Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Stillstand/ litt opp

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-01-11, 21:22   #1
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Stillstand/ litt opp

Ja jeg har nå siden før jul lagt på samme tall, eller jeg var litt lettere enn nå faktiskl etter jul, men er gått litt opp igjen.
Jeg spiser ingenting jeg ikke skal, men det har stoppet.

Hører nå fra ei som gikk på lavkarbo at dette skjedde henne og at hun da gikk opp masse igjen! Er det noe som kan skje og som neon av dere kan ha hørt om før?
Er litt stressa kjenner jeg, og desperat etter å komme videre nedover. Er kommet dithen at jeg vurderer andre metoder, men så trives jeg jo så godt med dette her!!!

Er evig takknemlig for svar og veiledning, er rimelig stressa og desperat

Slenger med hva jeg har spist i dag:

Frokost: eggesalat med skinkebiter
Lunsj: Middagsrester, lasagne (lavkarbo) med en stor salat
Mellom: 2 babybel
Middag: Taco med hjemmelaget krydder og masse salat

Har drukket rundt 2 l vann og 2 kopper kamomillete. Med en liten sukett i hver kopp. Ikke vært på trening i dag

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 21:29   #2
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Stillstand/ litt opp

Gikk du ned 18 kg fra oktober til jul?

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 21:29   #3
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stillstand/ litt opp

nei, fra slutten av mai 2010 til nyttårsaften

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 21:31   #4
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Stillstand/ litt opp

jeg stoppet også opp i 2 uker etter jul, la til og med på meg.. men mitt problem var enten lavkarbobrød eller kunstig søtning.. kuttet begge deler en uke og nå har jeg begynt å gå ned igjen..heldigvis.. ble rimelig frustrert.. Ble nok litt for mye tyggis på meg tror jeg :| selv om det ikke stoppet meg før..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 21:34   #5
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stillstand/ litt opp

Er så rart.. Myser i boka til Andersen, der står det flere ting:
At jeg trenger pause, men hva skal jeg da gjøre? Spise karber? Og hvor lenge?
At kroppen er kommet dit den skal, men jeg skal i følge bmi ned 20 kg til! så jeg kanke skjønne det heller...

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 21:35   #6
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stillstand/ litt opp

Stress kan bremse vekta
Spiser du nok fett ?

Jeg har ikke hørt om noen på lavkarbo som har lagt på seg masse,men noen stopper litt opp,går litt opp og så ned igjen, ting tar tid...

Har du mange kilo igjen du vil bli kvitt ? siden lavkarbo er vekt regulerende så kan det jo være derfor .

Hold ut

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 21:37   #7
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stillstand/ litt opp

Har vært en enorm stressende periode siste uka med mann med prolaps og datter med feber, masse å gjøre i hus og utenfor hus
Jeg veier 99.6 nå, og er ikke mer enn 170 høy så bør ned minimum 10 kg til..

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter

Sist redigert av Heaven : 27-01-11 kl 21:37. Årsak: Rettet skriveleifer
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 21:45   #8
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Stillstand/ litt opp

spiser du noe med kunstig søtning i eller sånt da?

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 21:51   #9
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Stillstand/ litt opp

Synes det ser ut som litt lite fett jeg? Jeg mener, bortsett fra kanskje osten på lasagnen og babybel'ene, så spiser du jo stort sett bare grønt.

Men som otika sier så kan stress definitivt stoppe vekttap, og dessuten kan det godt hende at kroppen bare tar seg en pause. Har ikke regnet ut cirka vekttap per uke utifra vekttap og tidsperiode du har holdt på, men du har jo gått ned veldig mye!

Mitt tips er rett og slett å ta det med ro, la være å stresse om tallene på vekta (evt. legg den bort en liten stund), og kanskje før opp maten for å se om du får riktig forhold mellom karber, fett og protein.

Lykke til videre!

Edit: Har regnet ut sånn cirka gjennomsnitt på vekttapet ditt (fra 31. mai til 31. desember, cirka 30/31 uker), og da fikk jeg et ukentlig vekttap på 0.6 kg - helt perfekt, med andre ord! Det skal jo ikke gå for fort ned, for både hode og hud skal henge med. Du har kanskje hørt det før, men det er alltids greit å få en liten påminnelse om slikt.

__________________


Sist redigert av Julie : 27-01-11 kl 21:56.
Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 21:55   #10
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Stillstand/ litt opp

Jeg tror på å gjøre noe med stress og å tro på standhaftigheten!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 22:01   #11
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Stillstand/ litt opp

Det Megvel sa minnet meg på noe:

Om du er en av dem som veier seg nesten hver dag, eller stresser veldig mye med vekta, hadde jeg anbefalt å be noen om å legge den vekk hvor du ikke kan finne den. Jeg sier ikke at du ikke skal veie deg før om et par måneder, men vent med det til du har fått litt ro i hverdagen.

Om du derimot har et avslappet forhold til vekta er det bare å ignorere dette innlegget.

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 01:14   #12
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stillstand/ litt opp

Ikke bli stresset av at du stopper opp i vektnedgangen i tillegg til det andre stresset du har. Kroppen tror nok den trenger å holde igjen siden du er stresset. Når stresset er over kan den sikkert kunne gi slipp på fett igjen. Husk å ta vare på deg selv.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 01:18   #13
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Stillstand/ litt opp

Det er ganske lett å si "ikke stress"... :P Det å IKKE stresse er IKKE lett.. Det er vel ingen som stresser med vilje? Jeg sliter med å ikke stresse..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 08:39   #14
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stillstand/ litt opp

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Det er ganske lett å si "ikke stress"... :P Det å IKKE stresse er IKKE lett.. Det er vel ingen som stresser med vilje? Jeg sliter med å ikke stresse..

Jeg tror jeg må være den personen som stresser med vilje....nesten da for jeg må veie meg hver dag,og det er stressende å se vekta gå opp og ned hele tiden,har vurdert å gjemme hele vekta,men blir stressa av tanken også

Har prøvd lenge å ta meg sammen,sier hardt til meg selv at jeg ikke skal tenke så mye på det,for jeg er jo i super form,men det er ikke lett...

Jeg stresser IKKE så mye 2 mnd på sommeren for der har jeg ikke vekt (og takk for det) og jeg holdt vekta hele sommeren,og la ikke på meg heller

Nei er enig med deg der, lett å si,men vanskelig å la være

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 10:35   #15
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stillstand/ litt opp

Opprinnelig lagt inn av Julie-x, her.

Det Megvel sa minnet meg på noe:

Om du er en av dem som veier seg nesten hver dag, eller stresser veldig mye med vekta, hadde jeg anbefalt å be noen om å legge den vekk hvor du ikke kan finne den. Jeg sier ikke at du ikke skal veie deg før om et par måneder, men vent med det til du har fått litt ro i hverdagen.

Om du derimot har et avslappet forhold til vekta er det bare å ignorere dette innlegget.

Jeg har ikke egen vekt i hus, jeg må til foreldrnee mine i nabobyen og veie. Gjør det en gang i uka

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 10:36   #16
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stillstand/ litt opp

Har pga stresset (tror jeg) vært himla hard i magan dens iste uka. Løsna i dag og nå er jeg heller motsatt.. Akk ja..
Ser jeg har mensenkviser all over også, selv om jeg ikke skal ha den enda. Jeg lurer på om systemet mitt er i opprør fordi jeg fikk for mye på en gang en periode nå.. Svake meg, men sånn er det jo bare. Sovet lenge i dag, og føler meg som et nytt menneske. mannen er på beina, minsten er feberfri, jeg skal ingenting ihelgen, jeg VET gubben igjen kan hjelpe meg om noe skulle skje og sola skinner jammen meg også..
Tror jeg har vært svært stressa ja..

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 10:52   #17
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stillstand/ litt opp

Stress gjør fort at en står stille eller at man går litt opp, har merket det selv også.

Hvis du har lyst kan du jo i en periode - f.eks. 2-3 dager spise litt mer karbohydrater? Har hørt tilfeller hvor det har hjulpet. Skaldemann f.eks. skriver jo at han en gang i året spiser litt mer karbohydrater.

Når jeg nå skriver at du kan spise mer karbohydrater mener jeg ikke et høykarbokosthold, men at du kanskje øker til 50-60 karber om dagen?

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 10:54   #18
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stillstand/ litt opp

Og jeg som håpte på 2 potetgullposer og 1 cola på rappen med god samvittighet!!!
Neida.. hehe

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 12:55   #19
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stillstand/ litt opp

Var det 50-60 gram Skaldemann inntok også? Vet du i hvor mange dager?

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 14:10   #20
blucher
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 813
blucher er på en erverdig vei

Sv: Stillstand/ litt opp

Høres ut som om du har hatt i overkant mye stress, ja! Og så har du jo allerede gått ned masse! Den ene dagen du veier deg behøver heller ikke å være helt representativ... (sier hun som veier seg nesten hver dag og helst bare registrerer laveste tall )
Håper livet roer seg litt, så går det sikkert nedover etterhvert igjen!
Husk mye vann og kanskje mer fett, som andre også skriver.

blucher er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman-inspirert, egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 15:24   #21
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stillstand/ litt opp

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Var det 50-60 gram Skaldemann inntok også? Vet du i hvor mange dager?

Det vet jeg ikke - har ikke lest noe nøyaktig tall, men så har jeg bare lest GI-null boka hans, da.

Det jeg ihvertfall tenker er at når man først skal spise litt mer karber, er det jo greit å fortsatt holde seg til lavkarbo - dvs. under 150 KH. For min del vet jeg iallefall at hvis jeg gikk tilbake, selv for en kort periode, til mitt tidligere høykarbokosthold, så er det altfor lett å ikke klare å ta seg inn igjen...

Jeg skal definitivt ikke tilbake til et liv med masse karbohydrater

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 15:53   #22
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Stillstand/ litt opp

Snakker om stress, jeg blir stresset av å ikke stresse

Men jeg merker at vekten står stille om jeg ikke får nok fett i meg.Får du nok fett i deg heaven?
Ellers håper jeg det løsner snart ,forstår det er frustrende

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 19:34   #23
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stillstand/ litt opp

Yoga er avstressende. Magnesium og b-vitamin funker også noe.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 20:33   #24
aktivjente
Medlem
 
aktivjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 383
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stillstand/ litt opp

Ser at du har trent mye i januar - på toppen av alt du hadde hjemme. Kan være at alt til sammen ble for mye?

Det kan vel også være et slags platå ? Du har jo gått ned kjempemye (grattis!!) Du må i alle fall ikke begynne å bekymre deg for vektoppgang. Tror det må hære til unntak av unntak.. har aldri før følt meg så trygg på at det går rett vei med meg, etter at jeg fant denne flotte livsstilen.
Hold ut og lykke til Heaven!

__________________


Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 21:41   #25
Tasja
Medlem
 
Tasja sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 155
Tasja er på en erverdig vei

Sv: Stillstand/ litt opp

Jeg har det veldig likt som deg, har gått ned 15 kg på omtrent samme tid. Jeg ønsker å gå ned 5-7 kg til. Har gått en del opp og ned egentlig de siste månedene (er snakk om noen hundre gram eller opp til ett kilo i forskjell) Heldigvis går vekten totaltsett fremdeles nedover, om enn sakte. Veeeldig sakte... Kan være at jeg også spiser for lite fett. Skal ikke være lett dette her

Jeg vet ikke helt hva som gjør at man har disse vektsvingningene. Hadde vært greit å slippe

Tasja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell streng lavkarbo/Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fem uker stillstand rut311 Mer enn 30 kg overvekt 6 18-10-10 14:34
Stillstand ... savoy Eurodiett 7 04-09-10 15:28
Helt ny og trenger litt hjelp av Torkil og dere andre med litt erfaring digger Ketolysekuren 4 07-01-09 22:35
Stillstand og oppkarbing Fjonken Spørsmål og svar 7 03-03-06 15:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no