Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hekta på Atkins Advantage bar

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-06-08, 17:51   #1
msplum
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 51
Innlegg: 229
msplum er ny på veien

Hekta på Atkins Advantage bar

Jeg kjøpte min første Atkins bar på torsdag. Og det er helt seriøst det beste jeg noen gang har smakt. Jeg satt her og porsjonerte den ut så godt jeg bare kunne og kan ikke nekte for at tårene satt løst når den var spist opp.

I går kjørte jeg og kjøpte 4. Spiste den første i bilen på vei hjem.
Klarte å vente til langt på kveld før jeg spiste nr to. Hadde bestemt meg for at det skulle bli med de to - men endte opp med å spise nr 3 også.

I dag har jeg gått rundt meg selv gang på gang for å hindre meg selv i å kaste meg over den siste og sluke den. Måtte til slutt gi etter for trangen og delte baren i 2 og tvang meg til å spise den ene halvdelen sakte, sakte. Prøver så godt jeg kan å undertrykke trangen til å stønne høyt av nytelse.

De er bare orgasmisk gode, og jeg føler meg som en narkoman her jeg går og sirkler rundt den siste halve baren.

Atkins Advantage bar har gitt ny mening til uttrykket "Ett tygg og du er hekta".

Jeg skal til London i sommer, noen som vet hvor jeg kan gå og kjøpe sånne der? Jeg tror jeg kommer til å bruke alle pengene mine på dette.. Komme hjemme kofferten stappa full

Tenkte at jeg skulle bestille fra den amerikanske siden som er nevnt her inne et sted, men de hadde ikke akkurat denne typen som jeg har forelska meg i. Hazelnut crunch.

Egentlig er jeg glad for at de ikke har disse på den butikken hvor jeg vanligvis handler. Men siden jeg har vært flink og slutta å røyke... kanskje jeg skal be dem om å ta dem inn..... farlig farlig.

__________________


NEI til grønnsaker og JA til bredere fortau (eller noe sånt)!
[SIGPIC][/SIGPIC]
msplum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 18:02   #2
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Hekta på Atkins Advantage bar

Ikke for å ødelegge gleden, men det ser ut til at jeg gikk ut av ketose med dem... Men jeg er enig i at de var utrolig gode

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 18:14   #3
msplum
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 51
Innlegg: 229
msplum er ny på veien

Sv: Hekta på Atkins Advantage bar

Jeg er inne i en periode hvor jeg generelt sliter litt. Gikk opp et kilo for noen uker siden og har stått stille siden, så jeg gir blanke akkurat nå.

Skal reise bort nå til uka, men skal ta meg skikkelig sammen igjen fra neste uke av - frem til den tid, så skal jeg spise Atkins bar så mye jeg vil!

__________________


NEI til grønnsaker og JA til bredere fortau (eller noe sånt)!
[SIGPIC][/SIGPIC]
msplum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 18:17   #4
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Hekta på Atkins Advantage bar

Det høres helt greit ut

Noen ganger er man rett og slett ikke klar akkurat da - da er det bedre å heller konservere de resultatene man har og leve sånn en stund til man er klar til å gå på igjen.

Jeg sto stille i to år på vekten mens jeg hadde andre ting i livet som var viktigere, men nå er jeg klar til å drive med vekt igjen. Må ha mulighet til å ha høy fokus hvis jeg først skal gjøre det

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 18:22   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hekta på Atkins Advantage bar

Hehe. Har du smakt den med mokka og den med peanøttkaramell, eller den med kokos? Aaargh så gode. Jeg bestilte en haug fra USA for noen år siden, spiste alle opp i løpet av noen dager.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 18:31   #6
msplum
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 51
Innlegg: 229
msplum er ny på veien

Sv: Hekta på Atkins Advantage bar

Jeg skal bestille fra USA til uka, må bare få peng først. Og de har jo ikke den jeg har smakt, men har snust litt på caramel chocolate peanut nougat *sukk det høres himmelsk ut*, og caramel fugde brownie.

Hvordan er det mulig å lage noe sååå godt? Jeg vil ha oppskriften!

Men jeg må jo si at prisene på disse er helt rå her i norge - kan det virkelig stemme at 26-28 kroner skal være riktig utsalgspris her? Jeg har litt lyst til å gjøre opprør mot det der!

__________________


NEI til grønnsaker og JA til bredere fortau (eller noe sånt)!
[SIGPIC][/SIGPIC]
msplum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 19:58   #7
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Hekta på Atkins Advantage bar

Opprinnelig lagt inn av msplum, her.

Men jeg må jo si at prisene på disse er helt rå her i norge - kan det virkelig stemme at 26-28 kroner skal være riktig utsalgspris her? Jeg har litt lyst til å gjøre opprør mot det der!

Ja sykt! Her er de på 30kr

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 20:06   #8
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Hekta på Atkins Advantage bar

Kan bare melde meg inn i rekken av Atkinsbar-frelste. Var såå close til å kjøpe idag på vei hjem fra lang tur i regnet, og akkurat nå angrer jeg sinnsykt på at jeg klarte å motså fristelsen.. Vilha vil ha vlha!

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 23:55   #9
Søster
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 47
Innlegg: 145
Søster er ny på veien

Sv: Hekta på Atkins Advantage bar

Jeg er nok en av de få her som ikke er like begeistret for disse barene Bestilte noen pakker fra USA, og til nå har jeg smakt på to sorter, kokosbaren og karamell/peanøttbaren. Synes at de var mektig søt på en kvalmende måte, og så fikk jeg vondt i magen i noen timer etter inntaket Virker som at jeg ikke tåler barene så godt

Søster er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse :-) Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 00:34   #10
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hekta på Atkins Advantage bar

Vondt i magen og lommeboken. Sist jeg kjøpte en var i åndeløs desperasjon på Deli De Luca, 43 kr for herligheten

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 01:05   #11
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Hekta på Atkins Advantage bar

måtte gå og finne meg en bar nå...hehe..

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 20:49   #12
msplum
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 51
Innlegg: 229
msplum er ny på veien

Sv: Hekta på Atkins Advantage bar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Vondt i magen og lommeboken. Sist jeg kjøpte en var i åndeløs desperasjon på Deli De Luca, 43 kr for herligheten


43,-


Jeg har nettopp vært på butikken

En six-pack til samboeren min og 4 atkins til meg St.Hans feiringen er i full gang i det Plumske hjem!

__________________


NEI til grønnsaker og JA til bredere fortau (eller noe sånt)!
[SIGPIC][/SIGPIC]
msplum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 20:56   #13
majama
Seniormedlem
 
majama sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.579
majama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt av

Sv: Hekta på Atkins Advantage bar

Nam nam, venter på pakke fra USA med flere barer Har heldigvis noen igjen enda. Syns den med kokos er kjempegod Skjønner godt at du er hekta, det er jeg og!

__________________


Startdato 170408 Min journal


majama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 21:09   #14
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Hekta på Atkins Advantage bar

Den med kokos er best!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 16:18   #15
msplum
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 51
Innlegg: 229
msplum er ny på veien

Sv: Hekta på Atkins Advantage bar

OOOOOH

Altså... vekta sier at jeg har gått oppp 3 kilo siden torsdag...... 3 KILO!

Jeg har ikke spist noen ting "ulovilig" og har heller ikke overdrevet det lovlige. Det eneste jeg har spist som jeg normalt ikke spiser er Atkins Advantage bar.......

Jeg skjønner ingenting... håper det bare var vann og hormoner eller noe sånn...

__________________


NEI til grønnsaker og JA til bredere fortau (eller noe sånt)!
[SIGPIC][/SIGPIC]
msplum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 23:04   #16
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.440
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Hekta på Atkins Advantage bar

Det er fryktelig vanskelig å spise bare litt av en slik bar!

Opprinnelig lagt inn av msplum, her.

Jeg har ikke spist noen ting "ulovilig" og har heller ikke overdrevet det lovlige. Det eneste jeg har spist som jeg normalt ikke spiser er Atkins Advantage bar.......

En Atkinsbar har jo en del kalorier da - 4 stk blir 1000 kalorier som er en halv dagsrasjon eller noe slikt. Enkelte mener også at sukkeralkoholene ikke kan regnes som 0 karber, men at man bør telle 50%.

Så sjokkisene kan nok være noe av grunnen. Men 3 kilo? Sikkert en del vann og hormoner

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 01:08   #17
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hekta på Atkins Advantage bar

Kalorier?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 17:56
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 09:08
Atkins Advantage Golden Oats Granola Bar Karin Lavkarbo generelt 5 16-12-05 17:23
Lavkarbo resurser HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 32 01-08-05 12:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no