Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

I dag har jeg 1 årsdag...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-09-09, 14:31   #1
Fishi2009
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Norges beste vestkant
Innlegg: 107
Fishi2009 er på en erverdig vei

I dag har jeg 1 årsdag...

som medlem her på lavkarbo.no Det har vært et fint år, og jeg er veldig takknemmelig for at denne siden finnes.

Nå har det seg dessverre selk at jeg har gått opp endel kilo i sommer Dette skyldes både at jeg sluttet å røyke i mai og at jeg har kost meg kraftig i sommerferien... Tilsammen har jeg tatt av 10 kg, egentlig var det 16 kg...

Kan noen være så snill og hjelpe meg på rett vei igjen? Jeg har gått på ketolyse fra og til dette året, men kjenner at jeg ikke klarer dette lenger på grunn av bivirkninger... Jeg er mye deppa om dagene, klarer ikke å komme på rett "sti" igjen... Men jeg ønsker det SÅÅÅ sterkt!

Kan noen anbefale meg en ny kostholdsfilosofi, som ikke er så streng som ketolyse, men som man likevel går ned i vekt av? Jeg ønsker også effektive treningsråd og generelt gode tips og motivasjon.

Min historie: Jeg fikk diagnosen PCOS i desember 2007, har på det meste veid 98 kg Veier nå ca 83 kg, og ønsker å veie 70 kg. Jeg er 170 cm høy. Vi skal starte opp utredningen i forbindelse med ufrivillig barnløshet i oktober.

Håper at noen kan hjelpe meg litt

Fishi2009 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 14:55   #2
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: I dag har jeg 1 årsdag...

Kan kanskje anbefale deg Fedon? Nå kan jeg selv mest om Ketolyse, men fedon er iallefall en god del mindre streng på karbsene enn Ketolyse er. Anbefaler deg å kjøpe/låne bøker som han har skrevet og lese deg opp på emnet i det eller før du setter igang.
Samtidig er det ikke så lett å "sparke" noen igang fordi motivasjonen må man nesten finne i seg selv.
Men spør deg selv om du ønsker å være overvektig? Dette kan være ett spørsmål som kan utløse motivasjonen. Du klarer dette, det er jeg helt sikkert på, men les deg godt opp på den filisofien du velger slik at du allerede fra starten får en følelse av mestring at dette er noe du har kontroll på

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 11:02   #3
Fishi2009
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Norges beste vestkant
Innlegg: 107
Fishi2009 er på en erverdig vei

Sv: I dag har jeg 1 årsdag...

Hei Fungirl!

Tusen takk for tilbakemeldingen

Jeg har nå lest en del om Lindberg, og tror at dette kan være bedre for meg og kroppen min Og ja, spørsmålet er rett: Vil du være overvektig? Svaret er selvfølgelig nei, og da må det handling til!

Jeg hadde en dårlig dag i går, men i dag er det på an igjen

Tusen takk nok en gang!

Fishi2009 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 11:06   #4
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: I dag har jeg 1 årsdag...

Bare hyggelig og håper motivasjonen er på topp slik at du når målet ditt

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no