Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Vi er et white trash-forum ...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-02-11, 10:36   #1
babydoll
Medlem
 
babydoll sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 245
babydoll er ny på veien

Vi er et white trash-forum ...

Iallefall ifølge folk på kvinneguiden:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=538905


skjønner ikke helt hvorfor folk på død og liv må inn og lese på forum de i utgangspunktet ikke kan relatere seg til?

babydoll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - langtidsperspektiv Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 10:38   #2
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: vi er et white trash-forum...

Anonyme tullinger som slenger dritt ut av seg må bare gjøre det for min del, gidder ikke bry meg.

Men det de ikke tenker på er jo at mange går inn hit for å se hva dette er for noe og flere vil nok bli interessert i temaet og det er jo bare bra

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 10:54   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: vi er et white trash-forum...

koselig da!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 11:14   #4
mama67
Seniormedlem
 
mama67 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund
Innlegg: 813
mama67 har en fantastisk aura rundt segmama67 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: vi er et white trash-forum...

Jeg så den, er medlem på KG. Og må innrømme at jeg styrer unna tråder som omhandler lavkarbo der inne. Makan til dritt man får slengt etter seg. Så jeg gidder bare ikke. Om noen spør om råd eller hjelp, ber jeg de heller sende meg en PM, så slipper jeg det der.

__________________


mama67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr Lindberg Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 11:42   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Haha, jeg måtte jo bare svare .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 11:46   #6
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Vi er et white trash-forum ...

*hehe* Ja, for det er jo ingen her inne som trener liksom... De skulle prøvd Jillian sjøl gitt... *stiv og støl* Hvordan mange av dere andre flotte damer her inne makter å trene etter Jillian hver eneste dag fatter jeg ikke! *imponert*

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 11:48   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Jeg for min del sitter på ræva og spiser egg og bacon med bearnaise.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 11:51   #8
babydoll
Medlem
 
babydoll sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 245
babydoll er ny på veien

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Jeg har lest litt inne på kvinneguiden fra tid til annen, og ligger stort sett unna tråder som nærmer seg lavkarbo-tematikk jeg også. Det er overraskende hvor stor motstanden er mot lavkarbo der inne. Er det sånn ellers også?

Jeg har egentlig aldri syntes at lavkarbo er så forferdelig kontroversielt. Vi har alle visst lenge at det ikke er sunt å spise raske carbs, og fettmengden varierer jo veldig etter hvilken retning man velger.

babydoll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - langtidsperspektiv Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 11:53   #9
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Kvinneguiden er jo en parodi på et forum.. Sikkert mye bra der også, men de trådene jeg har sett er drittslening om bloggere, de som er med på Unge mødre og ja. Egentlig bare drittslenging og misunnelse. Fra ANONYME personer..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 11:53   #10
FrøkenBianca
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Skreia
Alder: 39
Innlegg: 74
FrøkenBianca er på en erverdig vei

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg for min del sitter på ræva og spiser egg og bacon med bearnaise.

that's more like it!
Lasta ned J.M og titta gjennom den nå.. ble sliten av å bare se på .. tror jeg tar det rolig litt til gitt!

FrøkenBianca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og ph-balanse.. diabetiker Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 11:56   #11
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Hadde vel vert like greit å ikke ha dette emnet her på lavkarbo.no da det KG-innlegget var anonym trolling. Syns ikke de fortjener svar eller oppmerksomhet.

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
Alt går i grisen
(trening- og spiseblogg)
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 12:01   #12
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Opprinnelig lagt inn av sylwester, her.

Hadde vel vert like greit å ikke ha dette emnet her på lavkarbo.no da det KG-innlegget var anonym trolling. Syns ikke de fortjener svar eller oppmerksomhet.

Så lenge det er gøy er det greit!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 12:05   #13
TrineG
Medlem
 
TrineG sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 280
TrineG er på en erverdig vei

Sv: Vi er et white trash-forum ...

En sekt også da gitt . Jeg driver faktisk å steker egg og bacon nå, hahahah. Herlig

TrineG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 12:05   #14
Ildern
Medlem
 
Ildern sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 179
Ildern er på en erverdig vei

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Men sånn er det vel med alt som ikke er helt A4. Et annet forum jeg er med i har også fått koselig omtale der inne.
Men helt alvorlig, who cares? *Joiner Photo for å sitte og spise egg og bacon med bearnaise selv om jeg ikke liker bearnaise*

__________________


Ildern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach- i bunn og i grunn Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 12:11   #15
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Jeg tror faktisk jeg skal legge meg flatt på gulvet i underbuksa og spise fleskepølse rett fra plasten mens jeg stirrer tanketomt i taket, bare for å statuere hvor lat jeg er! Jeg burde kanskje mantre et eller annet mellom spisinga også, ettersom jeg er med i en sekt. "Christian Drevon er et brød", f.eks.

Du og du, så morsom jeg er i bakfylla .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 12:20   #16
FrøkenBianca
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Skreia
Alder: 39
Innlegg: 74
FrøkenBianca er på en erverdig vei

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg tror faktisk jeg skal legge meg flatt på gulvet i underbuksa og spise fleskepølse rett fra plasten mens jeg stirrer tanketomt i taket, bare for å statuere hvor lat jeg er! Jeg burde kanskje mantre et eller annet mellom spisinga også, ettersom jeg er med i en sekt. "Christian Drevon er et brød", f.eks.

Du og du, så morsom jeg er i bakfylla .

Jeg joiner! Pysj på, baconcrisp, egg og bacon med majo inntatt, biffsnadder for dinner, iskrem til dessert.. må vel lage noe snadder til kveldsmat også?!

"Ekte folk spiser ekte mat"!

FrøkenBianca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og ph-balanse.. diabetiker Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 12:24   #17
Ildern
Medlem
 
Ildern sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 179
Ildern er på en erverdig vei

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Herlig søndagstråd

__________________


Ildern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach- i bunn og i grunn Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 12:24   #18
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Opprinnelig lagt inn av FrøkenBianca, her.

Jeg joiner! Pysj på, baconcrisp, egg og bacon med majo inntatt, biffsnadder for dinner, iskrem til dessert.. må vel lage noe snadder til kveldsmat også?!

"Ekte folk spiser ekte mat"!

Hoho! Vidunderlig!

Nydelig sitat! Det skal jeg adoptere straks!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 12:30   #19
mama67
Seniormedlem
 
mama67 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund
Innlegg: 813
mama67 har en fantastisk aura rundt segmama67 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Kvinneguiden er jo en parodi på et forum.. Sikkert mye bra der også, men de trådene jeg har sett er drittslening om bloggere, de som er med på Unge mødre og ja. Egentlig bare drittslenging og misunnelse. Fra ANONYME personer..

Nå syns jeg ikke du er så mye bedre enn de som slenger dritt på KG, egentlig
Ja, det kan være mye drittslenging der, men når en er blitt kjent med forumet, så er det mye bra også. Det gjelder bare å sile ut det man syns blir for dumt. Og alle er jo anonyme, akkurat slik som her.

Selv er jeg blitt kjent med utrolig mange flotte mennesker der, men det er gjennom dagbøker, og ikke i diskusjonene.
Kosthold, trening, mat og helse der inne er veldig spesielt, og jeg styrer som regel unna akkurat det underforumet. Veldig mange spiseforstyrrede, og i tillegg andre som er stygge i kjeften.

__________________


mama67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr Lindberg Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 12:41   #20
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Opprinnelig lagt inn av mama67, her.

Nå syns jeg ikke du er så mye bedre enn de som slenger dritt på KG, egentlig
Ja, det kan være mye drittslenging der, men når en er blitt kjent med forumet, så er det mye bra også. Det gjelder bare å sile ut det man syns blir for dumt. Og alle er jo anonyme, akkurat slik som her.

Selv er jeg blitt kjent med utrolig mange flotte mennesker der, men det er gjennom dagbøker, og ikke i diskusjonene.
Kosthold, trening, mat og helse der inne er veldig spesielt, og jeg styrer som regel unna akkurat det underforumet. Veldig mange spiseforstyrrede, og i tillegg andre som er stygge i kjeften.

Nei jeg er nok ikke så mye bedre
De eneste gangene jeg har vært innom der er når det har vært milelange mobbetråder om spesielt utpekte, navngitte enkeltpersoner, så det har liksom ikke frista til vidre utforskning.

Er som sagt anonymforumet som er en parodi Altså der man ikke trenger logge seg inn for å tråkke ned, nedverdige, såre, knuse og mobbe navngitte personer som man tror man vet alt om etter å ha sett dem i to minutter på TV, eller lest et par blogginnlegg av.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 14:47   #21
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg tror faktisk jeg skal legge meg flatt på gulvet i underbuksa og spise fleskepølse rett fra plasten mens jeg stirrer tanketomt i taket, bare for å statuere hvor lat jeg er! Jeg burde kanskje mantre et eller annet mellom spisinga også, ettersom jeg er med i en sekt. "Christian Drevon er et brød", f.eks.

Du og du, så morsom jeg er i bakfylla .


JA Photo, det synes jeg faktisk du erLer høyt her!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 14:49   #22
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

JA Photo, det synes jeg faktisk du erLer høyt her!

Good! I aim to please

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 15:30   #23
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Koselig lesing ja....hihi...

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 15:32   #24
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Tja de fleste i tråden var jo ikke enig med trådstarter så

Jeg kan gjerne være white trash jeg så lenge jeg får spise maten min og bli slankere og friskere...

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 15:41   #25
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Ja frels oss fra loffen..








Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny i forum frkthalia Lavkarbo generelt 1 17-02-09 02:55
Fersking på forum... coco Spørsmål og svar 21 30-01-06 02:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no