Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Flere som skal ned 30 kg?

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-02-11, 00:40   #76
LeneM
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 36
LeneM er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Diabetiker sjokoladepudding fra Eldorado (finnes på Meny butikker) er helt ok for ketolyse kuren ihvertfall. Lager den med fløte, og visper 3 dl fløte til krem og blander dem sammen. Så det blir en slags sjokolade moose.

Og det merkelige er at de ukene jeg ikke har spist denne desserten så langt er de jag har enten stått stille, eller gått ned minst =)

Opprinnelig lagt inn av Veslemøy, her.

Hei!

Jeg er nye her på forumet og vil gjerne være med dere her på 30+.

Jeg veier i dag 105kg og vil gjerne ned til 75, selv om det er så langt frem i tiden at jeg vil først og fremst konsentrere meg om å komme ned på 95kg.
For å sette seg noe å strekke mot, tenker jeg to-sifret til påske

Min største utfordring er sjokolade. Jeg er en kjempesjokoman og sliter veeeeeldig med søtsuget. Noen tips mot det?
Ellers må jeg si at jeg syns det er vanskelig å få variert kost, går mest i kjøtt/kylling, grønnsaker og fløte til middag.Frokost 2 knekkebrød med smøreost og gjerne biola med frosne jordbær til kvelds. Lunsj på jobben; 2-3 knekkebrød med ost eller makrell, evt salat. Er dette totalt feil??

Gleder meg til å dele erfaringer med dere alle

__________________


LeneM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman - 50+ Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 10:36   #77
Jill
Juniormedlem
 
Jill sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 22
Jill er på en erverdig vei
Smile

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av Gorine, her.

Hei hei
Jeg ville bare komme med en halvårsrapport herfra. Å på dette halve året på ketolyse har jeg minket over 30 kilo. Det er morro med tanke på at jeg ikke har forsaket en ting. Har nytt alkohol ,men vært bevisst ang alt dette andre. Så er spent på å se hva som skjer videre herfra. Alt er bedre enn ingenting,så lykke til

Gratulerer Gorine !
Kan du fortelle litt fra "reisen" mht maten og hvordan du satte i gang og klarte bli der til ønsket vektnedgang?
Fantastisk bra gjort!

Jill


Sist redigert av Jill : 12-02-11 kl 10:36. Årsak: skrivefeil
Jill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert lchf Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 12:16   #78
avokado
Medlem
 
avokado sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Århus
Alder: 35
Innlegg: 60
avokado er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

I dag - vekt på 90,8 kg! Hva er det for noe?
Jeg skal ikke falle av lasset, for jeg trives virkelig godt med denne karbomengden, slik at jeg kan faktisk spise en del grønnsaker. Jeg vil nødig tilbake til under 10 g pr dag, det var det jeg gjorde i fjor, mellom januar og påske - så sprakk jeg til påske og kom meg aldri helt tilbake. Og det tror jeg var fordi jeg ikke var tilfreds med kostholdet. Men om det er det eneste som funker for meg?
Håper dere andre har en bedre start på helgen enn dette! :-) Stå på! Og gratulerer til dere som har en ukentlig nedgang!

__________________
avokado er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 11:52   #79
bamseline34
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 32
bamseline34 er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Jeg er en "stor" dame. det vil si store pupper og former.

Jeg veier 85 nå og tror det for meg er urealistisk å gå ned 30 kg. Jeg tror jeg har stor beinbygging og tror om jeg ser 69 blir jeg i ekstase.

Men tror dere det er realistisk å gå ned 30 kg for meg?

bamseline34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo LCHF Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 14:20   #80
Tirililltove
Medlem
 
Tirililltove sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 169
Tirililltove er ny på veien

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av bamseline34, her.

Jeg er en "stor" dame. det vil si store pupper og former.

Jeg veier 85 nå og tror det for meg er urealistisk å gå ned 30 kg. Jeg tror jeg har stor beinbygging og tror om jeg ser 69 blir jeg i ekstase.

Men tror dere det er realistisk å gå ned 30 kg for meg?

Vanskelig og si når man ikke har sett deg vet du, og hvor høy er du?
Du bør uansett ha en bli mellom 20 og 25 og hvor kommer jo an på om du har muskler eller fett, samt vann, så hva tror du selv?

Jeg setter meg delmål, og forløpig tar jeg hver halvkilo som en seier!

__________________


Tirililltove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 15:36   #81
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av avokado, her.

I dag - vekt på 90,8 kg! Hva er det for noe?
Jeg skal ikke falle av lasset, for jeg trives virkelig godt med denne karbomengden, slik at jeg kan faktisk spise en del grønnsaker. Jeg vil nødig tilbake til under 10 g pr dag, det var det jeg gjorde i fjor, mellom januar og påske - så sprakk jeg til påske og kom meg aldri helt tilbake. Og det tror jeg var fordi jeg ikke var tilfreds med kostholdet. Men om det er det eneste som funker for meg?
Håper dere andre har en bedre start på helgen enn dette! :-) Stå på! Og gratulerer til dere som har en ukentlig nedgang!

Ikke så stor nedgang på deg, nei...

Jeg har ikke hatt samme nedgang denne gangen heller som jeg pleier når jeg "slanker" meg... Men har funnet ut at jeg skal skylde på alderen. I tillegg tror jeg at jeg har ødelagt for meg selv, da jeg gikk ned 10 kg i høst med pulverkur. Så spiste jeg på meg de kiloene igjen med hjelp av julen og sånt. Og nå går det altså seint for å være meg.

MEN, jeg har ikke tenkt å falle av lasset jeg heller. Jeg har også hatt store planer om å trene masse, men har blitt sviktet av lav energi. Ser kanskje ut som om det er på vei opp igjen nå.

Du får være standhaftig og justere opplegget ditt etterhvert dersom det ikke går seg til.

Jeg heier på deg

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 15:57   #82
Jill
Juniormedlem
 
Jill sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 22
Jill er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Kan dere ikke skrive litt om hva dere har spist i dag eller i går fks.


Sist redigert av Jill : 27-02-11 kl 16:46.
Jill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert lchf Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 20:43   #83
avokado
Medlem
 
avokado sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Århus
Alder: 35
Innlegg: 60
avokado er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

..og i dag var vekten tilbake til 91,5 kg. Jeg vet ikke hva som skjer i kroppen min.. Jeg er jo klar over at jeg spiser en del grønnsaker, men om dette skal funke som et vedvarende kosthold, så kan jeg ikke gå tilbake til under 10 g karbo om dagen.
Jill - jo, jeg kan jo skrive hva jeg spiste i dag:
Frokost: omelett av 4 egg og graddost stekt i smør.
Lunch: brokkoli og laks stekt i olje.
Middag: brokkoli stekt i olje, kylling med CF.
Men min kropp vil ikke ned i vekt på dette kostholdet, så jeg vet ikke om jeg kan anbefale det så mye videre :-P
og angående løs mage, så vil jeg nok si at jeg har det konstant i mild grad, men i forhold til å tidligere ha konstant forstoppelse liker jeg dette bedre. Men jeg antar at kroppen kommer i balanse etterhvert.
Takk for oppmuntring lano - jeg heier på deg også!! :-) vi skal greie dette!

__________________
avokado er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 22:00   #84
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Jeg har godt over 30 kg å ta av. Men kjenner motivasjonen begynner litt å forsvinne, har ikke gått ned noe de siste to ukene,. Tror jeg, vekten viser jo ulike tall hele tiden.

Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 11:43   #85
Mamaphenix 85
Juniormedlem
 
Mamaphenix 85 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 25
Mamaphenix 85 er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Jeg er en ung dame på 25 år som har latt seg selv forfalle Jeg unngår å se meg selv i speil og nekter å bli tatt bilder av. Aldri føler jeg meg fin eller at klærne sitter som de skal. Har levd med lavkarbo kosthold i perioder og har gått ned endel kilo som har sneket seg tilbake.

MEN nå skal jeg prioriter å redde meg selv Er super motivert og gleder meg til å få kontroll over kostholdet igjenn

Mamaphenix 85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LAVKARBO Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 11:49   #86
Tirililltove
Medlem
 
Tirililltove sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 169
Tirililltove er ny på veien

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Jeg har godt over 30 kg å ta av. Men kjenner motivasjonen begynner litt å forsvinne, har ikke gått ned noe de siste to ukene,. Tror jeg, vekten viser jo ulike tall hele tiden.

Har lest litt rundt her, og det ser ut som om man stabiliserer litt den første tiden. Jeg gikk plutselig opp idag etter å ha hatt jevn nedgang, men det ble kanskje litt mye fløtefett denne helgen, pluss at jeg prøvde meg på sukrin- som satt igang overskuelig.
Null sukrin på meg på en stund.
Ett av rådene jeg leste var å kutte lavkarbobrødet og heller spise litt mer grønt.

Får prøve meg frem. Men jeg kjenner at jeg har mer energi!
tar tid med løivstilendring.

__________________


Tirililltove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 12:23   #87
Tirililltove
Medlem
 
Tirililltove sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 169
Tirililltove er ny på veien

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=37014 anbefaler dere å lese det første innlegget på denne linken

__________________


Tirililltove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 19:21   #88
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av Tirililltove, her.

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=37014 anbefaler dere å lese det første innlegget på denne linken

Ostelasagne med Kavli jalapeno osteskiver....



Anbefaler du å lage den også? Eller bare lese?

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 11:34   #89
Tirililltove
Medlem
 
Tirililltove sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 169
Tirililltove er ny på veien

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

http://forum.lavkarbo.no/showthread....t=Slankestress det ble feil ja, det var denne jeg mente


Men ostelasagnen var kjempegod den også, så lag den også

__________________


Tirililltove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 12:56   #90
imosti
Juniormedlem
 
imosti sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 17
imosti er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Hei og JA jeg skal ned fra 105 til 65. Er veldig motivert men sliter med at jeg ikke går ned selv om jeg spiser 15 karb om dagen eller mindre. Er ikke i ketose heller og har holdt meg på 15 karb om dagen i over en måned.

__________________



imosti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 01:18   #91
Gorine
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: D blie Sørland
Innlegg: 3
Gorine er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Hei igjen...
Ha troen på det du gjør vil gi resultater... Jeg ser det er en del her som kanskje "sliter" fordi vekten ikke er i endring som ønsket. Det er desverre slik at en har vel lett for å putte i seg mer enn en egentlig tror en gjør selv. Mulig en bør skrive ned hva en spiser og hva en gjør av aktivitet/trening en uke for å reflektere på nytt om en kan gjøre ting bedre. Som regel ser en klarere hva en gjør bra,hva en kan forbedre og endre på. Tror også fokuset på vekt kan legges til side,da det skjer endringer med muskelmasse osv for enkelte. Det du klart vi se er kanskje cm som krymper,og det er jo super positivt og gleder enhver vil jeg tro. Å husk Dere: Alt er bedre enn ingenting uavhengig av trening,centimeter og kilo . Det er bare å stå på kiloene forsvinner når du selv gjøre en innsats og du finner en hverdag du kan leve med. Alt skal ikke skje på en måned, ha delemål og de kan endrese under veis Lykke til på veien..

Gorine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 13:22   #92
monstermarihone
Medlem
 
monstermarihone sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 154
monstermarihone er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Hei
Jeg skal vel ikke lenger ned 30 kilo, siden jeg har tatt av godt over 20 nå, men det er fortsatt et godt stykke igjen. Hadde en liten opptur etter jul der det gikk fort, men nå har jeg ikke vært så flink i det siste, og i tillegg har jeg mensen, så nå går det saktere. Men det er et veldig lett kosthold å holde seg til, ihvertfall mesteparten av tiden!

monstermarihone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 20:12   #93
Tirililltove
Medlem
 
Tirililltove sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 169
Tirililltove er ny på veien

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Takk gorine, kloke ord, var noe sånt i den linken jeg viste til.

Og så flott med deg Monsterm marihøne, så flott å høre fra de som har gått ned så mye. Klapper for deg.
Hører gjerne hvordan du synes det har vært å gå over til nytt kosthold.

Jeg sover bedre, har mye mer energi og merker at dette har kroppen godt av. Er lett å henge seg opp i vekta, men skal prøve å ikke tenke så mye på det og heller tenke på livstil endring- for livet.
Det er så god mat, og deilig og ikke tenke fettfattig og kalorier lenger. Denne maten smaker jo mye bedre, og sulten forsvinner. Så får kiloen gå av i sin egen fart, er håpet

Hvordan går det med alle dere andre?

Hva deres beste måltid med lavkarbo ?

Sopp i fløtesaus til entrecote var en vinner
Eggerøre med fløte og lak s til frokost

__________________


Tirililltove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 14:55   #94
Sukkerzpinn
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 18
Sukkerzpinn er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Hei!

Her er det lenge siden jeg har vært! Ble medlem i 2008, for 51 kg siden.
Nå har jeg 30 kg som jeg må prøve å få av meg, og målet er 15 - 20 kg før august. Jeg har en sønn på 5,5 mnd som jeg fullammer enda. Men nå når han skal over til mer fast føde, så kan jeg begynne å gå litt hardere til verks med slankingen har idag nøyaktig 30 kg igjen til drømmemålet

Gleder meg til å bli litt aktiv her inne igjen

__________________
Sukkerzpinn




Sukkerzpinn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 15:02   #95
Slusken
Juniormedlem
 
Slusken sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Eiksmarka, Bærum
Alder: 52
Innlegg: 16
Slusken er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av avokado, her.

Håper noen vil bli kjent med meg, og at vi kan få en fortrolig tone sammen :-)

Jeg vil gjerne være vennen din
Er 169cm høy og veier i dag 97kg, så jeg har en vei å gå jeg også.

__________________
Hilsen Slusken
Slusken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexeberg/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 22:55   #96
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Jeg er også veldig glad i stekt sopp i fløtesaus :-)

Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 10:50   #97
sjokolademomsen
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 81
sjokolademomsen er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Syns vekta mi er begynt å stagnere litt, sjølv om eg omtrent ikkje et karber. Har begynt på ta dei vitaminane som er anbefalt på ketolyse.no, så får sjå om det får fortgang i vekttapet Er begynt å trene meir styrke og, så har trua på at det skal hjelpe på og. Trener 3 til 4 ganger i veka, men merka at eg har ikkje samme futten i treninga med så lite karber i kroppen, så ei banan må til før trening. Men sjølv om vekta går roligere nedover no, så merka eg det godt på klea, og har fått mange kommentarer anngående vekttapet mitt. Så er meget fornøgd med det. Tok meg ein opprydding i kleskapet på onsdag, og jammen var det ein del kle som kunne pakkast vekk Er så moro, og det gir eitt ekstra kick
Kor mange måltid et de? Eg et frukost, lunsj, middag og kvelds. Er veldig opptatt av å få i meg nok måltid, slik at eg ikkje øydelegg forbrenninga.
Treng de litt inspirasjon til mat, så anbefala eg dykk å gå inn på:
http://lenabeatrice.net/
Ha ei super helg alle saman

__________________


Sankthans mål:
sjokolademomsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 17:06   #98
avokado
Medlem
 
avokado sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Århus
Alder: 35
Innlegg: 60
avokado er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Hei dere! Nå befinner jeg meg i en dal, men jeg skal ta meg sammen og være tilbake til lavkarbo igjen snarest mulig! Ble umotivert når jeg ikke har gått ned noe den siste måneden. Men, etter påminnelse fra Gorine, så skal jeg skrive opp hva jeg spiser. Jeg tror virkelig jeg har det med å spise selv om jeg egentlig ikke er sulten. Så jeg håper nå at det skal være løsningen, slik at jeg nå kan begynne å gå ned i vekt en gang for alle.
Må gratulerer deg spesielt Sukkerzpinn, det er jo bare helt utrolig hva du har greid!! Over 50 kg, wow, da har du virkelig lært deg å leve med dette kostholdet! Lykke til videre med de resterende 30 kg, du er til stor inspirasjon! :-)
Og til dere andre, flott at dere holder liv her i tråden, slik at jeg føler jeg har noe å komme tilbake til! :-) Stå på alle sammen! Og, ikke la meg falle av på nytt!!!
Ha en god helg dere!!! Hva er deres planer for kvelden? :-)

__________________
avokado er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 17:56   #99
Tirililltove
Medlem
 
Tirililltove sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 169
Tirililltove er ny på veien

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Takk lenabeatrice side var bra!

Du må ikke falle av Avocado!
Rådet om å notere veie er ikke så dumt, sjekk karboinnhold i alt. En eske Dent inneholder 20 gram tror jeg det var. Et eks på hvor lett det er å falle i fella!

Jeg legger inn på vektklubbens sidner så får jeg karb/fett/protein i prosent. Innimellom, for må se om jeg er på track.
Bare synd de bare har lettprodukter ilista stort sett fløte og rømme har de ikke, men matportalen.no er også fin om man lurer på innhold i noe

Idag spiste jeg lavkarbopizza, kjempegodt, det ble en vinner; fant den på nett; ostebunn, med kjøttdeig løk og paprika med ost på toppen
Ostebunnen, stekes litt først i 5 min

__________________


Tirililltove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 22:25   #100
Jill
Juniormedlem
 
Jill sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 22
Jill er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Hey,
Ikke mye til liv her???


Sist redigert av Jill : 27-02-11 kl 16:46.
Jill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert lchf Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Flere i 20-årene som skal ned 15 kg? Elanessë Spørsmål og svar 47 13-02-11 23:16
Flere som skal ned ca 15-18 kg, og vil "følge" meg på veien? Fofa Generell diskusjon 29 02-12-10 10:55
Er det flere enn meg som går på vekta flere ganger om dagen? marjusen Ketolysekuren 15 08-09-10 11:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no