Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Kvalm av peanøtter ??

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-07-04, 12:55   #1
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk
Question

Kvalm av peanøtter ??

Jeg var i selskap i går, og styrte fint unna kaker, men jeg spiste en bitteliten neve peanøtter, kanskje 5-6-7 stk. bare, og drakk 2 x 0,5ltr. vann i løpet av 1,5 timer.

Ved 20.00 tida på kvelden ble jeg så kvalm, og orket ikke spise noenting før jeg la meg. Bare en kopp grønn te med Natreen og 1 glass Farris...'

Hadde kvalmen noe med peanøttene å gjøre tro? Eller drakk jeg for mye vann?

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 28-07-04, 14:41   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av elian

Jeg var i selskap i går, og styrte fint unna kaker, men jeg spiste en bitteliten neve peanøtter, kanskje 5-6-7 stk. bare, og drakk 2 x 0,5ltr. vann i løpet av 1,5 timer.

peanøtter ?????

Neida, bare tuller jeg, - det er ikke farlig en gang i mellom, men peanøtter er ganske "sterke" og når du har vært på induksjon en stund vil nok magen din reagere på nøtter. Jeg har det samme problemet selv. (også med kunstig søtstoff/sukkeralkoholer) Andre tåler det helt fint og merker ingenting. Vet ikke hvorfor det er sånn, - kroppens kjemi kanskje ?? I tillegg kan du bli kvalm om du har spist for lite på forhånd...kvalm fordi du er sulten altså !

Du får ikke vondt i magen av å drikke vann....tror jeg (?)

Håper du føler deg bedre nå !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kylling med kokos og peanøtter guro Middag 0 10-06-04 13:57
jeg er så kvalm! millepille Atkins kosthold 5 26-03-04 09:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no