Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Omega 3-brød

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-09-12, 22:43   #1
brdmnd
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 64
brdmnd er ny på veien

Omega 3-brød

Jeg forsøkte noe nytt i kveld. Jeg tok utgangspunkt i denne brødoppskriften, men erstattet solsikke- og sesamfrø med 50 gram malte valnøtter, og linfrøene erstattet jeg med chiafrø. På den måten bør dette bli brød med rikelig med omega 3.

De fikk en litt "morsom" og kanskje litt uvant konsistens - superlette og -luftige, og chiafrøene knaser riktig artig mellom tennene. Jeg laget eggerøre av plommene med litt smør og finhakket purre, og det ble et riktig godt kveldsmåltid.

brdmnd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Omega-6 og omega-3 gir fedme, diabetes, hjertefeil og kreft? arvid g Generell ernæringsdebatt 0 14-04-09 08:52
Lollypop-brød med 2.24 g karbo per 100 gram. Helt VANLIG brød! Lollypop! Bakst 1 01-08-08 18:33
Hvilket brød er sunnest av "Dansk brød eller Lavkarbo? Aadna Lavkarbo generelt 14 28-09-06 22:25
Omega 3 Fridolina Nyheter / media 0 31-07-06 14:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no