Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

På leting etter browniesoppskrift

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-04-12, 21:16   #1
yoga
Juniormedlem
 
yoga sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 38
yoga er på en erverdig vei

På leting etter browniesoppskrift

Jeg har så lyst til å lage brownies i helgen, men jeg har dessverre rotet meg bort i oppskriftsjungelen på nettet. Er det noen reddende sjeler som har en god oppskrift på brownies uten melk, gluten og mandler/nøtter (og som helst er lavkarbo?)

Blir evig takknemlig for innspill!

yoga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Uten melk, gluten og nøtter - Fedon (moderat lavkarbo/lavglykemisk) Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 21:42   #2
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: På leting etter browniesoppskrift

Hva med Himmelsek brownies

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 23:08   #3
yoga
Juniormedlem
 
yoga sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 38
yoga er på en erverdig vei

Sv: På leting etter browniesoppskrift

Takk for link! Den skal prøves ut! *nam nam*

yoga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Uten melk, gluten og nøtter - Fedon (moderat lavkarbo/lavglykemisk) Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 23:11   #4
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: På leting etter browniesoppskrift

Litt skrivefeil i linken, men pytt pytt
Denne ligger på vent her, og blir den neste kaken jeg skal prøve. Les gjennom hele tråden før du baker, for det er mange som har gått litt ned på mengden kakao og litt opp på søtning

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 27-04-12, 20:37   #5
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: På leting etter browniesoppskrift

Du MÅ prøve de brownies'ene! De er helt fantastiske! Beste lavkarbobrownies'ene jeg har prøvd så langt.

Anbefaler å justere litt på kakao og søtning med mindre du liker veldig mørk sjokoladesmak, og er blitt veldig sensitiv for søtsmak etter at du sluttet med sukker. Det skader ikke å smake på røra underveis, lett å få de akkurat slik du liker de Er også helt sikker på at de funker med både hakkede nøtter, og glasur, om man tar seg tid til det.

De smaker IKKE kokos om du lurer på det, noen er vare for kokossmak.

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 01:04   #6
yoga
Juniormedlem
 
yoga sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 38
yoga er på en erverdig vei

Sv: På leting etter browniesoppskrift

Nå er alle ingrediensene i hus, så imorgen skal det bakes!
Takk for innspill!

yoga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Uten melk, gluten og nøtter - Fedon (moderat lavkarbo/lavglykemisk) Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 01:09   #7
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: På leting etter browniesoppskrift

kokos er en nøtt, tåler du den men ikke andre nøtter? du kan skifte ut nøttemel med proteinpulver.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 01:26   #8
yoga
Juniormedlem
 
yoga sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 38
yoga er på en erverdig vei

Sv: På leting etter browniesoppskrift

Ja, av en eller annen grunn tåler jeg kokos, men ikke andre nøtter/mandler.

yoga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Uten melk, gluten og nøtter - Fedon (moderat lavkarbo/lavglykemisk) Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 01:41   #9
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: På leting etter browniesoppskrift

det forklarer det jeg leste i en blogg her om dagen, hun brukte kokos i såkalt nøttefrie oppskrifter for nøtteallergikere. Så bra at du tåler det da!! Chiamel kan sikkert også brukes til å spe ut kokosmelet med. hempmel også, eggehviteprotein, erteprotein, på iherb.com finner du mye rart

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 09:54   #10
yoga
Juniormedlem
 
yoga sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 38
yoga er på en erverdig vei

Sv: På leting etter browniesoppskrift

Takk for tips, Yrla...

yoga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Uten melk, gluten og nøtter - Fedon (moderat lavkarbo/lavglykemisk) Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 12:09   #11
Efterår
Medlem
 
Efterår sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Danmark
Innlegg: 97
Efterår har en fantastisk aura rundt segEfterår har en fantastisk aura rundt seg

Sv: På leting etter browniesoppskrift

Prøv at tilsætte kakaonibs - det giver smag og fornemmelse af ægte chokoladestykker

Efterår er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Primal Blueprint / Paleo Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 21:27   #12
yoga
Juniormedlem
 
yoga sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 38
yoga er på en erverdig vei

Sv: På leting etter browniesoppskrift

Nå er browniesen bakt og noen herlige biter fortært. Utrolig godt!
Jeg erstatta noe av kakaopulveret med 86% Premium sjokolade, noe som fungerte veldig bra.

Takk for at dere tipset om denne oppskriften!

yoga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Uten melk, gluten og nøtter - Fedon (moderat lavkarbo/lavglykemisk) Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 21:38   #13
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: På leting etter browniesoppskrift

tok du bilde? :P

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 22:41   #14
yoga
Juniormedlem
 
yoga sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 38
yoga er på en erverdig vei

Sv: På leting etter browniesoppskrift

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

tok du bilde? :P

Nei dessverre, det tenkte jeg ikke på. Men neste gang skal jeg gjøre det!

yoga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Uten melk, gluten og nøtter - Fedon (moderat lavkarbo/lavglykemisk) Svar med sitat
Svar

Emneord
brownies, uten melk og gluten


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sug etter karber etter utskeielse! Maissa89 Lavkarbo generelt 9 30-12-09 22:13
I dag starter jeg på igjen etter at hele ketosen gikk til h.... etter sykehusopphold. Nitja Ketolysekuren 6 06-03-09 13:18
Hva er best å spise før og etter trening? Spesielt etter. Iset Trening 35 22-06-06 22:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no