Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Stoffskifte / hormonproblemer

Februarstarter 2011

Stoffskifte / hormonproblemer Har du problemer med hormoner eller stoffskiftet? Her kan du snakke med likesinnede og dele erfaringer.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-02-11, 14:54   #1
heidia79
Seniormedlem
 
heidia79 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Førde
Innlegg: 3.090
heidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt av

Februarstarter 2011

FEBRUAR-STARTER! det er meg det... oj oj oj det er mye å sette seg inn i og en mann som ikke forstår noe av dette!(kanskje fordi han skal slutte å røyke når jeg har nådd målet mitt)! Jeg veier 102 kg(men trur jeg må invistere i ny badevekt) begynte på 103...målet mitt er å gå ned til 85 kg i første omgang, jeg har ikke noe problem med å være aktiv når jeg først kommer meg ut!Jeg eeeelsker sjokolade så det er min stoore utfordring, men jeg er begynt, og det er noe bare det!!!!
Og så har jeg lavf stoffskifte som gjør at forbrenningen min ikke alltid spiller på lag med meg, men den skal ikke stoppe meg!!!
Hvordan skal jeg bli kvitt disse resterende 17 kg?? mye aktivitet , mye fiber, lite poteter ris og pasta, og slutt på søtsakene... Det blir hardt, men jeg SKAL klare det!!!

SKAL!!!

__________________
Heidia is back


heidia79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 16:18   #2
Bindi
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 232
Bindi er på en erverdig vei

Sv: Februarstarter 2011

hvordan går det med deg?

Bindi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Halvmaraton 2011 wollafruen Trening 19 20-01-11 15:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no