Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Lege som kan lavkarbo ved blodpropp?

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-07-09, 17:28   #1
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.440
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Lege som kan lavkarbo ved blodpropp?

Pappa'n min har diabetes2 og bruker insulin. Og har de siste par årene hatt et par drypp - blodpropper i hjernen.

Jeg kjenner til at diabetes gir svingende blodsukker som gjør at man lett får betennelse i blodårene - som igjen kan føre til blodpropper. Men pappa er redd for å spise lavkarbo med all den fete maten.

Er det noen som kjenner til en lege i Oslo/østlandet som er oppegående på lavkarbo? Selv kjenner jeg bare til Lindbergklinikken, men pappa får fnatt hver gang han er på TV så jeg tror det er best om jeg finner en annen...

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 18:07   #2
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Lege som kan lavkarbo ved blodpropp?

4M-klinikken holder til i Nedre Slottsgate i Oslo. De kan lavkarbo til fingerspissene, og behandler de vanligste livsstilssykdommene som overvekt, pcos og diabetes.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 18:45   #3
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Lege som kan lavkarbo ved blodpropp?

Opprinnelig lagt inn av StineK, her.

Jeg kjenner til at diabetes gir svingende blodsukker som gjør at man lett får betennelse i blodårene - som igjen kan føre til blodpropper. Men pappa er redd for å spise lavkarbo med all den fete maten.

Lindbergkosthold er ikke spesielt fet mat. Det er i Ketolyse , Skaldermann og ett par andre filosofier de er opptatt av mye fett.
Lindberg snakker om mat i balanse. Dvs mat med lav GI som balanserer blodsukkeret.

Lurt å ta han med til feks 4M-klinikken hvis han er i mot Lindberg.
Lykke til med pappan din

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 19:41   #4
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.440
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Lege som kan lavkarbo ved blodpropp?

Takk, Veggpryd & Anne

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo-lege i Tromsø? Michellina Spørsmål og svar 3 15-04-09 21:04
Må man til lege når man går på ketolyse? Ayasofia Ketolysekuren 5 05-02-08 19:07
Dr. Atkins døde av blodpropp? paprika Generell ernæringsdebatt 19 08-09-06 16:48
lege som har peiling.. FantasiJenta Eurodiett 8 29-09-05 07:52
lege?? m@nisha Induksjonen 9 27-10-04 00:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no