Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-01-10, 21:41   #126
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Takk, men det blir litt vanskelig å ha med i kofferten, tenkte mer på bakemixer o.l...

Hv0r skal du? Du får ikke tak i mat dit du skal da? Gå i en dagligvare 0g kjøpe, evt til et 0g et måltid.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 21:45   #127
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Skal til ett av verdens fattigste land, og det er garantet ikke barebare å gå i nærmeste dagligvarebutikk. Må ha med noe lavkarbo, i og med at det de spiser der er høykarbo med lite proteiner og fett. Skal ha med proteinpulver/bakemix, men det hadde vært kjekt med noe som var litt mer "ferdig", bare Men, finnes det ikke, så finnes det ikke.

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 21:50   #128
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Skal til ett av verdens fattigste land, og det er garantet ikke barebare å gå i nærmeste dagligvarebutikk. Må ha med noe lavkarbo, i og med at det de spiser der er høykarbo med lite proteiner og fett. Skal ha med proteinpulver/bakemix, men det hadde vært kjekt med noe som var litt mer "ferdig", bare Men, finnes det ikke, så finnes det ikke.

De har bakemiks på spis deg slank, st0rf0rbrukerf0rpakning s0m gir 36 brød... Har du mulighet f0r å steke i steke0vn da?

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 21:52   #129
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

De har bakemiks på spis deg slank, st0rf0rbrukerf0rpakning s0m gir 36 brød... Har du mulighet f0r å steke i steke0vn da?

Nei, ser her, de har små pakker 0g: http://www.spisdegslank.no/index.php?name=4-PO

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 21:53   #130
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Får sjekke ut den siden, tenker jeg. Hadde egentlig mest lyst til å unngå brød, men noe må jeg jo spise..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 17:42   #131
Kristin72
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 51
Innlegg: 11
Kristin72 er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Hei
Jeg begynte på denne dietten idag, og leser alt jeg kommer over av lav-karbo/ketose osv... Har kjøpt en 2 ukers meny, for å få lagt om kostholdet, jeg kommer nok ikke til å fortsette med ferdig middagene, men planen er å ihvertfall bruke brødet derfra.
Veldig ok å komme inn hit og se hvordan tingene fungerer - helt nytt for meg - så jeg har mye å lære

Kristin72 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 21:33   #132
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Kristin72, her.

Hei
Jeg begynte på denne dietten idag, og leser alt jeg kommer over av lav-karbo/ketose osv... Har kjøpt en 2 ukers meny, for å få lagt om kostholdet, jeg kommer nok ikke til å fortsette med ferdig middagene, men planen er å ihvertfall bruke brødet derfra.
Veldig ok å komme inn hit og se hvordan tingene fungerer - helt nytt for meg - så jeg har mye å lære



Legger inn en link til en tråd hvor jeg har samlet informasjon beregnet på nykommere til lavkarbo verdenen, http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Det er litt om de vanligste spørsmålene vi får og litt om hvordan finne fram på forumet.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 00:02   #133
Kristin72
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 51
Innlegg: 11
Kristin72 er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Nå har jeg brukt denne maten siden 11.01.2010 - gått ned 2,4 kg - og er veldig fornøyd med det. Både mannen og jeg går på denne "kuren", så i helgen så lagde vi vår egen lavkarb middag. Og det er vel der jeg tenker jeg begynner på mandagen, når fryseren er tilnærmet tom. Leser boken og ser etter oppskrifter som passer for oss. Jeg ser for meg at jeg lever etter "filosofien", men med min egenproduserte mat. Greit å ha noen frysevarer i frysren til hektiske dager

Må vel innrømme at jeg blir litt "ør" av å lese om alle de forskjellige filosofiene, alle oppskriftene, hva som er JA og hva som er NEI. Men jeg forsøker ihvertfall å finne en grei livsstil jeg kan leve med i det lange løp. Syntes ikke det har vært noe problem å følge denne dietten disse 2 første ukene. Men nå tror jeg det er greit å forsøke seg litt "på egne ben" - med sunn fornuft og lesing av varedeklarasjoner Så når jeg ser meg litt rundt etter filosofier - så er det vel LCHF som passer oss best..

__________________
Kristin




Sist redigert av Kristin72 : 22-01-10 kl 00:08.
Kristin72 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 09:34   #134
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Kristin72, her.

Hei
Jeg begynte på denne dietten idag, og leser alt jeg kommer over av lav-karbo/ketose osv... Har kjøpt en 2 ukers meny, for å få lagt om kostholdet, jeg kommer nok ikke til å fortsette med ferdig middagene, men planen er å ihvertfall bruke brødet derfra.
Veldig ok å komme inn hit og se hvordan tingene fungerer - helt nytt for meg - så jeg har mye å lære

Jeg har kjøpt bok derfra og laget noen av rettene men begynte å gå llitt lei så det var en stor befrielse å se at man kan finne mange gode oppskrifter her. Kjøper ferdig brød og forskjellige bakemixer fra spis deg slank og kommer nok til å fortsette med det.

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 20:39   #135
Gitte66
Juniormedlem
 
Gitte66 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Elverum kommune
Innlegg: 23
Gitte66 er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Jeg begynte med to uker ferdig mat og prøver nå selv, ved å bruke sunn fornuft, men kjøper brød fra spisdegslank da jeg ikke kan unnvære brød. gått ned 4,7 kg på tre uker, ned 700 gram på den uken jeg har spist hjemmelaget mat. Har famlie som absolutt ikke trenger å slanke seg og derfor må de jo ha "normal" mat, jeg spiser bare av det jeg kan. for eksempel ikke poteter, men salat istedet til middag. Er vi borte på middag prøver jeg å holde meg til det jeg vet er sikkert, men er jeg usikker, spiser jeg bare litt. Det har gått bra hittil, men som sagt bare gått på tre uker totalt.

Gitte66 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 11:15   #136
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 58
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Da fant jeg endelig tråden på spis deg slank,jeg begynner i morgen kveld.
Jeg spiser veldig sjeldent brød men ser at det er spesielle brød i denne dietten som er lovlig lavkarbo brød...er litt redd for det men har bestemt meg for å prøve, nå først i 14 dager, har dere som har gått på denne dietten fortsatt eller gått over på annen lav karbo?

sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 11:33   #137
lillemorell
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Nedre Eiker
Innlegg: 65
lillemorell er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Hvordan merker dere at dere er i ketose?

lillemorell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt "spis deg slank" og resten egenkomponert lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 13:57   #138
tattoogl
Medlem
 
tattoogl sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Aurskog/Høland
Alder: 47
Innlegg: 172
tattoogl er ny på veien

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Nå har jeg bestilt meg 14 dagers meny som skal hentes på onsdag... Skal bli godt å få en kickstart! Har spist noen av rettene der før og synes de er ok.

Du som lurte på om hvordan man visste at man var i ketose.. Kjøp Ketodiabur på apoteket..

tattoogl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Max 40 g karbohydrater Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 00:09   #139
Jaudaa
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 422
Jaudaa har en fantastisk aura rundt segJaudaa har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Jeg har prøvd den dietten en periode. Jeg har kjøpt det fiberbrødet de selger der, og det er kjempegodt!
Ellers har jeg prøvd sjokoladen og noe brødpålegg...

Gikk ned 20kg på 2mnd etter spis deg slank

Jaudaa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo Svar med sitat
Gammel 14-05-10, 01:02   #140
Donkea
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2004
Alder: 46
Innlegg: 74
Donkea er ny på veien

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Er det noen som vet hvordan jeg kan få tak i noe sånt når jeg bor i Haugesund?

Donkea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LavKarbo Svar med sitat
Gammel 14-05-10, 08:56   #141
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 58
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Du må sjekke nett sidene ,de leverer rundtomkring....det går også ann bestille noe av det og få i posten
www.spisdegslank.no

__________________
Vær deg selv-alle de andre er opptatt
sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 14-05-10, 16:33   #142
Donkea
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2004
Alder: 46
Innlegg: 74
Donkea er ny på veien

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av sunroad, her.

Du må sjekke nett sidene ,de leverer rundtomkring....det går også ann bestille noe av det og få i posten
www.spisdegslank.no

De gjorde ikke det

Donkea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LavKarbo Svar med sitat
Gammel 15-05-10, 07:29   #143
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 58
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Det står da en postordre meny der?
Har de sluttet med det?
Tittet der nå...postordremeny står det der, et lite utvalg av det de har som de sender.....

__________________
Vær deg selv-alle de andre er opptatt
sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 15-05-10, 11:21   #144
Donkea
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2004
Alder: 46
Innlegg: 74
Donkea er ny på veien

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av sunroad, her.

Det står da en postordre meny der?
Har de sluttet med det?
Tittet der nå...postordremeny står det der, et lite utvalg av det de har som de sender.....

Jo, men de produktene er jeg ikke interesert i. Det var "middagen" og sånt jeg ville ha.

Donkea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LavKarbo Svar med sitat
Gammel 15-05-10, 12:57   #145
Hilja
Juniormedlem
 
Hilja sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 25
Hilja er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Hei. Jeg handler ofte ingredienser der, men følger ikke hele dietten. Innebærer ikke det å spise en del brødskiver?
Selv om de er lavkarbo, så er jeg ikke så veldig glad i brød jeg.

Hilja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og lavkarbo generelt. Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 20:48   #146
kungen1975
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4
kungen1975 er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Et kjapt spørsmål til dere andre som følger denne dietten. Har akkurat begynt selv, og nå i startfasen har jeg ikke trent da dette ikke var anbefalt. Har nå planer om å begynne med treningen igjen, og lurer da rett og slett på hvordan det vil fungere med så lite inntak av karbo? Sykler 40 km 3 dager i uka t/r jobb, og er litt bekymret for hvordan jeg vil takle det

kungen1975 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 19:19   #147
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk
Smile

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av kungen1975, her.

Et kjapt spørsmål til dere andre som følger denne dietten. Har akkurat begynt selv, og nå i startfasen har jeg ikke trent da dette ikke var anbefalt. Har nå planer om å begynne med treningen igjen, og lurer da rett og slett på hvordan det vil fungere med så lite inntak av karbo? Sykler 40 km 3 dager i uka t/r jobb, og er litt bekymret for hvordan jeg vil takle det

du har stilt dette spørsmålet også i en annen tråd - men jeg kan svare deg her også: Det er invididuelt hvordan din kropp vil tolerere trening på lavkarbo og lavkcal. Prøv deg fram, bruk atkins-sjokolader og proteindrikk som anbefalt av spis-deg-slank for å unngå at du evt svimler. Ikke overdriv, drikk masse vann!
Jeg trener rask gange i kupert terreng hver dag - lange turer i helgene og har ingen problem i det hele tatt.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 20:44   #148
gladjento
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Bergen.
Alder: 45
Innlegg: 2
gladjento er på en erverdig vei
Smile

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Jeg har gått på spisdegslank i snart 3 uker. Og jeg er veldig fornøyd med maten, men jeg har salat med akurk og paprika til middagane. og agurk, parika og tomat til brød måltidene. Atkins barene spiser jeg litt av når jeg er sulten.

Første uka gikk jeg ned 3 kg, 2. uka, 1,5 kg.

Har 38 kg som skal vekk så no 33.5 kg.

Denne 3. uka har jeg vert litt trøtt, men har lest at det er normalt. Kjempe kjekt å lese om andre sine erfaringer. For min del må jeg legge om kostholde for resten av live, men no i en start fase er det helt supert å kunne bestille maten, rimelig er den og.

Håper at flere vil legge inn hvordan det går med, jeg følger spent med.

gladjento er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, spisdegslank. Svar med sitat
Gammel 16-06-10, 17:24   #149
Jaudaa
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 422
Jaudaa har en fantastisk aura rundt segJaudaa har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av kungen1975, her.

Et kjapt spørsmål til dere andre som følger denne dietten. Har akkurat begynt selv, og nå i startfasen har jeg ikke trent da dette ikke var anbefalt. Har nå planer om å begynne med treningen igjen, og lurer da rett og slett på hvordan det vil fungere med så lite inntak av karbo? Sykler 40 km 3 dager i uka t/r jobb, og er litt bekymret for hvordan jeg vil takle det

pass på å få i deg nåkk fett, slik at kroppen din bruker det som energikilde..så går det fint

Jaudaa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 12:25   #150
Endlessly
Nytt Medlem
 
Endlessly sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 4
Endlessly er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Topp tilbud til oss med travle hverdager og ikke tid til å lage skikkelig mat hver dag.....
Jeg har gått på denne "kuren" i snart to uker og har bestilt en runde til. Først og fremst for å ha i frysen til travle dager og heller forsøke å lage mest mulig selv. Brødet er jo knallgodt, men har også bakt gode brød etter å ha funnet oppskrifter her inne.
Det eneste jeg merker som er annerledes (ketolyse?) er at muskulaturen blir fortere sliten, merker det særlig i trapper. Melkesyren kommer mye fortere enn normalt. Men ellers har jeg mye, mye mer energi enn tidligere .

__________________
Endlessly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spisdegslank.no og egendefinert lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 20:09
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Matvare inntoleranser: Hvorfor hver enkelt trenger en unik diett HP Atkins kosthold 0 15-07-04 22:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no