Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Vanninntak

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-10-05, 14:28   #1
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Vanninntak

Kan noen minne meg på hvorfor det er så viktig at jeg får i meg nok vann, og hvor mye nok vann er?

*dehydrert*

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 28-10-05, 14:37   #2
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Vanninntak

Det er nok flere grunner til det, men en grunn er at væske frakter viktige sporstoffer,mineraler og vitaminer rundt omkring i kroppen......

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 28-10-05, 16:02   #3
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Vanninntak

Men nå snakker du om VÆSKE, Anne. og pepsi max er jo væske....

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 28-10-05, 23:00   #4
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Vanninntak

ja masse gode grunner tas i mot med takk !! kjempe brad tråd Lise !!!

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 29-10-05, 01:05   #5
Elena
Seniormedlem
 
Elena sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Vestfold
Alder: 43
Innlegg: 522
Elena har en fantastisk aura rundt segElena har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vanninntak

vann inntak er viktig for å holde kroppen ren og skylle ut alle avfallsstoffer vi ikke vil ha

men hvor mye er det egentlig som er anbefalt?

__________________
No gut's no glory

Elena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ca 30 karbs om dagen Svar med sitat
Gammel 29-10-05, 09:28   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Vanninntak

Opprinnelig lagt inn av Elena

vann inntak er viktig for å holde kroppen ren og skylle ut alle avfallsstoffer vi ikke vil ha

men hvor mye er det egentlig som er anbefalt?

Minst 2,5 - 3 liter VANN pr dag, - spredt over hele dagen, ikke alt på en gang !!
Annen "væske" som brus/kullsyreholdige drikkevarer, saft, kaffe, te etc kommer utenom

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 30-10-05, 21:14   #7
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Vanninntak

Jeg er HELT uenig med Nille!

1 til 1 1/2 liter daglig holder Drikk vannet i små slurker og 'tygg' vannet (enkelte kaller det det faktisk) Dette gjør at spytt-kjertlene aktiviseres/stimuleres og produksjon av spyttamylaze øker. Og pass på å drikke ETTER mat ikke TIL maten. Vann/annen væske er ikke til for å skylle ned maten med - da tygger du ikke maten ordentlig, og belaster mage/tarm unødvendig mye.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 30-10-05, 21:16   #8
205gti16v
Medlem
 
205gti16v sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Kristiansand
Alder: 44
Innlegg: 324
205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys

Sv: Vanninntak

Og meir enn 2,5-3 liter drikker du dersom du trener eller er ute i varmen. Når det gjeld trening i varmt vær så er det lurt å fukte skallen og kroppen, mister møkje mindre væske då. Då slepp du å drikke så himla møkje vatn.

Dette var jo litt lite relevant for årstida men

__________________
Medlem av rein matklubben
Medlem av Barnehageliga'n


Drevon: Fedmeepidemien har ingen god forklaring som kan dokumenteres vitenskapelig.

Ønsker meg eit bombekalorimeter sånn at eg kan forbrenne maten sånn som ernæringsrådet vil eg skal http://www.houm.no/produkter/bombekalorimetre.htm




Shut up, Brain, or I'll stab you with a Q-tip!
Homer Simpson
205gti16v er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lutz,Skaldeman,Polezynski,Kwaznievski. Svar med sitat
Gammel 30-10-05, 21:25   #9
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Vanninntak

Men en annen ting er at når jeg er flink og drikker mine 3+ liter med vann, så går jeg ned mye fortere.

  Svar med sitat
Gammel 30-10-05, 21:36   #10
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Vanninntak

Opprinnelig lagt inn av Nille

Minst 2,5 - 3 liter VANN pr dag, - spredt over hele dagen, ikke alt på en gang !!
Annen "væske" som brus/kullsyreholdige drikkevarer, saft, kaffe, te etc kommer utenom

kommer farris utenom ?

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 30-10-05, 21:56   #11
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Vanninntak

Opprinnelig lagt inn av nøtta

kommer farris utenom ?

Atkins sier bare vann er vann. Men så har de jo ikke Farris i USA. Og Farris er jo vann da.... Torkil sier også at Farris kan regnes med i "vannkvoten".

Ser at Fedonisten ikke er enig i mengden vann, og at 1 - 1,5 liter pr dag er nok. Om det strides de lærde. Og selv om jeg ikke er "lærd" så må nok Fedonisten og jeg bare bli enige om at vi er uenige på dette punktet.

De fleste jeg kjenner fra lavkarboforum har erfart det samme som Albertine, nemlig at de ser stor forskjell på vekttap etter hvor mye vann de drikker. Teorien bak dette er bl.a. at studier (bl.a. ved Atkins Center) viser at en reduksjon i vanninntaket kan gi opphav til økt fettdeponering, mens økt inntak av vann faktisk kan redusere fettlagringen i kroppen. Nyrene fungerer ikke skikkelig uten nok vann. Da må leveren ta over. Leveren omdanner lagret fett til ny energi til kroppen, og dersom leveren må avlaste nyrenes funksjoner, vil følgelig konsekvensen bli at mindre mengder fett omdannes til energi. Fettet forblir lagret i kroppen og vektreduksjonen stopper opp.

Vet ikke om dette stemmer jeg, og det er sikkert like mange meninger om dette som det er om lavkarbo kontra lavkalori.

Jeg har mye vann i kroppen og drikker jeg for lite vann samler jeg av en eller annen grunn mer. Jeg spurte en indremedisiner jeg var hos engang om dette og han svarte at kroppen reagerer på manglende vann som en trussel mot dens eksistens, så den forsøker å holde på hver dråpe. Vann blir da lagret i rommet mellom cellene i kroppen, som gir opphav til hovne bein, føtter og hender. Den beste måten å bli kvitt plager med vannansamling, er altså å gi kroppen hva den trenger, nemlig nok vann. Dette stemmer for meg, men om det er riktig for alle vet jeg ikke. Som sagt, de lærde strides......

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 30-10-05, 22:05   #12
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Vanninntak

*løper ut på kjøkkenet og henter seg et glass vann* denne tråden var bare genial ! jeg trenger virkelig en påminning om dette

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 30-10-05, 22:07   #13
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Vanninntak

Opprinnelig lagt inn av nøtta

*løper ut på kjøkkenet og henter seg et glass vann* denne tråden var bare genial ! jeg trenger virkelig en påminning om dette

påminelse var ordet jef lette etter ja ikke lett og tebke med for lite vann i kroppen

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 30-10-05, 22:09   #14
205gti16v
Medlem
 
205gti16v sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Kristiansand
Alder: 44
Innlegg: 324
205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys

Sv: Vanninntak

Kommer jo litt ann på kor møkje vatn det er i maten ein et og.
Dersom ein er på ein Skaldemansk vektminskingskost får ein mindre vatn frå kosten enn om ein et kilovis med grønnsaker

__________________
Medlem av rein matklubben
Medlem av Barnehageliga'n


Drevon: Fedmeepidemien har ingen god forklaring som kan dokumenteres vitenskapelig.

Ønsker meg eit bombekalorimeter sånn at eg kan forbrenne maten sånn som ernæringsrådet vil eg skal http://www.houm.no/produkter/bombekalorimetre.htm




Shut up, Brain, or I'll stab you with a Q-tip!
Homer Simpson
205gti16v er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lutz,Skaldeman,Polezynski,Kwaznievski. Svar med sitat
Gammel 30-10-05, 22:14   #15
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Vanninntak

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Jeg er HELT uenig med Nille! 1 til 1 1/2 liter daglig holder

Dette har jeg også hørt (av min KI-medisinterapeut), og utfra de begrunnelser som hun gav, så har jeg tro på det også. Men dt jeg stiller meg litt spørsmål om,- er om dette gjelder for dem som har ubalanser, og at de som spiser etter Akins og ikke er "syk" trenger noe annet?

Sitat:

Og pass på å drikke ETTER mat ikke TIL maten.

Å,det trengte jeg å høre! Takk!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 31-10-05, 06:29   #16
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Vanninntak

Jeg syns også at det blir for mye med 2 liter utenom trening. En tapper jo kroppen for mineraler hvis en drikker for mye vann og det er uheldig. Men de med hovne ben har sikkert godt av mer vann.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 31-10-05, 07:59   #17
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Vanninntak

Opprinnelig lagt inn av Lise

Men dt jeg stiller meg litt spørsmål om,- er om dette gjelder for dem som har ubalanser, og at de som spiser etter Akins og ikke er "syk" trenger noe annet?

Ja, jeg regner med at en lege som har behandlet 70000 pasienter i løpet av en 30 års periode ettterhvert har samlet litt erfaringer om hva folk på hans diett trenger.... Atkins kosthold (også andre typer lavkarbo kosthold) er i seg selv sterkt vanndrivende og man mister en del vann man normalt ville ha i kroppen på grunn av dette. Samtidig så er det helt klart at en mister en del salter og mineraler igjennom all "tissingen" og det er jo nettopp derfor Atkins anbefaler tilskudd av bl.a. kalium og kalsium.

Men nå er ikke Atkins den eneste som anbefaler denne mengden vann. Det gjør alle ketogene dietter. Nettopp pga. ketose, kostsammensetning etc.
Det er ikke noe jeg personlig har funnet på da....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 31-10-05, 10:18   #18
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Vanninntak

Opprinnelig lagt inn av Nille

Ja, jeg regner med at en lege som har behandlet 70000 pasienter i løpet av en 30 års periode ettterhvert har samlet litt erfaringer om hva folk på hans diett trenger....

Ja, det var det jeg tenkte også.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 31-10-05, 10:36   #19
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Vanninntak

Jeg kommer iallefall til å drikke mine tre liter om dagen. Det fungerer best for meg.

  Svar med sitat
Gammel 31-10-05, 10:39   #20
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Vanninntak

Og jeg kommer til å drikke mine 1-1/2 liter med god samvittighet, for jeg er ikke på Atkins, og er i ubalanse.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 31-10-05, 10:50   #21
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Vanninntak

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Drikk vannet i små slurker og 'tygg' vannet (enkelte kaller det det faktisk)

En liten selvopplevd vannhistorie som jeg kom på da jeg leste dette med å tygge vannet....

Jeg har alltid et gl vann stående på natt bordet. Og når jeg drikker om natten eller ofte ellers også, så pleier jeg å ha vannet i munnen lenge jadajada...og noen ganger sovner jeg med vann i munnen jadajda...
Også en natt jeg hadde sovnet md vann i munnen, så våkner jeg av en solid vannsprutt i fjeset....Da hadde jeg trolig spruta ut vannet som en hval....

Det virker som om alt vanninntak mellom 1-3 l er helt ok nå da...?Da er jeg innafor normalen
....men innbiler meg at jeg går mere ned hvis jeg drikker mye vann. Har ikke noe statistikk på det da. Kanskje fordi jeg flyr på do hele tida da.... Vet ikke jeg....Kanskje det er fordi når jeg er flinktil å drikke så er jeg flink med maten også. det kan ha noe med fokuset på inntak generelt å gjøre.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 31-10-05, 10:52   #22
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Vanninntak

Opprinnelig lagt inn av Nille

Atkins sier bare vann er vann. Men så har de jo ikke Farris i USA. Og Farris er jo vann da.... Torkil sier også at Farris kan regnes med i "vannkvoten".

har de ikke et alternativ engang type perier .... det MÅ de da ...

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 31-10-05, 11:09   #23
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Vanninntak

Opprinnelig lagt inn av Anne


Jeg har alltid et gl vann stående på natt bordet. Og når jeg drikker om natten eller ofte ellers også, så pleier jeg å ha vannet i munnen lenge jadajada...og noen ganger sovner jeg med vann i munnen jadajda...
Også en natt jeg hadde sovnet md vann i munnen, så våkner jeg av en solid vannsprutt i fjeset....Da hadde jeg trolig spruta ut vannet som en hval....

Anne!!!

Men du kan jo ikke gjøre dette, du kan jo drukne!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 31-10-05, 11:12   #24
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Vanninntak

Opprinnelig lagt inn av Lise

Anne!!!

Men du kan jo ikke gjøre dette, du kan jo drukne!

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 31-10-05, 11:31   #25
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Vanninntak

Opprinnelig lagt inn av Lise

Anne!!!

Men du kan jo ikke gjøre dette, du kan jo drukne!

Kan ihvertfall bli våt

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no