Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Te

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-09-10, 20:10   #1
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a
Question

Te

På de fleste tepakker står det ikke om den inneholder karbohydrater eller ikke. Er det noen som vet hvilken te som er trygg å drikke uten fare for å falle ut av ketose?
Kan jeg bruke sukrin i teen uten at jeg kommer ut av ketose?

  Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 20:16   #2
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Te

Hei,
Te er tillatt, noen inneholder kh pga tillsatt frukt, bær etc. men så lenge du ikke har tenkt å spise posen så er kh innholdet ikke noe å bekymre seg over. Sukrin er tillatt. Hsuk det er kun et inntak av for mye karbohydrater som kan få deg ut av ketose.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 20:18   #3
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Te

Tusen takk for svar

  Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 00:03   #4
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Te

På den ene teen min står det karbohydrat per dl ferdig drikke.

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 09:33   #5
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Te

Hva slags te er det, da?
Jeg har sånn te- pulver på boks (sitron eller skogsbær) og de inneholder masse karber og løses opp i vannet. De tør jeg ikke drikke på lavkarb/ketolyse!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 09:55   #6
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Te

Ja, instant-te er unntaket - det er sånn tepulver på boks som løses opp i vann, jeg ser dem oftest i ingefær-variant, eller noen andre sorter i kosttilskudd-hyller her og der. De består mest av rørsukker.

Men teposer og løsvekt-te er trygt!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 10:10   #7
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Te

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Men teposer og løsvekt-te er trygt!

Og godt er det!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 10:22   #8
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Te

men, er litt rart att det blir så mye karbohydrater når teen bare trekker i posen? er det jeg som har missforstått?

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 10:26   #9
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Te

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

men, er litt rart att det blir så mye karbohydrater når teen bare trekker i posen? er det jeg som har missforstått?

Noen teer er visstnok tilsatt sukker og da siver jo det ut i tevannet ved trekking. Sjekk om det står noe på eska!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 10:46   #10
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Te

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Noen teer er visstnok tilsatt sukker og da siver jo det ut i tevannet ved trekking. Sjekk om det står noe på eska!

Jammen, det står på eska 0,5 karber pr dl vann..

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 11:25   #11
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Te

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Jammen, det står på eska 0,5 karber pr dl vann..

Ja, men står det noe om hvor de karbene kommer fra?
Sukker, fruktose etc....

Hvilket merke er det?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 11:44   #12
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Te

Er liptons trur jeg.
Har ikke pakken foran meg nå, så er litt usikker

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar

Emneord
te


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no