Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Spisdegslank

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-01-09, 22:25   #1
klara ku
Nytt Medlem
 
klara ku sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 5
klara ku er på en erverdig vei

Spisdegslank

Noen som har erfaring med de?

Jeg har bestilt måltider for én uke derfra, begynner neste uke. Tenkte det kunne hjelpe til å motivere meg med å begynne på lavkarbodiett/kosthold, selv om jeg nok ikke har råd til å fortsette å bestille derfra i det lange løp...


Sist redigert av Nille : 02-01-09 kl 20:30. Årsak: Fjernet direkte link til siden
klara ku er avlogget   Min kostholdsfilosofi: har ikke funnet den enda Svar med sitat
Gammel 01-01-09, 23:53   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: spisdegslank.no

Det er en veldig grei start å begynne på "spis deg slank", det å komme litt inn i det hele uten å måtte gjøre så mye sjøl Og vis du tar den menyen som er max 20 karber om dagen, så er du jo også sikker på å komme i ketose uten å være redd for å gjøre noe feil.

Det er faktisk en del gode produkter. Men noen måltider er veldig små. Men det ser du etterhvert og får dine egene yndlingsprodukter.

Tror du kommer til å bli fornøyd (hvis ikke du har bomma og bare bestilt små kjedelige retter) Dessert "maten" er ikke så mye å skryte av, noen av dem er gode, men det er IKKE mat å bli mett av

Lykke til

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 19:01   #3
klara ku
Nytt Medlem
 
klara ku sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 5
klara ku er på en erverdig vei

Sv: Spisdegslank.no

Takk for svar Ja jeg reagerte også litt på at måltidene så litt små ut... får håpe jeg ikke blir alt for sulten da - uansett er det bare en uke så det skal jeg jo alltids klare.

Jeg visste ikke at jeg kunne komme i ketose dersom jeg spiser under 20 karb (tror min meny er det), men det er vel bra eller?

klara ku er avlogget   Min kostholdsfilosofi: har ikke funnet den enda Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 19:41   #4
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Spisdegslank.no

Opprinnelig lagt inn av klara ku, her.

Takk for svar Ja jeg reagerte også litt på at måltidene så litt små ut... får håpe jeg ikke blir alt for sulten da - uansett er det bare en uke så det skal jeg jo alltids klare.

Jeg visste ikke at jeg kunne komme i ketose dersom jeg spiser under 20 karb (tror min meny er det), men det er vel bra eller?


Jeg vi si det er bra. Jeg trives i ketose. Mindre sulten, mindre fysen og kroppen fungerer bra.
Jeg syns pizza variantene er gode, pizza bolla feks er også ganske stor, litt ekstra ost på og i toast'ern skikkelin nam.

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 01:21   #5
Fnutte
Medlem
 
Fnutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 411
Fnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snill

Sv: Spisdegslank

Hei

Spis deg slank var min introduksjon til lavkarbo. Jeg syntes fort maten ble kjedelig (utvalget har blitt bedre siden det) Mange av rettene er enkle å lage selv og smaker da mye bedre. Men dette er jo forskjellig fra person til person. Klart det er enkelt å få all maten ferdig

Etter kort tid satt jeg meg inn i Ketolyse-kuren. Hovedforskjellen på disse diettene er at Ketolyse inneholder mer fett, og det passer meg bedre. Jeg fulgte ikke Ketolyse helt til punkt og prikke men la opp et løp som passet meg.

Synes du i hvertfall skal lese all informasjon om dietten og om det å være i ketose. Da skjønner du hva som skjer i kroppen og det lettere å vedlikeholde etterpå også.

Forumet her har også vært verdifullt for meg....... her kan man lære mye og spørre om alt man vil....

Lykke til!

__________________




til alle fra Fnutte
Fnutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mat fra "spisdegslank.no" Zoë Lavkarbo generelt 3 17-07-06 11:13
spisdegslank.no Katrine Oppskrifter 2 12-05-06 14:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no