Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Shailenes boller *med bilde*

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-06-12, 02:47   #1
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Shailenes boller *med bilde* (2 kh per stykk)

Dette ble BOLLER, altså! Veldig lik vanlige høykarboboller i både utseende, smak og konsistens - faktisk bedre enn mange høykarboboller jeg har smakt. Savner du boller på lavkarbo, er disse absolutt verdt et forsøk. De er kjempegode og smakfulle som de er, men kan også spises med pålegg, eller som fastelavensboller med kremfyll.

Du trenger:

  • 100 g smør
  • 150 g cottage cheese
  • 0.5 dl kremfløte
  • 3 M/L egg
  • 60 g kokosmel
  • 30 g Tagatesse
  • 30 g Sukrinmelis
  • 30 g Fiberhusk
  • 2 ts johannesbrødkjernemel
  • 2-3 ts kardemomme
  • 3 ts bakepulver

Slik gjør du:
  1. Sett ovnen på 170 grader.
  2. Smelt smøret og sett det til siden.
  3. Mos cottage cheese sammen med fløten og eggene, med stavmikser e.l.
  4. Bland de tørre ingrediensene i en bolle, før du blander det tørre med det våte. Smøret rører du inn til sist.
  5. La deigen hvile ca. 10 minutter. Da blir den tykkere og lettere å håndtere.
  6. Rull deigen til ca. 10 runde kuler, og plasser dem på et stekebrett med bakepapir under.
  7. Pensle bollene med egg.
  8. Stek i ca. 25 minutter, midt i ovnen. Følg godt med mot slutten av steketiden.
  9. Avkjøl på rist.

Flere bilder: http://lavkarbobakst.blogg.no/133925...arbobolle.html

Energi: 1460 kcal ~ 146 kcal per bolle
Fett: 131 g (80%)
~ 13 g per bolle
Protein: 55 g (15%)
~ 5,5 g per bolle
Karbohydrat: 21 g (5%)
~ 2 g per bolle


Sist redigert av shailene : 05-07-12 kl 13:57. Årsak: Næringsinnhold
shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 08:48   #2
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Shailenes boller *med bilde*

Mmmmmm boller Denne gikk rett i oppskriftsmappa, og jeg gleder meg til å prøve

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 08:51   #3
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Shailenes boller *med bilde*

Ooops - glemte å spørre om en ting. Siden tagatesse karamelliserer ved 160 grader, tror du at karamelliseringen gjør "noe" for bollene ?
Og en ting til, legger du bakepapir over for å forhindre at de blir for mørke ?

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 09:53   #4
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 55
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Shailenes boller *med bilde*

Desse såg knallgode ut, og skal definitivt prøves

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 13:19   #5
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Sv: Shailenes boller *med bilde*

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Ooops - glemte å spørre om en ting. Siden tagatesse karamelliserer ved 160 grader, tror du at karamelliseringen gjør "noe" for bollene ?
Og en ting til, legger du bakepapir over for å forhindre at de blir for mørke ?

Hmm, det har jeg ikke tenkt på! Aner ikke om det har noe for seg å steke dem på akkurat 170 grader. Godt mulig det kan være en fordel å senke temperaturen litt, nå som du sier det.. For å minske faren at de blir for brune på slutten. Trenger ikke bruke bakepapir over nei, er kun undersiden det er lurt å følge litt med på. Toppen får bare fin "bollefarge"

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 13:29   #6
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Sv: Shailenes boller *med bilde*

Opprinnelig lagt inn av Mariann S, her.

Desse såg knallgode ut, og skal definitivt prøves

Det er de absolutt! Håper de faller i smak hos deg også

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 23:02   #7
Nix
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 43
Nix er på en erverdig vei

Sv: Shailenes boller *med bilde*

Disse laget jeg i dag, og hadde vært på butikken for å kjøpe cottage cheese. Da jeg kom hjem oppdaget jeg at den var tilsatt løk ++ så kunne ikke bruke den. Brukte rømme istedenfor, og de ble faktisk veldig gode.

__________________


Nix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 13:43   #8
Kuredu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 159
Kuredu er på en erverdig vei

Sv: Shailenes boller *med bilde*

Opprinnelig lagt inn av Nix, her.

Disse laget jeg i dag, og hadde vært på butikken for å kjøpe cottage cheese. Da jeg kom hjem oppdaget jeg at den var tilsatt løk ++ så kunne ikke bruke den. Brukte rømme istedenfor, og de ble faktisk veldig gode.

Ha ha ha - boller med løksmak - kanskje ikke akkurat det som frister mest! Hihihi!

Kuredu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 13:43   #9
Kuredu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 159
Kuredu er på en erverdig vei

Sv: Shailenes boller *med bilde*

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Dette ble BOLLER, altså! Veldig lik vanlige høykarboboller i både utseende, smak og konsistens - faktisk bedre enn mange høykarboboller jeg har smakt. Savner du boller på lavkarbo, er disse absolutt verdt et forsøk. De er kjempegode og smakfulle som de er, men kan også spises med pålegg, eller som fastelavensboller med kremfyll.

Du trenger:

  • 100 g smør
  • 150 g cottage cheese
  • 0.5 dl kremfløte
  • 3 M/L egg
  • 60 g kokosmel
  • 30 g Tagatesse
  • 30 g Sukrinmelis
  • 30 g Fiberhusk
  • 2 ts johannesbrødkjernemel
  • 2-3 ts kardemomme
  • 3 ts bakepulver

Slik gjør du:
  1. Sett ovnen på 170 grader.
  2. Smelt smøret og sett det til siden.
  3. Mos cottage cheese sammen med fløten og eggene, med stavmikser e.l.
  4. Bland de tørre ingrediensene i en bolle, før du blander det tørre med det våte. Smøret rører du inn til sist.
  5. La deigen hvile ca. 10 minutter. Da blir den tykkere og lettere å håndtere.
  6. Rull deigen til ca. 10 runde kuler, og plasser dem på et stekebrett med bakepapir under.
  7. Pensle bollene med egg.
  8. Stek i ca. 25 minutter, midt i ovnen. Følg godt med mot slutten av steketiden.
  9. Avkjøl på rist.

Nam nam - dette må testes!!!!!

Kuredu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 17:16   #10
Eirik N R
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 53
Eirik N R er på en erverdig vei

Sv: Shailenes boller *med bilde*

Lagde disse i stad, og de ble kjempegode! Dog ble de ganske flate, til tross for at jeg lagde de høye og fine før steking. Men alt i alt veldig vellykket. Smakte veldig likt vanlige høykarboboller!

Eirik N R er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, rundt 50 gr KH per dag Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 17:02   #11
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Sv: Shailenes boller *med bilde*

Opprinnelig lagt inn av Eirik N R, her.

Lagde disse i stad, og de ble kjempegode! Dog ble de ganske flate, til tross for at jeg lagde de høye og fine før steking. Men alt i alt veldig vellykket. Smakte veldig likt vanlige høykarboboller!

Ja, de flyter litt ut under steking.. Viktig at de er trillrunde før de skal i ovnen, ellers blir de paddeflate. Så bra at du ble fornøyd med bollene!

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 12:46   #12
Eirik N R
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 53
Eirik N R er på en erverdig vei

Sv: Re: Sv: Shailenes boller *med bilde*

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Ja, de flyter litt ut under steking.. Viktig at de er trillrunde før de skal i ovnen, ellers blir de paddeflate. Så bra at du ble fornøyd med bollene!

De var trill runde, men tror deigen var litt bløt. Eggene jeg hadde var veldig store, pluss at jeg hadde litt mindre fiberhusk enn det stod i oppskriften.. Men da vet jeg det til neste gang

Eirik N R er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, rundt 50 gr KH per dag Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 14:34   #13
ElisaT
Medlem
 
ElisaT sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 53
Innlegg: 383
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Sv: Shailenes boller *med bilde*

Jeg har bollene i ovnen nå, fikk 9 stk ut av oppskriften, og nå har jeg lagt inn oppskriften på diett.no. Kan det virkelig stemme at det er 7,5 karbohydrater pr bolle?!

Det lukter kjempegodt !

__________________
Best som gjest!
ElisaT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 15:27   #14
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Sv: Shailenes boller *med bilde*

Opprinnelig lagt inn av ElisaT, her.

Jeg har bollene i ovnen nå, fikk 9 stk ut av oppskriften, og nå har jeg lagt inn oppskriften på diett.no. Kan det virkelig stemme at det er 7,5 karbohydrater pr bolle?!

Det lukter kjempegodt !

Oi, nå måtte jeg regne litt selv her! 7,5 g stemmer nok ikke, jeg kom fram til 1,8 g karbo per bolle (10 stk). Diett.no var helt på jordet når jeg prøvde å legge inn oppskriften der ja, men 1,8 g skal stemme ganske bra (hvis du bruker kokosmelet til Aman Prana).

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 15:36   #15
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Shailenes boller *med bilde*

Da har jeg lagt til hele næringsinnholdet i hovedinnlegget, hvis flere skulle lure.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 15:38   #16
ElisaT
Medlem
 
ElisaT sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 53
Innlegg: 383
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Sv: Re: Sv: Shailenes boller *med bilde*

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Oi, nå måtte jeg regne litt selv her! 7,5 g stemmer nok ikke, jeg kom fram til 1,8 g karbo per bolle (10 stk). Diett.no var helt på jordet når jeg prøvde å legge inn oppskriften der ja, men 1,8 g skal stemme ganske bra (hvis du bruker kokosmelet til Aman Prana).

Jeg bruker et annet kokosmel, men det har bare 7,5 karbohydrater pr 100 g. Rart, jeg la inn alle ingrediensene, og at det var 9 porsjoner. Må sjekke nærmere, jeg og !

__________________
Best som gjest!
ElisaT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 15:47   #17
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Sv: Re: Sv: Shailenes boller *med bilde*

Opprinnelig lagt inn av ElisaT, her.

Jeg bruker et annet kokosmel, men det har bare 7,5 karbohydrater pr 100 g. Rart, jeg la inn alle ingrediensene, og at det var 9 porsjoner. Må sjekke nærmere, jeg og !

Hvis du la inn kardemommen, er det feil på den øverst på lista (den viste over 30 g karbo for 3 ts ). Sist jeg sjekka lå det ikke noe korrekt utregning av Tagatesse der heller, ingen som har trekt fra de ineffektive karbohydratene.. Tagatesse har i underkant av 20g karbo per 100g. Jeg legger alltid inn oppskrifter under "dagsmeny", da er det lettere å se eventuelle feil.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 15:51   #18
ElisaT
Medlem
 
ElisaT sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 53
Innlegg: 383
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Sv: Re: Sv: Shailenes boller *med bilde*

Opprinnelig lagt inn av ElisaT, her.

Jeg bruker et annet kokosmel, men det har bare 7,5 karbohydrater pr 100 g. Rart, jeg la inn alle ingrediensene, og at det var 9 porsjoner. Må sjekke nærmere, jeg og !

Fant det ut nå. Tagatesse ligger inne med med nesten 80 kbh pr 100 gram, og kardemomme har visstnok nærmere 70 kbh pr 100 gram (mengden gram pr teskje var også feil).

Nå som jeg har redigert den er jeg allikevel oppe i 3,3 kbh pr bolle. Hvordan regner du, Shailene?

__________________
Best som gjest!
ElisaT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 16:16   #19
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Shailenes boller *med bilde*

Her er utregningen min. Så legger jeg til 5-6g karbo for Tagatessen, da er jeg oppi 18 gram.. Sukrin, fiberhusk og JBK regner jeg ikke med, siden de har 0g effektive kh uansett (håper ikke det er jeg som har regnet feil nå da ).


Sist redigert av shailene : 15-07-13 kl 02:03.
shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 16:36   #20
ElisaT
Medlem
 
ElisaT sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 53
Innlegg: 383
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Sv: Re: Shailenes boller *med bilde*

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Her er utregningen min. Så legger jeg til 5-6g karbo for Tagatessen, da er jeg oppi 18 gram.. Sukrin, fiberhusk og JBK regner jeg ikke med, siden de har 0g effektive kh uansett (håper ikke det er jeg som har regnet feil nå da ).

Merkelig, dette her . Har lagt inn akkurat samme, men i en oppskrift, og får følgende resultat pr bolle:

Energi 190 kCal
Protein 7.06 g
Karbohydrat 3.27 g
Fett 14.9 g

Her er oppskriften som jeg la inn, tror kanskje Tagatessen ødelegger, 30 gram blir her rundt 12 kbh. Men stemmer ikke det?

0.5 boks - Cottage Cheese Original, 300 g, TINE
100 g - Ekte Meierismør TINE
0.5 dl - Fløte, kremfløte, 38%
3 stk 64.5 - Egg (20 stk L/M Egg), Prior
60 g - Raw kokosmel Coconut secret
30 g - Fiberhusk spiseskje -gul eske, fra Husk Products
2 ts - Johannesbrødkjernemel
3 ts - Bakepulver
7 g - Kardemomme malt, 40g, Santa Maria
30 g - Tagatesse (uten sukkeralkoholer)

__________________
Best som gjest!
ElisaT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 17:24   #21
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Sv: Re: Shailenes boller *med bilde*

Opprinnelig lagt inn av ElisaT, her.

Merkelig, dette her . Har lagt inn akkurat samme, men i en oppskrift, og får følgende resultat pr bolle:

Energi 190 kCal
Protein 7.06 g
Karbohydrat 3.27 g
Fett 14.9 g

Her er oppskriften som jeg la inn, tror kanskje Tagatessen ødelegger, 30 gram blir her rundt 12 kbh. Men stemmer ikke det?

0.5 boks - Cottage Cheese Original, 300 g, TINE
100 g - Ekte Meierismør TINE
0.5 dl - Fløte, kremfløte, 38%
3 stk 64.5 - Egg (20 stk L/M Egg), Prior
60 g - Raw kokosmel Coconut secret
30 g - Fiberhusk spiseskje -gul eske, fra Husk Products
2 ts - Johannesbrødkjernemel
3 ts - Bakepulver
7 g - Kardemomme malt, 40g, Santa Maria
30 g - Tagatesse (uten sukkeralkoholer)

Tror 12g er litt for mye.. det burde bli rundt 6-8g alt etter hvordan man regner det ut (finner ikke noe nøyaktig svar på hvor mye som skal telles med, vanskelig med sukkeralkoholer!). Uansett utgjør jo ikke det mer enn 0.6g kh fra eller til per bolle, da. Så har du lagt inn litt mer bakepulver og kardemomme enn meg, kanskje? Du får telle med litt ekstra for å være på den sikre siden da, så jeg ikke lurer deg helt her, så skal jeg trippelsjekke seinere.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 18:53   #22
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Shailenes boller *med bilde*

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 22:41   #23
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Shailenes boller *med bilde*

Disse kan jeg jeg bruke mitt kokosmel som snart går ut på dato på

Takk for oppskrift

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-07-12, 22:38   #24
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: Shailenes boller *med bilde*

Jeg har brukt phili ost istedenfor cottage cheese. Ble kjempe gode! Tusen takk for oppskrift...

Jeg lagde den som kake her om dagen. Brukte Vanilla ButterNut smakstilsetning som jeg kjøpte i usa. Åhåååå var godt til jordbær og pisket krem altså

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat
Gammel 05-07-12, 13:47   #25
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Sv: Shailenes boller *med bilde*

Opprinnelig lagt inn av Okie, her.

Jeg har brukt phili ost istedenfor cottage cheese. Ble kjempe gode! Tusen takk for oppskrift...

Jeg lagde den som kake her om dagen. Brukte Vanilla ButterNut smakstilsetning som jeg kjøpte i usa. Åhåååå var godt til jordbær og pisket krem altså

Kake, det var lurt! Jeg planlegger å teste ut denne deigen til skoleboller og kanelsnurrer også.. Kult at du likte oppskriften, blir så glad av å høre det!

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar

Emneord
boller, lavkarboboller


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Shailenes brownies (1,7 kh per bit) *med bilde* shailene Kake/dessert og snacks 18 15-03-13 13:06
Shailenes mandelkake (2,6 kh per stykke) *med bilder* shailene Kake/dessert og snacks 6 06-06-12 01:48
Shailenes tomatsuppe (1,7 kh per 100 g) shailene Middag 0 30-05-12 01:32
Shailenes brød (100% kornfritt) *med bilder* shailene Bakst 19 15-05-12 00:01
Boller Yrla Bakst 0 09-12-11 16:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no