Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Eurodiett og akne?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-10-13, 14:45   #1
Bathory
Medlem
 
Bathory sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Hgsd
Alder: 35
Innlegg: 79
Bathory er på en erverdig vei
Question

Eurodiett og akne?

Jeg har aldri hatt problemer med kviser,max 2-4 under mensen. Men etter jeg startet på ED så har jeg fått 20-30 kviser på hals/nakke. De er vonde, og dype, og talget som kommer ut av noen av dem lukter ikke bra. Jeg pitler ikke på dem, men de sprekker til slutt(noen av dem), noen av dem nekter å forsvinne. Jeg prøvde basiron, men fikk allergisk reaksjon av den.

Er det andre som har opplevd dette? Jeg trodde slike ting skulle bli bedre når jeg startet. Noen tips? Det ser ikke bra ut, heldigvis kan jeg dekke det til med håret når jeg går ut. Ellers prøver jeg å ha håret opp, og tørt, slik at det ikke blir fuktig. Har sjekket meg for PCOS, har ikke det. Jeg mener å ha hørt at om du får akne i voksen alder så er det hals/nakke som blir rammet? Eller kan dette ha noe med hormoner å gjøre? Jeg er veldig overvektig, 207 kg, har gått ned 12 til nå.

__________________
It's all in your head...
Bathory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet fase 2 frem til desember 2013 Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 22:05   #2
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Eurodiett og akne?

Kviser/akne som bivirkning er ikke noe jeg har vært borti. Kan du ikke høre med veileder/lege neste gang du skal på kontroll? Lykke til videre med Eurodietten! Den funker

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 22:53   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Eurodiett og akne?

Er vel flere som har opplevd kluss med hormonene på eneller annen måte når de går på typ streng diett.
I tillegg samles det mye "dritt" i fettvev som frigjøres når man går ned i vekt.

Tenker du bør se det an en liten stund og så evnt be om henvisning til hudlege som kan finne ut hva det er og kan gi deg noe som virker.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Eurodiett på tur Elinemor Eurodiett 1 14-12-11 21:36
Ny på Eurodiett Ruska Eurodiett 13 25-01-08 12:12
Eurodiett Sugarpill Spørsmål og svar 0 15-06-07 18:19
Eurodiett Kajamoor Eurodiett 4 10-10-06 00:12
Maz, hva er Eurodiett? Summer Andre dietter 6 11-01-04 07:32


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no