Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Overarmsplastikk

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-06-13, 18:43   #1
FrøkenStress
Juniormedlem
 
FrøkenStress sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 29
FrøkenStress er på en erverdig vei

Overarmsplastikk

Hei! Er det noen hær inne som har fått overarmene operert etter vekttap?
Skal snart inn på konsultasjon for lår og bukplastikk, men er egentlig armene mine som plager meg mest.
Lurer på om noen har erfaringer med arr etter armplastikk. Har hørt at noen får veldig fine /lite synlige arr, mens andre får svære, røde arr som stikker ut. Nå høres forsåvidt arr bedre ut enn mine grevinneheng, men er litt nysgjerrig på om noen har positive erfaringer med denne operasjonen?

FrøkenStress er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 23:20   #2
Jean1986
Medlem
 
Jean1986 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Ålesund
Alder: 38
Innlegg: 264
Jean1986 er ny på veien

Sv: Overarmsplastikk

Hei! Jeg har ikke tatt,men min mor har både tatt buk, lår og overarmsplastikk og arrene er ikke så synelig på henne Hun har ett arr fra albuen og opp, og det er på undersiden så det er ikke godt synlig

__________________


Jean1986 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 00:30   #3
FrøkenStress
Juniormedlem
 
FrøkenStress sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 29
FrøkenStress er på en erverdig vei

Sv: Overarmsplastikk

Takk for svar

FrøkenStress er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 13:35   #4
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Overarmsplastikk

Jeg opererte overarmene for 2-3 mnd siden, så arret kan jeg ikke uttale meg om enda, siden jeg fortsatt driver og taper og det er så ferskt enda. Foreløpig ser det iallfall veldig bra ut, og jeg er superfornøyd med utseende på armene. Endelig passer jeg inn i jeans-jakker, div. skjorter og gensre! Også fantastisk å kunne trene og bevege armene uten at de disser og slenger, og at man føler at armen henger igjen når man beveger den...

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 15:34   #5
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Overarmsplastikk

Jeg hadde armplastikk for 6 år siden. Ble snittet ned til et stykke under albuene og arret ligger slik at de er lite synelige. Arret er heller ikke noe å snakke om da det bare er en smal og hvit strek

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 17:05   #6
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Overarmsplastikk

Har hørt at man ikke må utsette arr for sol før de er helt grodd, for da blir de ikke så pene. Ergo bør man ta slik operasjon på sensommeren/høsten, slik at man unngår direkte sol. Det går selvsagt også an å teipe over arrene.

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 17:06   #7
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Overarmsplastikk

Jeg har fått beskjed om å tape arrene i 6 mnd, så de får uansett ikke sol på seg, og det er dermed ingen problem med å være operert på våren.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 17:08   #8
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Overarmsplastikk

Og forøvring; mine overarmer hadde aldri, aldri i verden fått sol på seg om de var uopererte, fordi de var så stygge, så for min del så spilte det absolutt ingen rolle. Hadde blitt ermer ned til albuen uansett denne sommeren.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-06-13, 16:14   #9
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Overarmsplastikk

Hvis armene er på undersiden får de vel uansett ikke særlig mye sol på seg?


Forøvrig er yoga fantastisk for oppstramming av overarmer. Jeg gikk ned sikkert en str rundt armen da jeg trente det 1-2g pr uke.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-06-13, 01:08   #10
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Overarmsplastikk

Det er sant, Carisma. Men som i dag, da jeg var på fjelltur, med sola stekende bakfra ble det en del. Det samme blir det om man ligger på magen og soler ryggen. :-)

Når armene er grodd skikkelig, så må jeg definitivt stramme opp, før operasjonen var dette null hjelp i pga all løshuden...

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-06-13, 16:57   #11
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Overarmsplastikk

Kan jeg spørre om hva slikt koster? Jeg har laaaangt grevinneheng som blir litt sånn verre jo mer jeg har gått ned i vekt. Synes plastisk kirurgi er skummelt, men dette har jeg lyst til å gjøre noe med!

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 20-06-13, 17:29   #12
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Overarmsplastikk

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Kan jeg spørre om hva slikt koster? Jeg har laaaangt grevinneheng som blir litt sånn verre jo mer jeg har gått ned i vekt. Synes plastisk kirurgi er skummelt, men dette har jeg lyst til å gjøre noe med!

Du kan jo prøve å få det dekket. Er det svært sjenerende fysisk og psykisk er det fullt mulig å søke seg til en klinikk som har avtale med Staten. Vet ikke om den nyoppstartede avd på Bærum tar armer, eller Drammen private, men de gjør det feks på Sørlandsparken. Gå inn på Fritt sykehusvalg og sjekk, da vel!
Så får du legen din til å skrive en god henvisning, gjerne med bilder og lite innlegg fra deg, og så, kryss fingrene!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 21-06-13, 16:35   #13
jannesnuppa
Seniormedlem
 
jannesnuppa sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 556
jannesnuppa er ny på veien

Sv: Overarmsplastikk

Heia
Jeg tok overarmsplastikk i sørlandsparken ,og i september er det 2 år siden. jeg er veldig godt fornøyd med resultatet, og arrene tenker jeg ikke så mye over da jeg ikke ser de selv Jeg fikk det dekket, og ble operert ca 1 uke etter konsultasjon... Legen som opererte meg heter Frank Steinbach (tror det skrives sånn )

__________________
Min journal
jannesnuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-07-13, 13:45   #14
spotlaan
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: norway
Innlegg: 2
spotlaan er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Overarmsplastikk

Colosseum Stavanger gjøres overarmsplastikk i narkose med god lokalbedøvelse i overarmene. Bugge plastikkirurgi utfører plastisk kirurgi/ plastikk kirurgi på vår moderne klinikk i Oslo .

__________________
lån på dagen
spotlaan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins, Lindberg, Eat, Montignac, Statens, Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no