Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Start august

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-08-09, 22:35   #26
Novisa
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 50
Novisa er på en erverdig vei

Sv: Start august

Fikk utslag på forsøk nr 2.

Veldig lyst da, men utslag er utslag.

Novisa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg fram... Svar med sitat
Gammel 04-08-09, 23:24   #27
Meatscience
Medlem
 
Meatscience sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Drammen
Alder: 48
Innlegg: 120
Meatscience er på en erverdig vei

Sv: Start august

Jeg venter og venter på boka, men har vitaminene, og har lyst til å spørre dere: Når skal man ta vitaminene? Ved måltider, om morgen/ kveld, og hva med den man skal ta to av (iflg. boksen), skal de to tas samtidig?

Meatscience er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-08-09, 23:48   #28
pjusket
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 82
pjusket er på en erverdig vei

Sv: Start august

Får jeg henge meg på her jeg også? Jeg startet for en uke siden, og skal holde på i gamet lenge. Har 40kg som skal av, og har på en uke mistet 4,8 av dem - så 35,2kg igjen før målet er nådd. Har veiedager på mandag!

__________________


pjusket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-08-09, 00:32   #29
Elinengelen
Medlem
 
Elinengelen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 255
Elinengelen er på en erverdig vei

Sv: Start august

Opprinnelig lagt inn av pjusket, her.

Får jeg henge meg på her jeg også? Jeg startet for en uke siden, og skal holde på i gamet lenge. Har 40kg som skal av, og har på en uke mistet 4,8 av dem - så 35,2kg igjen før målet er nådd. Har veiedager på mandag!

klart det. jeg skal og skrelle av masse. fint å ha følge av noen på veien.

__________________




Elinengelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tar en liten pause fra ketolyse, og snuser litt på South Beach Svar med sitat
Gammel 05-08-09, 00:43   #30
pjusket
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 82
pjusket er på en erverdig vei

Sv: Start august

Opprinnelig lagt inn av Elinengelen, her.

klart det. jeg skal og skrelle av masse. fint å ha følge av noen på veien.

Takk i like måte! Det skal bli veldig spennende å følge med på både deg og de andre, og det er så deilig å ha noen støttespillere med seg når man setter i gang!

Hvor mye har folk tenkt seg ned? Og veier de fleste seg på mandager her inne?

__________________


pjusket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-08-09, 07:14   #31
Novisa
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 50
Novisa er på en erverdig vei

Sv: Start august

Opprinnelig lagt inn av Meatscience, her.

Jeg venter og venter på boka, men har vitaminene, og har lyst til å spørre dere: Når skal man ta vitaminene? Ved måltider, om morgen/ kveld, og hva med den man skal ta to av (iflg. boksen), skal de to tas samtidig?

Vi har kjøpt tre forskjellige, og de skal utrolig nok tas til forskjellig tid alle tre. Den ene pilla morgen og kveld, den andre til lunsj og den tredje bare om kvelden.

Tok en sniktitt på vekta da jeg sto opp i stad: 65,5, altså ned 800 g siden i går. Skal jo ikke legge noen vekt på det, altså, men fryktelig oppmuntrende da.

Novisa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg fram... Svar med sitat
Gammel 05-08-09, 09:11   #32
anelobe
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10
anelobe er på en erverdig vei
Smile

Sv: Start august

Jeg hopper også på her. Begynte på mandag , må prøve meg frem litt. Har kuttet ut brød, pasta og poteter. Trener en god del sykkel så tør ikke ta vekk alle karbohydrater. Eller er det dumt av meg ???
Kanskje jeg bare skal få i meg karbo når jeg virkelig skal trene ?

Målet mitt er 6 kilo, men klarer jeg mer er det et stort +

anelobe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-08-09, 09:13   #33
skravla
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 11
skravla er på en erverdig vei

Sv: Start august

jeg skal ned 10 kg! starta i dag så har veiedag på torsdag.

men ett lite spørsmål, hvilke piller er det dere tar og hva er de godt for? har ikke hørt noe om det jeg.... vet generellt sett lite om kuren, men har prøvd å lese meg til en del inne her.
min mor har boka, men har lånt den bort til en venninde. jeg skal få låne den når hun får den tilbake, men vil jo starte i dag forde!

skravla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-09, 09:43   #34
amiga
Juniormedlem
 
amiga sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Finnmark
Innlegg: 33
amiga er på en erverdig vei

Sv: Start august

Har gått tur i to timer og føler meg hverken sulten eller sugen eller slapp. Det er nesten for godt til å være sant. Vanligvis er jeg klar til å tømme kjøleskapet etter en sånn tur

__________________


amiga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-09, 12:14   #35
amiga
Juniormedlem
 
amiga sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Finnmark
Innlegg: 33
amiga er på en erverdig vei

Sv: Start august

La inn maten jeg har spist i dag på vektklubb, og fikk et lite sjokk. Det var bare litt over 400 kcal. Jeg har i tillegg forbrukt 1100 på å gå, men føler meg hverken sulten, slapp eller sugen. Det er et mirakel! Jeg trodde jeg hadde spist mye mer!

__________________


amiga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-09, 12:14   #36
pjusket
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 82
pjusket er på en erverdig vei

Sv: Start august

Opprinnelig lagt inn av anelobe, her.

Jeg hopper også på her. Begynte på mandag , må prøve meg frem litt. Har kuttet ut brød, pasta og poteter. Trener en god del sykkel så tør ikke ta vekk alle karbohydrater. Eller er det dumt av meg ???
Kanskje jeg bare skal få i meg karbo når jeg virkelig skal trene ?

Målet mitt er 6 kilo, men klarer jeg mer er det et stort +

Har du lest boka til Torkil? Her skriver han en del om ketolyse og fysisk aktivitet. Jeg tror ikke det er så lurt å trene alt for hardt på så lite karber som du sier, men jeg kan love deg at du om en ukes tid kommer til å ha ekstremt mye mer energi av å ha gått på kuren, så da kan det hende du føler deg bedre og ikke trenger mer enn de karbene du får i deg nå.

__________________


pjusket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-08-09, 12:17   #37
pjusket
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 82
pjusket er på en erverdig vei

Sv: Start august

Opprinnelig lagt inn av skravla, her.

jeg skal ned 10 kg! starta i dag så har veiedag på torsdag.

men ett lite spørsmål, hvilke piller er det dere tar og hva er de godt for? har ikke hørt noe om det jeg.... vet generellt sett lite om kuren, men har prøvd å lese meg til en del inne her.
min mor har boka, men har lånt den bort til en venninde. jeg skal få låne den når hun får den tilbake, men vil jo starte i dag forde!

"Ketolysetabletter: inneholder viktige mineraler og vitaminer, som skal sikre fettforbrenningen og dempe søtsuget. Dette er grundig forklart i boken. Tablettene inneholder også mineraler man vil mangle på grunn av dietten. Kromtablettene med kalsium tas morgen og kveld og selges i pakker med 100 (7 uker), selen med sink tas til lunsj og selges i pakker med 50 (7 uker)."

Hentet ut et lite utsnitt fra nettsiden jeg. Om du vil lese mer om kuren kan du gå inn på www.ketolyse.no - her får du også kjøpt alle produktene du trenger for en vellykket kur! Håper du ble noe klokere!

__________________


pjusket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-08-09, 12:25   #38
skravla
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 11
skravla er på en erverdig vei

Sv: Start august

Opprinnelig lagt inn av pjusket, her.

"Ketolysetabletter: inneholder viktige mineraler og vitaminer, som skal sikre fettforbrenningen og dempe søtsuget. Dette er grundig forklart i boken. Tablettene inneholder også mineraler man vil mangle på grunn av dietten. Kromtablettene med kalsium tas morgen og kveld og selges i pakker med 100 (7 uker), selen med sink tas til lunsj og selges i pakker med 50 (7 uker)."

Hentet ut et lite utsnitt fra nettsiden jeg. Om du vil lese mer om kuren kan du gå inn på www.ketolyse.no - her får du også kjøpt alle produktene du trenger for en vellykket kur! Håper du ble noe klokere!

takk! skal sjekke den nettsiden

skravla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-09, 12:28   #39
Meatscience
Medlem
 
Meatscience sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Drammen
Alder: 48
Innlegg: 120
Meatscience er på en erverdig vei

Sv: Start august

Opprinnelig lagt inn av Novisa, her.

Vi har kjøpt tre forskjellige, og de skal utrolig nok tas til forskjellig tid alle tre. Den ene pilla morgen og kveld, den andre til lunsj og den tredje bare om kvelden.

Tok en sniktitt på vekta da jeg sto opp i stad: 65,5, altså ned 800 g siden i går. Skal jo ikke legge noen vekt på det, altså, men fryktelig oppmuntrende da.

Oj, til forskjellige tider ja. Det skal visst ikke være så enkelt. Jeg får bare vente til boka kommer da, og lese mer om det.

Jeg tok også en snikveiing i dag, og datt nesten av vekta: Etter to dager på kuren veier jeg 2,4 kg mindre. Men det er sikkert bare vann, for jeg har flydd på do hele tida, hehe. Men som du sier, det er jo veldig oppmuntrende!


Edit: Jeg er dum, jeg har bare lest BAK på boksen, så ikke før nå at det sto på forsiden når tablettene skal tas!


Sist redigert av Meatscience : 05-08-09 kl 12:44.
Meatscience er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-09, 12:53   #40
skravla
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 11
skravla er på en erverdig vei

Sv: Start august

Opprinnelig lagt inn av Meatscience, her.

Oj, til forskjellige tider ja. Det skal visst ikke være så enkelt. Jeg får bare vente til boka kommer da, og lese mer om det.

Jeg tok også en snikveiing i dag, og datt nesten av vekta: Etter to dager på kuren veier jeg 2,4 kg mindre. Men det er sikkert bare vann, for jeg har flydd på do hele tida, hehe. Men som du sier, det er jo veldig oppmuntrende!


Edit: Jeg er dum, jeg har bare lest BAK på boksen, så ikke før nå at det sto på forsiden når tablettene skal tas!




he he det er ikke så lett å få med seg alt bestandig

skravla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-09, 13:06   #41
skravla
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 11
skravla er på en erverdig vei

Sv: Start august

Opprinnelig lagt inn av skravla, her.

jeg skal ned 10 kg! starta i dag så har veiedag på torsdag.

men ett lite spørsmål, hvilke piller er det dere tar og hva er de godt for? har ikke hørt noe om det jeg.... vet generellt sett lite om kuren, men har prøvd å lese meg til en del inne her.
min mor har boka, men har lånt den bort til en venninde. jeg skal få låne den når hun får den tilbake, men vil jo starte i dag forde!

mente selvfølgelig onsdager

skravla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-09, 13:18   #42
buddharub
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 13
buddharub er på en erverdig vei

Sv: Start august

Opprinnelig lagt inn av pjusket, her.

Takk i like måte! Det skal bli veldig spennende å følge med på både deg og de andre, og det er så deilig å ha noen støttespillere med seg når man setter i gang!

Hvor mye har folk tenkt seg ned? Og veier de fleste seg på mandager her inne?


Jeg skal ned på 90-80. Har i grunn aldri vært tynn, så er usikker på hva som er matchvekten min, men husker å ha vært ganske fornøyd i 15års alderen med 93kg, så da må vell 90ish være bra nå :P

buddharub er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-08-09, 17:33   #43
Fantorangen
Juniormedlem
 
Fantorangen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Mo i Rana
Alder: 40
Innlegg: 22
Fantorangen er på en erverdig vei

Sv: Start august

Opprinnelig lagt inn av pjusket, her.

Takk i like måte! Det skal bli veldig spennende å følge med på både deg og de andre, og det er så deilig å ha noen støttespillere med seg når man setter i gang!

Hvor mye har folk tenkt seg ned? Og veier de fleste seg på mandager her inne?

Jeg skal ned til 65kg. Jeg planlegger å bruke et helt år på det. Orker ikke flere "mirakelkurer" som lover deg en slank kropp over natta.

Jeg har veiedag på torsdager. (selv om jeg må ha en sniktitt på vekta innimellom ellers i uka...)

__________________




Fantorangen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-09, 22:50   #44
majanne8
Medlem
 
majanne8 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Tromsø
Alder: 34
Innlegg: 60
majanne8 er på en erverdig vei

Sv: Start august

Jeg slenger meg på her! Begynte på mandag, startvekt på 67,9 nå og håper på å komme ned på 56. Gikk en lang tur tidligere i dag og ble kjempedårlig etterpå, håper dette bare er i startfasen. Har enda ikke fått pakken jeg bestilte for veldig lenge siden, så tror jeg skal sende en mail og etterlyse den..

Veiedag mandager

Lykke til alle sammen!!

majanne8 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 00:38   #45
Meatscience
Medlem
 
Meatscience sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Drammen
Alder: 48
Innlegg: 120
Meatscience er på en erverdig vei

Sv: Start august

Opprinnelig lagt inn av skravla, her.

[/b][/color]


he he det er ikke så lett å få med seg alt bestandig

Det er sant! Jeg får skylde på hodepinen, jeg har ikke vært "helt med" de to siste dagene. Men nå begynner den heldigvis å slippe taket, føler meg ikke så rar i kroppen lenger heller. Håper ikke jeg har gått ut av ketose da, håper det bare betyr at kroppen min har vent seg til det. (Skal ta en stix bare jeg får samlet opp noen dråper som kan presses ut, hehe)

Hvis jeg har lært noe så langt så er det at det ville vært lurt å starte kuren rett før man har fri fra jobb et par dager, i mitt tilfelle ville det vært bedre å starte på en fredag når jeg har fri i helgen. Det var hardt å være på jobb i dag, nemlig.

Hvordan går det med dere andre, vondt i hodet og rar i kroppen eller? Spist noe god mat? Jeg testet Blomkål og bacongrateng (fant oppskrift her på forumet, men vet hvordan man lager link) spiste den til biff. Det var supergodt!

Meatscience er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 01:04   #46
pjusket
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 82
pjusket er på en erverdig vei

Sv: Start august

Opprinnelig lagt inn av c-oy, her.

Jeg skal ned til 65kg. Jeg planlegger å bruke et helt år på det. Orker ikke flere "mirakelkurer" som lover deg en slank kropp over natta.

Jeg har veiedag på torsdager. (selv om jeg må ha en sniktitt på vekta innimellom ellers i uka...)

Det er lurt! Ingenting er så dumt som å rase ned i vekt for så å gå opp det dobbelte når man slutter. Kan si jeg kjenner igjen den situasjonen godt.

Hehe, jeg er akkurat lik deg. Må innom og se på vekta. Før var det hver dag, men nå har jeg klart å kutte ned til 2-3 dager i uka. Ikke to dager etterhverandre er min regel - da blir jeg nemmelig mye mer fornøyd enn om jeg har stått stille en dag eller to.

__________________


pjusket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 07:45   #47
amiga
Juniormedlem
 
amiga sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Finnmark
Innlegg: 33
amiga er på en erverdig vei

Sv: Start august

Jeg blir så mett, og det varer så lenge. Føler at jeg spiser altfor mye. Noen andre som har det sånn?

__________________


amiga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 09:38   #48
Fantorangen
Juniormedlem
 
Fantorangen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Mo i Rana
Alder: 40
Innlegg: 22
Fantorangen er på en erverdig vei

Sv: Start august

Opprinnelig lagt inn av pjusket, her.

Det er lurt! Ingenting er så dumt som å rase ned i vekt for så å gå opp det dobbelte når man slutter. Kan si jeg kjenner igjen den situasjonen godt.

Hehe, jeg er akkurat lik deg. Må innom og se på vekta. Før var det hver dag, men nå har jeg klart å kutte ned til 2-3 dager i uka. Ikke to dager etterhverandre er min regel - da blir jeg nemmelig mye mer fornøyd enn om jeg har stått stille en dag eller to.


Det var ingen dum ide... Skal forsøke å innføre en sånn regel selv
Regner med at jeg kommer til perioder hvor veka står bom stille, og da kan man sikkert bli litt demotivert.

Hadde forresten veiedag i dag. Endelig under 80:-)
Veide 79,7kg Gleder meg bare masse til fortsettelsen!!!!

__________________




Fantorangen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 09:41   #49
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Start august

NÅ har jeg fått bestilt meg ketolysetablettene. Så kanskje jeg får litt mer energi.

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 09:46   #50
Atalanta
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Bergen
Alder: 49
Innlegg: 9
Atalanta er ny på veien

Sv: Start august

Jeg også startet nå mandag 3. august, men dette er 2. gang jeg prøver Ketolysekuren, og har også prøvd Atkins noen måneder for endel år siden. Klarte å nå matchvekt (ca 62 kg) med Atkins, men da jeg har stillesittende jobb snek kiloene seg på..

Tok en kroppsanalyse og fikk vite at kroppen min bestod av over 50% fett, jeg hadde nådd 80 kg, så da bar det i gang med Ketolysekuren, og jeg tok av 12 kg på ca 5 måneder før jeg ble gravid og alle gode forsett røk.

Etter noen år, et svangerskap, chips, godteri, en litt for stillesittende jobb og minimalt med trening har 6 av disse kiloene sneket seg på igjen, så nå må noe gjøres igjen Ser at jeg sliter med en permanent kostomlegging.. Men har i vertfall begynt å trene litt, og det skal jeg fortsette med også etter at jeg har nådd matcvekt igjen!!

Målet er 60 kg, startet på ca 74. Er ca 1,70 høy

__________________


Atalanta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Gå/joggeutfordring AUGUST 2009 Areola Trening 127 01-09-09 07:02
Oss august-ferskisene! tullann Ketolysekuren 93 15-10-07 11:59
Nille reiser på kurs 23.- 26. august.... Nille Informasjon 4 22-08-04 23:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no