Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Burger King

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-03-10, 08:18   #1
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Burger King

Nå har det seg slik - at mine to troll gjerne av og til vil på BurgerKing. Og jeg vil faktisk ikke nekte de det. (Jada - kall meg gjerne dårlig mor )

Det jeg i grunnen lurer på er dette Fedon burgeren BurgerKing har. Er det noen som har erfaring og har spist denne? Tenkte på alt fra smak til karber i grunnen

Takknemlig for svar!

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 09:26   #2
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Burgerking

Vet ikke med burgern, men BK har en ganske safe grilled chicken salad også - skjønt, det hender det føles litt stusselig når man sitter og ser på andre som mesker seg med burgere

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 09:36   #3
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Burgerking

BurgerKing er ganske greie og har lagt ut næringsinnholdet på alle sine produkter!
Klikk og godbit til BurgerKing!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 12:23   #4
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Burgerking

Det ser ut til at de har ekte ost, for den er uten karber Så da hadde jeg tatt en dobbel osteburger og skrellet vekk brødet Eller en annen med to burgere, poenget er at når man tar bort brødet, så får man rent kjøtt igjen og føler man spiser burger

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 12:29   #5
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Burgerking

Ja - nå sitter jeg og planlegger å smugle med meg et par oopsi-hamburgerbrød til å brette rundt en dobbel whopper neste gang, haha.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 12:30   #6
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Burgerking

På Burgerking har de vel mulighet for å få fullkornbrød til alle burgerene og sånne fine ting?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 12:35   #7
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Burgerking

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

På Burgerking har de vel mulighet for å få fullkornbrød til alle burgerene og sånne fine ting?

Det er vel bare som på peppes, denne fine fullkornsbunnen deres med masse sikta hvete og litt korn i mellom for at den skal se grov ut...


Jeg hadde nok tatt bort brødet for sikkerhetsskyld... 22g karbo inneholder Fedonbrødet og det er fryktelig mye om man spiser ketogent.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 15:01   #8
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Burgerking

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Det er vel bare som på peppes, denne fine fullkornsbunnen deres med masse sikta hvete og litt korn i mellom for at den skal se grov ut...


Jeg hadde nok tatt bort brødet for sikkerhetsskyld... 22g karbo inneholder Fedonbrødet og det er fryktelig mye om man spiser ketogent.

Tenkte på barna jeg da
leste litt feil.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 11:51   #9
tina therese
Medlem
 
tina therese sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sørumsand
Innlegg: 93
tina therese er på en erverdig vei

Sv: Burgerking

fint med sån næringsverdi tabell-de har den bakpå det arket som legges på brettet på mc donalds også...

Jeg synes salaten på mc donalds er begredelig og det er en plage og betale så mye penger for slapp salat med seig ost og gummi kylling....
er salaten på burger king bedre?

__________________


tina therese er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 21:02   #10
KarbonixNADA
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 6
KarbonixNADA er på en erverdig vei

Sv: Burgerking

Jeg pleier å bestille Big King XXL med fedonbrød(Dobbel kjøttkake, bacon og ost), på selvkomponert kur.

De første gangene kastet jeg bunnen, men de siste gangene har jeg droppet det også. En dag for litt siden spiste jeg (av grunner jeg ikke orker å forklare her, men det var ikke meningen altså) faktisk big king xxl med fedonbrød til både lunch og middag, og utpå kvelden var det fortsatt godt med utslag på stix(Tror jeg tåler relativt mye karbs, så du får prøve deg fram selv).

Jeg har i hvertfall funnet løsningen på matproblemet for meg, de dagene jeg glemmer matpakke, eller skal være lenge på jobb.

KarbonixNADA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 02:11   #11
Filakia
Medlem
 
Filakia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Mjøndalen
Innlegg: 192
Filakia er på en erverdig vei

Sv: Burgerking

Ah, da vet jeg hva det blir dersom jeg skal på Burger King før jeg skal inn til min gastric bypass om 1 mnd. En Big King XXL, uten brød! Bare 6.1 kh, og masser av fett og proteiner!

__________________
Filakia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nylig vektoperert - på jakt etter ny filosofi - kanskje OE? Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fedon på Burger King tommygutt Lavkarbo generelt 19 04-08-08 01:39
Fedonburgeren på burger king! Millsi Spørsmål og svar 21 06-02-08 23:47
Arabisk burger, Hot. Labomba Middag 1 30-07-07 18:07
Fedon-burger Synne2 Dr Lindbergs 2 12-08-05 14:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no