Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Kabom! I gang med mitt 4.år på lavkarbo :D

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-09-12, 16:15   #1
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Kabom! I gang med mitt 4.år på lavkarbo :D

Jeg gikk ned 25-26 kg det første året, har holdt vekta uten problemer og kroppen blir bare friskere og friskere!!

Fra å være forespeilet et liv som uføretrygdet ser jeg nå en helt reell mulighet for å kunne forsøke meg i jobb fra nyttår av

Livet er herlig! - og maten fordømt god

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 16:35   #2
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Kabom! I gang med mitt 4.år på lavkarbo :D

Gratulerer! Innser plutselig at jeg går inn i mitt fjerde år om et par uker, jeg også.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 17:23   #3
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Kabom! I gang med mitt 4.år på lavkarbo :D

Gratulerer! Så digg at du fremdeles er innom og inspirerer!

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 17:34   #4
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Kabom! I gang med mitt 4.år på lavkarbo :D

Så flott Charlott
Og helt enig med smgj i at det er flott at du fortsatt er med her

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 18:06   #5
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kabom! I gang med mitt 4.år på lavkarbo :D

Wow! Og du er ikke død enda? Godt å se for oss som er nybegynnere og bare blir forespeilet kreft og hjerteproblemer om vi lever lavkarbo

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 18:32   #6
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Kabom! I gang med mitt 4.år på lavkarbo :D

for Charlott

Jeg gikk også masse ned de to-tre første åra, men så seig det på igjen og nå er jeg igang for ørtende gang

*sukk*

Helsa ble bedre og bedre med synkende vekt...eller om det var tilfeldig vet jeg ikke. Uansett ble formen sakte men sikkert helt elendig og jeg har måttet trappe ned jobbing igjen. Jeg som var på god vei tilbake i jobb. Var oppe i 80% før jeg måtte trappe ned igjen. Nå klarer jeg for tiden bare 30%

....men vekta skal jeg jobbe med

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 18:48   #7
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Kabom! I gang med mitt 4.år på lavkarbo :D

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Gratulerer! Innser plutselig at jeg går inn i mitt fjerde år om et par uker, jeg også.

for oss og lavkarbo!

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Gratulerer! Så digg at du fremdeles er innom og inspirerer!

Har så mye energi for tiden, sitter fryktelig lite rolig... Sykler og går 3-5 timer hver dag, ordner hus, kokkelerer og er sosial - og sovner med et stort smil, sååå klar for en ny dag! Herlig!

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Så flott Charlott
Og helt enig med smgj i at det er flott at du fortsatt er med her

Tusen takk, vakre du!

Opprinnelig lagt inn av synsegulla, her.

Wow! Og du er ikke død enda? Godt å se for oss som er nybegynnere og bare blir forespeilet kreft og hjerteproblemer om vi lever lavkarbo

Ikke i nærheten av død...hehe, tvertimot har ALT av blodprøver blitt bedre og bedre!

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

for Charlott

Jeg gikk også masse ned de to-tre første åra, men så seig det på igjen og nå er jeg igang for ørtende gang

*sukk*

Helsa ble bedre og bedre med synkende vekt...eller om det var tilfeldig vet jeg ikke. Uansett ble formen sakte men sikkert helt elendig og jeg har måttet trappe ned jobbing igjen. Jeg som var på god vei tilbake i jobb. Var oppe i 80% før jeg måtte trappe ned igjen. Nå klarer jeg for tiden bare 30%

....men vekta skal jeg jobbe med

Heier på deg og sender deg masse gode, energiske vibrasjoner og varme tanker! Klemmm... !

(måtte desverre fjerne noen smileys....)

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 19:27   #8
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Kabom! I gang med mitt 4.år på lavkarbo :D

Herleg!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 19:28   #9
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Kabom! I gang med mitt 4.år på lavkarbo :D

Så fantastisk herlig å lese Charlott! Du har virkelig funnet ditt kosthold og har energi så det spruter skjønner jeg herlig! Takk for at deler med oss!

__________________
Min journal

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 19:35   #10
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Kabom! I gang med mitt 4.år på lavkarbo :D

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Herleg!

Yeah! Det føles herlig også!

Opprinnelig lagt inn av Fedona, her.

Så fantastisk herlig å lese Charlott! Du har virkelig funnet ditt kosthold og har energi så det spruter skjønner jeg herlig! Takk for at deler med oss!

Det er maaaange år siden sist jeg har hatt sååå mye energi! Det føles helt fantastisk! Utfordringen nå er å finne nok aktiviteter å fylle døgnets timer med

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo bra 1 gang, men ikke 2 gang, why? Arkel Informasjon 8 06-05-12 17:59
Har funnet lavkarbo`n i mitt liv! komatøs Livets lyse side 0 15-08-11 20:09
Mitt liv som gravid på lavkarbo Konkelimonke Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende 159 01-08-11 12:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no