Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Fedonbrød i Oslo

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-11-10, 10:31   #1
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Fedonbrød i Oslo

Jeg lurer på om noen vet om en Rema 1000-butikk (eller annen butikk) i Oslo hvor de har Fedonbrød på en regelmessig basis. Den rett nedenfor jobben har ikke hatt det de gangene jeg har sjekka, men en som jobba der sa at "det var i varesortimentet", men kunne ikke gi noe bedre svar enn det.

Det jeg trenger å vite er om det finnes butikker hvor det er større sjanse for å få tak i dette brødet enn andre.

Anyone?

Edit: Og plutselig hadde de brødet inne på nærmeste Rema 1000 igjen. To kjøpt inn. Skal skjæres i tynne skiver og fryses når jeg kommer hjem.

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.



Sist redigert av Fjasnissen : 17-11-10 kl 11:09.
Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 14:07   #2
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Fedonbrød i Oslo

Jeg vet at de har Fedon-brød både på Rema ved Birkelunden og på Rema i Lakkegata. Er stort sett alltid der når det faller meg inn å sjekke, men jeg handler også oftest på dagtid.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 14:09   #3
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Fedonbrød i Oslo

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg vet at de har Fedon-brød både på Rema ved Birkelunden og på Rema i Lakkegata. Er stort sett alltid der når det faller meg inn å sjekke, men jeg handler også oftest på dagtid.

Heh.... det er jo nettopp det. Jeg har ikke akkurat muligheten til å dra til Birkelunden eller Lakkegata i lunchen for å handle. Men nå har jeg i alle fall funnet det i Pilestredet Park... så får jeg heller hamstre hver gang jeg finner det

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 17:09   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Fedonbrød i Oslo

Jeg var innom min Remabutikk i dag og der hadde de ett brød igjen.. Så jeg spurte om de bare får det på enkelte dager, for det er stortsett tomt hver gang jeg er der.. Hun sa at de fikk det inn hver dag, men at de solgte så variable mengder.. Merkelig det er tomt hver gang jeg er der da.. Anyways.. hun sa det bare var til å ringe på morgenen også kunne de holde av for meg. Det kan jo du kanskje gjøre når du også trenger en påfyll? Går MYE Fedonbrød her i huset til matpakka til mannen, ei skive om dagen til lillesnupp og et par til meg innimellom. Også skal mamma alltid ha når hun kommer, for det er jo så godt

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 19:37   #5
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Fedonbrød i Oslo

Kanskje ikke så dumt det. Får finne ut nummeret til Rema 1000 butikken ved jobben, så kan jeg ringe og holde av brød når jeg nærmer meg tomt

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fedonbrød fillifjonka Lunsj 9 01-09-10 23:59
Fedonbrød borte fra butikkene? Plastku Dr Lindbergs 22 25-02-10 23:36
Fedonbrød på ketolyse? Ninja_28 Ketolysekuren 2 04-11-09 23:53
Lovlig med fedonbrød på ketolyse? jannekristin Spørsmål om matvarer og oppskrifter 4 28-09-09 20:21
Hvor kjøpe fedonbrød? Tussi jenta Dr Lindbergs 7 15-10-07 12:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no