Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Reductil trekkes fra markedet

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-02-14, 21:50   #26
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Reductil trekkes fra markedet

Vel om dere ser på datoen så er denne linken fra 2010 .og da var reductil på markedet , hadde vært det noen år .. så spam er det ikke ,og det stemmer at den ble trukket tilbake ,grunnet det som står skrevet om den,

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 04-02-14, 22:05   #27
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Reductil trekkes fra markedet

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

Vel om dere ser på datoen så er denne linken fra 2010 .og da var reductil på markedet , hadde vært det noen år .. så spam er det ikke ,og det stemmer at den ble trukket tilbake ,grunnet det som står skrevet om den,

De siste kommentarene gjelder en spambotmelding som ble lagt inn i dag, og den ble innrapportert og fjernet. (Ligger dog i sitatet til Prettypony på forrige side).

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 04-02-14, 22:23   #28
Ethereal
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2013
Alder: 40
Innlegg: 306
Ethereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt av

Sv: Reductil trekkes fra markedet

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

De siste kommentarene gjelder en spambotmelding som ble lagt inn i dag, og den ble innrapportert og fjernet. (Ligger dog i sitatet til Prettypony på forrige side).

Fikser nå! Shårry!

(damn, jeg medvirket til spamming...også rapporterte jeg det...)

Men dere kan jo like gjerne fjerne alt som ble skrevet etterpå, tror ingen her blir vonbråtne av det.

Ethereal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberalt, men disiplinert lavkarbokosthold Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Reductil Madeleine Ketolysekuren 8 15-04-08 15:22
Ny sukkererstatning på det norske markedet sol-cellen Lavkarbo generelt 53 29-11-07 20:02
Ketolyse og reductil ... lillekine Ketolysekuren 1 12-07-07 21:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no