Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Verdens beste bursdagskake?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-10-11, 19:58   #1
supermax
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 17
supermax er på en erverdig vei

Verdens beste bursdagskake?

skal arrangere familie-bursdag på lørdag og trenger en smakfull oppskrift på kake. Gjengen som kommer er veldig glad i kake og søtsaker, så hadde vært artig å imponert dem men en fantastisk lavkarbo-kake. (Har stevia som jeg kan bruke til søtning)

Noen som har noen gode tips?

supermax er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 21:11   #2
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Verdens beste bursdagskake?

Opprinnelig lagt inn av supermax, her.

skal arrangere familie-bursdag på lørdag og trenger en smakfull oppskrift på kake. Gjengen som kommer er veldig glad i kake og søtsaker, så hadde vært artig å imponert dem men en fantastisk lavkarbo-kake. (Har stevia som jeg kan bruke til søtning)

Noen som har noen gode tips?

Snickerskaka mi er god. Har lagt ut opppskrift på den tidligere her på foriumet eller du kan gå inn på bloggen min, link under og finne oppskrifta.

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 21:17   #3
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Verdens beste bursdagskake?

Hei,
Gerds ostekake er en slager...

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 22:03   #4
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: Verdens beste bursdagskake?

Eller syndens hule

__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 13:46   #5
supermax
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 17
supermax er på en erverdig vei

Sv: Verdens beste bursdagskake?

takk! så gode ut alle oppskriftene!

supermax er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 13:53   #6
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Verdens beste bursdagskake?

Eller fedons franske sjokoladekake, den er fantastisk. Bruk feks halvparten sukkerfri sjokolade og halvparten med 86% sjokolade. Server med krem og gjerne den foreslåtte glasuren.
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=10110

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 23:26   #7
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Verdens beste bursdagskake?

Åh åh åh jeg lagde en -kjempegod- bløtkake i helgen. Den ble fullrost av flere, til og med mannen som syns lavkarbokakene mine hittil har vært "greie".

Lag to stykker av denne til bunn, Nannahs oppskrift: http://forum.lavkarbo.no/showthread....t=sukkerbr%F8d

Og så lager du denne, iskremen til |Ingrid. Istedenfor å fryse den ned legger du den mellom bløtkakelagene. http://forum.lavkarbo.no/showthread....ighlight=kokos

Så tok jeg en pk Philadelphia og blandet med 100 g 86% smeltet sjokolade og litt fløte og smurte på toppen. Vispet krem med søtt og pakket inn hele kaken i den og pyntet den på beste vis. Aaaah den ble så god!

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Verdens BESTE pizza! Imp Middag 13 21-01-13 19:32
Verdens beste Nannah Kake/dessert og snacks 36 18-08-11 09:20
Verdens beste othilie Spørsmål og svar 4 24-05-11 20:09
Verdens beste pølser!! Nannah Generell diskusjon 0 04-10-09 23:42
Verdens beste tunfisksalat Photobscura Lunsj 4 09-01-08 07:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no