Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Selger de biffsnadder i butikker?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-08-14, 19:29   #1
Tropicana
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Innlegg: 29
Tropicana er på en erverdig vei

Selger de biffsnadder i butikker?

Jeg har aldri sett dette i butikker, vet dere om de selger det noen sted? Evt hvor mye karber det er i det?

Tropicana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo? Svar med sitat
Gammel 21-08-14, 19:37   #2
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Selger de biffsnadder i butikker?

De selger strimlet oksekjøtt, og der er det null karbo.
Om du tenker på den typiske biffsnadder med pommes frites og bernaisesaus blir det selvsagt mer karbo. Pommes frites har MYE karbohydrater akkurat som alle ting av poteter. Bernaisesaus laget hjemme på smør og fløte har mindre karbohydrater enn den ferdiglagede bernaisesausen.
Her ser du hva det er i fjordland sin biffsnadder
http://www.fjordland.no/produkter/kjott/biffsnadder
Nesten 50 karbohydrater i en middag

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 21-08-14, 19:41   #3
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Selger de biffsnadder i butikker?

Har ikke sett ferdig (utenom fjordlandmiddager og disse er jo med poteter og derved ikke lavkarbo), men det er jo veldig lett å lage selv. Er jo bare å steke biffstrimler, sopp, løk og paprika og krydre etter smak. Hvis man ikke gidder å lage bernaisesausen selv mener jeg å ha sett en ferdigversjon med lite karbohydrater. Lurer på om det ikke var Jacobs. Lager du sellerirotfries til å ha på siden har du en ypperlig lavkarboversjon.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 22-08-14, 07:57   #4
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Selger de biffsnadder i butikker?

Jacobs og Christian Potier er bearnaisesauser med ok kh-innhold og smaker bra til å være ferdigsaus.Ellers blir det som de andre skriver at biffsnadder må man nok lage selv, har aldri sett det ferdig i butikk utenom Fjorland sin.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Biffsnadder med grønnsaker, bacon- og soppstuing Namba Middag 3 18-07-11 10:16
Biffsnadder, utrolig godt, kjapt og enkelt :D andee Middag 2 29-10-09 11:43
Biffsnadder grotingeling Middag 0 15-04-09 22:10
Mitt mexicanske biffsnadder ... Megvel Middag 2 15-03-08 13:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no