Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Pakkemat? :p

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-04-05, 17:52   #1
Fading
Juniormedlem
 
Fading sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Bor langt oppi nord!
Alder: 34
Innlegg: 10
Fading er ny på veien

Pakkemat? :p

Jeg skal bort i helga, til min kjære. Anyway, han lovte meg å kjøpe meg suppe (.."for magen min er opprørt og tåler ikke stort annet.") .. Ja.. Og jeg lurer på om noen av dere har aning om hvilke supper man får kjøpt i en vanlig matbutikk som har minst karbo og kalorier?

Fading er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiseforstyrrelse :( Svar med sitat
Gammel 01-04-05, 17:54   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Hei Fading

De fleste suppene du får kjøpt i butikken, er stappet med karber.

Det beste er om du lager det selv. Kjøp grønnsaker, og kjøttbuljong, samt kjøtt i terninger, f.eks kyllingkjøtt

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 01-04-05, 17:58   #3
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Helt enig med Mofe.Lag suppen selv med din kjære.Det blir kanskje dyrere,men det går fint an å fryse det hvis dere lager mye.Den i butikken har ofte for mye salt også,så veldig rike på kalorier er de vel ikke,men karbo derimot...

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-04-05, 17:59   #4
Fading
Juniormedlem
 
Fading sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Bor langt oppi nord!
Alder: 34
Innlegg: 10
Fading er ny på veien

Har buljonger mange karboer? Og kalorier? Og hvordan "merke" annbefaler du? Min kjære, la oss kalle ham for M, er utrolig glad i kylling.

Kan jeg steke en kylling i ovnen (for eksempel) uten masse fett og styr?

Fading er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiseforstyrrelse :( Svar med sitat
Gammel 01-04-05, 18:28   #5
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 45
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Fading

Har buljonger mange karboer? Og kalorier? Og hvordan "merke" annbefaler du? Min kjære, la oss kalle ham for M, er utrolig glad i kylling.

Kan jeg steke en kylling i ovnen (for eksempel) uten masse fett og styr?

Jeg vet om confecta kyllingsuppe, men det er mer sånn rett i koppen opplegg... Der er det lite karbohydrater. Hva med å plukke kjøtt fra en grillet kylling å ha oppi?
Kylling(filet) kan du vel grille under grillen i ovnen, bare pensle med pittelitt olje og krydre litt...

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 01-04-05, 19:16   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

De fleste buljongpulvere/terninger er salte og inneholder også sukker. Det beste og sunneste er A. Vogel, Plantaforce, økologisk urtebuljong. Inneholder 0.3 gram karbo pr 1 dl ferdig buljong. Jeg kjøpte min på Life Helsekost - prisen var 79.50 for en boks på 250 gram. 22 gram (1 ss) pr liter kokende vann.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no