her også

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=34285

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 09-06-10, 21:34   #2210
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Apropo katter; hvordan kan jeg stoppe dem i å vandre rundt i garasjen min som ett annet åpent hus når porten står åpen? Vet jo aldri om de er der når jeg er der, så da kan jeg jo ikke bare stenge porten heller, for da er de innestengt-

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 09-06-10, 21:35   #2211
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kvifor er alle lavkarbobøkene eg finn på nederlandsk livredde for metta fett? Svigerfar har dia2 (ikkje overvektig) og slit med blodsukkeret sitt. Skulle så gjerne prøvd han på lavkarbo, men eg finn altså berre lavkarbobøker eg irriterar meg over! Oppskrifter med kvitt brød i og sukker her og der. Blæh! Han snakkar litt engelsk, men ikkje nok til å gi han ei bok om slikt på engelsk, dessverre. Hm.. What to do?

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 09-06-10, 22:28   #2212
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Trulte67, her.

Pusen min spiser rotter, dvs egentlig er det vånd.
Her står det om vånden/jordrottene: http://www.fhi.no/eway/default.aspx?...1:5570:8:::0:0

"Vønn" som vi sier der eg kommer fra er vel egentlig nærmere muldvarp enn rotter? Eller Lemen er vel enda nærmere. Og de mangler halen, som vistnok skal være giftig.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 09-06-10, 23:01   #2213
Astra_
Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Steinkjer
Alder: 60
Innlegg: 100
Astra_ er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har noen prøvd Cedar nut oil - Sedernøttolje (pinjekjerneolje)?
Den skal være bra mot det meste. Har kommet til bok nr 4 om Anastasia hvor denne oljen er omtalt...

__________________
Thoughts become things... choose the good ones! ® tut.com
Uke 23 -1 kg, uke 28 - 6,2 kg - uke 33 - 7,5 kg
Astra_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse!
Gammel 11-06-10, 08:44   #2214
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Eg har siste 2 månadane brukt Weleda sin kastanjesjampo. No siste dagane har eg merka at eg har antydning til flass i hovudbotnen. Så er då spørsmålet, er dette ein overgong frå billigsjampo frå matbutikkar og paraben og drit, så det vil gå over, toler eg ikkje sjampoen (det klør ikkje eller noko), eller skal eg gå tilbake til Redken frisøsjampoen min som er full av verste sort paraben, eller er eg då tilbake til scratch? Nokon som har peiling?

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 11-06-10, 11:03   #2215
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Eg har siste 2 månadane brukt Weleda sin kastanjesjampo. No siste dagane har eg merka at eg har antydning til flass i hovudbotnen. Så er då spørsmålet, er dette ein overgong frå billigsjampo frå matbutikkar og paraben og drit, så det vil gå over, toler eg ikkje sjampoen (det klør ikkje eller noko), eller skal eg gå tilbake til Redken frisøsjampoen min som er full av verste sort paraben, eller er eg då tilbake til scratch? Nokon som har peiling?

Jeg har ikke kjempepeiling, men du kan jo prøve en annen sjampo uten parabener kanskje? F eks Jason, den er mild og god. Weleda bruker mye eteriske oljer, noen kan sikkert reagere på dem.

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

"Vønn" som vi sier der eg kommer fra er vel egentlig nærmere muldvarp enn rotter? Eller Lemen er vel enda nærmere. Og de mangler halen, som vistnok skal være giftig.

Neida, de har ingenting med muldvarp å gjøre, se her:

Sitat:

Vånd kalles av og til også muldvarp, men det skyldes en forveksling med en helt annen art. Muldvarpen finnes ikke i Norge. Den tilhører dessuten en helt annen dyregruppe (orden), nemlig insekteterne, og er således i slekt med spissmus og piggsvin. Årsaken til forvekslingen er nok særlig at begge artene kaster opp små jordhauger ved munningen av sine underjordiske ganger. Våndens jordhauger er imidlertid mer uryddige enn muldvarpens, og de innholder ofte en del gress.

Men det stemmer at de er beslektet med lemen, for begge er i hamsterfamilien. Men vånd har hale, som du ser på illustrasjonen i linken til Trulte67, den er bare kortere enn rottas. Nærmeste slektninger er markmus og fjellmarkmus. *kommer fra biologfamilie*

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 11-06-10, 11:18   #2216
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sitat:

Jeg har ikke kjempepeiling, men du kan jo prøve en annen sjampo uten parabener kanskje? F eks Jason, den er mild og god. Weleda bruker mye eteriske oljer, noen kan sikkert reagere på dem

Du har nok rett, den luktar ganske kraftig! Takk for info! Har ikkje ide om kva Jasonsjampo er, men eg skal google litt! Håper det er å finne her også. Ser forresten at Pantenesjampoen frå matbutikken er parabenfri, men der er vel mykje anna skit i den i staden!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 11-06-10, 11:20   #2217
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kokkenovise 157cm vil gratinere brokkoli i ost og fløte i dag - må brokkolien forvelles? Mvh frk vil-helst-slippe-ekstra-oppvask

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 11-06-10, 11:22   #2218
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Her ser du eksempler på Jason- (det er vel en tøddel eller to der?!) shampooer. Jeg brukte aloe vera-kremen deres, og den var fantastisk. Det minner meg på at jeg savner den . Det jeg har merket meg med Jason-produkter er at de ikke er så himla dyre, og at flaskene ofte er gigantiske .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 11-06-10, 11:30   #2219
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Du har nok rett, den luktar ganske kraftig! Takk for info! Har ikkje ide om kva Jasonsjampo er, men eg skal google litt! Håper det er å finne her også. Ser forresten at Pantenesjampoen frå matbutikken er parabenfri, men der er vel mykje anna skit i den i staden!

Tror Grønn Hverdag har oversikt over alle stoffer som ikke er "akseptable" på siden sin (gidder ikke lete opp akkurat nå ).

Jason er et stort merke med masse produkter uten parabener, laurethsulfater osv. Tipper det er større utvalg å få i Belgia enn i Norge, her er det bare Aloe Vera-varianten som selges nå. Jeg har fått tak i Apricot Body Wash før og den luktet vanvittig godt

Ellers synes jeg Dr Hauscka-shampoen er bra (bedre enn Jason), men de skal visst slutte å produsere den

Aloe Vera-bodylotionen fra Jason er forresten utrolig bra, jeg som har tørr hud trenger bare en innsmøring med den bodylotionen for å ha mettet huden med fuktighet for mange dager, selv om jeg dusjer. Den trekker ordentlig inn i huden, i motsetning til bodylotions med mineraloljer, som legger seg som en hinne utenpå og blir ekkel når man dusjer eller får regn på armene

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 11-06-10, 11:38   #2220
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Kokkenovise 157cm vil gratinere brokkoli i ost og fløte i dag - må brokkolien forvelles? Mvh frk vil-helst-slippe-ekstra-oppvask

Det burde du gjøre, ja, den blir veldig hard ellers - snakker av erfaring

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Her ser du eksempler på Jason- (det er vel en tøddel eller to der?!) shampooer. Jeg brukte aloe vera-kremen deres, og den var fantastisk. Det minner meg på at jeg savner den . Det jeg har merket meg med Jason-produkter er at de ikke er så himla dyre, og at flaskene ofte er gigantiske .

Jepp! Jeg savner den også, tenkte jeg skulle gå og kjøpe i dag faktisk, for det er tilbud på alt av Jasön (tødler på plass ) på Vita om dagen, hett tips! Den bodylotionen er så sommer for meg!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 11-06-10, 11:44   #2221
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jepp! Jeg savner den også, tenkte jeg skulle gå og kjøpe i dag faktisk, for det er tilbud på alt av Jasön (tødler på plass ) på Vita om dagen, hett tips! Den bodylotionen er så sommer for meg!

Typisk at det skal være tilbud på ting når jeg er blakk .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 11-06-10, 11:46   #2222
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk søte dykk! Då skal eg på jakt i helga!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 11-06-10, 19:27   #2223
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kommer PMS (og sjokosug) rundt eggløsning eller rundt mensen? *plystre*

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 11-06-10, 20:01   #2224
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sitat:

Ellers synes jeg Dr Hauscka-shampoen er bra (bedre enn Jason), men de skal visst slutte å produsere den

Eg fann Dr Hauscka shampo i dag! Tok ein mot flass, og ein for normalt hår + jojoba balsam. Hm.. Skal teste det i morgon. Synd dei sluttar å produsere dersom det er eit godt produkt!
Kjenner nokon til merket KNEIPP? Dei har også shampo, men kjenner ikkje til det. Jasön fann eg ikkje i dag. Kanskje neste bio-sjappe!

Edit: Flasshampoen var ikkje frå Dr Hauscka ser eg. Det var eit anna merke: Zarqa. Den er luktfri, uten paraben, parafin eller fargestoff. Yay


Sist redigert av Furine : 12-06-10 kl 07:40.
Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 11-06-10, 21:41   #2225
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Kommer PMS (og sjokosug) rundt eggløsning eller rundt mensen? *plystre*

Vanligvis mellom!

For meg starter det med ømme bryster redd ved EL som forsvinner/mindre øm par dager før mensen, så helt borte en eller to dager inn i mensen.

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs.
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 9 (0 medlemmer 9 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no