Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter

www.mat.no

Oppskrifter Lurer du på hva du vil ha til middag idag?
Eller vet du om noe godt du vil dele med oss? Eller en oppskrift du trenger? Beskriv gjerne dine forsøk på å lage nye oppskrifter og forsøk på å konvertere vanlige oppskrifter til lavkarbo-oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-02-07, 15:18   #1
elco
Medlem
 
elco sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Oslo
Alder: 66
Innlegg: 67
elco har en fantastisk aura rundt segelco har en fantastisk aura rundt seg
Lightbulb

www.mat.no

Hei!
Lenge siden jeg har skrevet noe, men jeg er her for det. Jeg vil bare tipse om nettstedet www.mat.no - mulig mange kjenner til det allerede, men jeg oppdaget det nylig og synes det er helt genialt. Det drives av Opplysningskontorene for kjøtt, fisk, frukt osv. og er ikke spesielt lavkarbo, MEN det er mange oppskrifter som lavkarbere fint kan ha, og mange som er relativt lette å tilpasse til lavkarbo. Oppskriftene kan sorteres etter rett, sesong, årstid, anledning... Videre finnes det en matkalender for hele året med forslag til middag for hver dag og link til oppskrift (mange med bilde), det finnes næringstabell, råvareordbok og matvareordbok. Selv prøvde jeg meg på Russisk laksesuppe i går, med grønnsaker frest i smør, fiskebuljong tilsatt litt tomatpuré, laks, grønne oliven med pimiento - og servert med creme fraîche og dill. Nyydelig!

__________________
"En vakker og gjennomklok og akkurat passe tykk
(hmm - snart!) dame i min beste alder"

fritt etter "Karlson på taket"







elco er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins, mer og mindre Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no