Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

MBT-sko

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-03-11, 20:30   #1
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

MBT-sko

Noen her som har gode erfaringer?

Jeg fikk beskjed om å prøve et par, men de koster jo så himla mye!!!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 31-03-11, 20:41   #2
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Mbt

jeg har et par jeg bruker på jobb.. sinnsykt digge sko.. betalte 1800 for mine men såå verdt det, står 8 timer daglig på murgulv... merker med engang i ryggen når jeg bruker andre sko..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 31-03-11, 20:42   #3
lillemeg88
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 392
lillemeg88 er ny på veien

Sv: Mbt

det er så absolutt verdt det! de er gode og gå i

lillemeg88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 31-03-11, 21:20   #4
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Mbt

Vel, eg har sikkert 10 par .... Så eg er på ingen måte objektiv. Eg er veldig nøgd med dei, har gått i masaisko sidan 2007. Har eit kne som skranglar, har mykje mindre problem med det etter at eg byrja å bruke denne type sko. Eg går ein del, og det er lite villmark her nede, så gode sko må eg ha.

(No skal det seiast at eg har kjøpt fleire av dei på salg.)

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-03-11, 21:31   #5
lillemeg88
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 392
lillemeg88 er ny på veien

Sv: MBT-sko

kanskje de kan bestilles på nettet fra utlandet, så blir det kanskje billigere?

lillemeg88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 31-03-11, 21:42   #6
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: MBT-sko

Opprinnelig lagt inn av lillemeg88, her.

kanskje de kan bestilles på nettet fra utlandet, så blir det kanskje billigere?

Det kan dei nok. Men det er stor skilnad frå modell til modell, storleiken og breidde etc, så eg ville i alle fall ha prøvd skoa først i ein vanleg butikk. Det er visst også ein del fake versjonar til salgs på nettet, så ein bør vere oppmerksom på det.
Skoa kostar omtrent det samme her nede, ordinærpris på butikk.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-03-11, 21:46   #7
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: MBT-sko

Jeg og mannen har slike sko.

Vi er veldig fornøyde begge to.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-03-11, 22:02   #8
Sothøna
Seniormedlem
 
Sothøna sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Møre & Romsdal
Alder: 57
Innlegg: 6.752
Sothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastisk

Sv: MBT-sko

Er nok den aller beste investeringen jeg noensinne har gjort

Og prisen er drøy ja, men så absolutt verd det

Sothøna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig lavkarbo for å ha det bra. Svar med sitat
Gammel 31-03-11, 22:36   #9
Nero
Medlem
 
Nero sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 55
Innlegg: 286
Nero er på en erverdig vei

Sv: MBT-sko

Jeg jobber på et sykehjem og fikk veldig problemer med rygg og hofter. Ble anbefalt MBT-skoene.

Hadde ikke råd til de, men fant disse på Sparkjøp:
http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Prod...SparBase).aspx

De er utrolig gode! Ble kvitt rygg og hofteproblemene med en gang

Nå har sikkert ti av mine kolleger kjøpt dem, alle er forøyd!

Eneste minus er at sålen ikke er skinn, kan bli klamt om man svetter fort på bena.

Har i ettertid kjøpt RYN sin modell (ca kr 1000,-) med skinnsåle. Jeg merker ingen forskjell når jeg går på dem. Sparkjøp sine er helt klart et bra kjøp, de gjør det de skal selvom de er en etterligning.

Bør bestilles i en størrelse mindre enn du pleier.

__________________


VELKOMMEN TIL MIN JOURNAL
Nero er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse 6 mnd - nå Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-04-11, 08:33   #10
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: MBT-sko

Eg likte ikkje Ryn sine. Dei var steinharde sålar på! Var som å stå på ei bittelita steinhard dibbedue, masaiane dempar betre. Men prøvde dei jo på sidan dei var ein del billigare enn MBT. Men det er meir og meir skomerker som lagar sine eigne versjonar av "rullesko" no har eg sett.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-04-11, 08:35   #11
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: MBT-sko

Oi, spennende tråd. Dette hadde jeg planlagt så lenge å spørre fysioterapeut om, og så glemte jeg det helt. Lurer på om slike sko kan være til gagn for meg som pådrar meg evig akillessenebetennelse bare av ordinær sakte gange...

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 01-04-11, 08:36   #12
lillemeg88
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 392
lillemeg88 er ny på veien

Sv: MBT-sko

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Lurer på om slike sko kan være til gagn for meg som pådrar meg evig akillessenebetennelse bare av ordinær sakte gange...

jeg ville spurt fysioterapauten om det, lurt å være på den sikre siden! skoene er jo såpass dyre at det er dumt og kjøpe de, for så å ikke kunne bruke de :/

lillemeg88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 01-04-11, 08:45   #13
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: MBT-sko

Sjekk om nokon MBT-butikk der oppe har workshops der ein kan teste skoa og lære å gå med dei rett. Det har dei nemlig her nede. Veldig greit!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-04-11, 09:17   #14
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: MBT-sko

Jeg har to par "kopisko". Veldig fornøyd med dem, altså. Det er også flere og flere seriøse aktører som lager kopier, deriblant Fila. Har også funnet kopier i sverige til 250 SEK!! Ikke harde,ogriktigbalanserte.

Slike sko har hjulpet meg mye. Jeg har store holdningsfeil, ogkombinert med svake ledd fører dette til mye smerter og unødvendige plager som kunne vært unngått dersom jeg bare hadde gått riktig.

Den store "fella" med slike sko, er at de gjerne tvinger deg til å gå mer korrekt mens man har dem på, og så fort man bytter er man i gang med å gå feil igjen. Slike sko er egentlig ikke ment som en "quick-fix", men for å hjelpe brukeren å komme ut av et negativt bevegelsesmønster og inn i et som er riktig.
Med andre ord er det et øvingsapparat, og egentlig ikke noen permanent løsning. Mye bedre om man lærer seg å gå riktig helt selv

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-04-11, 09:27   #15
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: MBT-sko

Opprinnelig lagt inn av Nero, her.

Jeg jobber på et sykehjem og fikk veldig problemer med rygg og hofter. Ble anbefalt MBT-skoene.

Hadde ikke råd til de, men fant disse på Sparkjøp:
http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_23/PID-311056(SparBase).aspx

De er utrolig gode! Ble kvitt rygg og hofteproblemene med en gang

Nå har sikkert ti av mine kolleger kjøpt dem, alle er forøyd!

Eneste minus er at sålen ikke er skinn, kan bli klamt om man svetter fort på bena.

Har i ettertid kjøpt RYN sin modell (ca kr 1000,-) med skinnsåle. Jeg merker ingen forskjell når jeg går på dem. Sparkjøp sine er helt klart et bra kjøp, de gjør det de skal selvom de er en etterligning.

Bør bestilles i en størrelse mindre enn du pleier.

Tror jeg skal bestille disse! Takk for tips!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 01-04-11, 09:43   #16
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: MBT-sko

Eg rullar med vanlege sko også, eg.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-04-11, 22:14   #17
LIBBA
Seniormedlem
 
LIBBA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 63
Innlegg: 1.458
LIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlys

Sv: MBT-sko

Har brukt MBT sko i ca 4 år. Er superfornøyd
Har sandaler, joggesko og "småsko" (ser ut som en blanding av ballerina/seilersko).
Har også MBT på jobb...med vernetupp

__________________
Jillian Michaels 6week six-pack..... dag 40
Jillian Michaels Ripped in 30...Runde2..dag 18


LIBBA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 17:33   #18
Bonitta
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 178
Bonitta er på en erverdig vei

Sv: MBT-sko

Har hatt MBT i flere år, og ville ikke byttet dem med andre typer sko. Når man jobber som jeg gjør, står & går i 8 timer hver dag, så MÅ man ha skikkelige sko.
Dyre, men verdt hver en krone!

Disse billig-variantene fra SparKjøp er søppel!! De koster riktignok under 300 kr, men de er så tunge og forferdelige. Sålene er for stive osv.
Så jeg tror at dere som velger disse billige kan gjøre mer skade på dere enn nytte!

Bonitta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 17:39   #19
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: MBT-sko

Opprinnelig lagt inn av Bonitta, her.

Har hatt MBT i flere år, og ville ikke byttet dem med andre typer sko. Når man jobber som jeg gjør, står & går i 8 timer hver dag, så MÅ man ha skikkelige sko.
Dyre, men verdt hver en krone!

Disse billig-variantene fra SparKjøp er søppel!! De koster riktignok under 300 kr, men de er så tunge og forferdelige. Sålene er for stive osv.
Så jeg tror at dere som velger disse billige kan gjøre mer skade på dere enn nytte!

Det er mest for å bli vant med denne gynginga jeg bestiller disse fra Spar Kjøp. Jeg har hørt så mange si at de IKKE klarer gå med MBTsko og da er det jo dumt å bruke et par tusen kroner på sko man ikke klarer bruke. Jeg SKAL ha de ekte hvis/når jeg klarer bli vant med sjøsyken..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 17:59   #20
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: MBT-sko

Det er ei vanesak. Eg veit somme synest det er vanskeleg, men ein blir ganske fort vandt med det. Eg spring etter trikk og tog med desse skoa, utan trøbbel. Eg veit om folk som joggar med dei også.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 19:08   #21
LIBBA
Seniormedlem
 
LIBBA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 63
Innlegg: 1.458
LIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlys

Sv: MBT-sko

Er veldig individuelt hvor fort man venner seg til dem.
Kjøpte sandalene først, og gikk med dem hele dagen uten problemer.
Neste par ble joggeskoa, og dem har jeg mer eller mindre "bodd" i siden
Har brukt dem mye på turer i skogen. Er supre på asfalt.
Som dere sikker skjønner så er jeg veldig fornøyd med dem.
Må forresten investere i nye snart, for dem jeg har er nesten slitt ut

__________________
Jillian Michaels 6week six-pack..... dag 40
Jillian Michaels Ripped in 30...Runde2..dag 18


LIBBA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 19:44   #22
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: MBT-sko

Opprinnelig lagt inn av Nero, her.

Jeg jobber på et sykehjem og fikk veldig problemer med rygg og hofter. Ble anbefalt MBT-skoene.

Hadde ikke råd til de, men fant disse på Sparkjøp:
http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Prod...SparBase).aspx

De er utrolig gode! Ble kvitt rygg og hofteproblemene med en gang

Nå har sikkert ti av mine kolleger kjøpt dem, alle er forøyd!

Eneste minus er at sålen ikke er skinn, kan bli klamt om man svetter fort på bena.

Har i ettertid kjøpt RYN sin modell (ca kr 1000,-) med skinnsåle. Jeg merker ingen forskjell når jeg går på dem. Sparkjøp sine er helt klart et bra kjøp, de gjør det de skal selvom de er en etterligning.

Bør bestilles i en størrelse mindre enn du pleier.

De er ikke så værst å gå på, men herremin for en dårlig kvalitet da.. Mine holdt i ca 2 mnd,. Nei, kjøp heller en dyrere utgave! Kan anbefales

Det blir dyrt når du må fornye de oftere.,. Det koster jo litt med frakt også!
Dessuten er sålen litt myk.. En fastere såle er nok bedre

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 19:47   #23
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: MBT-sko

Opprinnelig lagt inn av Bonitta, her.

Har hatt MBT i flere år, og ville ikke byttet dem med andre typer sko. Når man jobber som jeg gjør, står & går i 8 timer hver dag, så MÅ man ha skikkelige sko.
Dyre, men verdt hver en krone!

Disse billig-variantene fra SparKjøp er søppel!! De koster riktignok under 300 kr, men de er så tunge og forferdelige. Sålene er for stive osv.
Så jeg tror at dere som velger disse billige kan gjøre mer skade på dere enn nytte!

Opprinnelig lagt inn av Tone-G, her.

De er ikke så værst å gå på, men herremin for en dårlig kvalitet da.. Mine holdt i ca 2 mnd,. Nei, kjøp heller en dyrere utgave! Kan anbefales

Det blir dyrt når du må fornye de oftere.,. Det koster jo litt med frakt også!
Dessuten er sålen litt myk.. En fastere såle er nok bedre


Bestem dere da! Jeg kjøper dem for å teste. Jeg har tidligere gått med mbt light og er moden for uttesting..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 20:01   #24
LIBBA
Seniormedlem
 
LIBBA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 63
Innlegg: 1.458
LIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlys

Sv: MBT-sko

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Bestem dere da! Jeg kjøper dem for å teste. Jeg har tidligere gått med mbt light og er moden for uttesting..

Gå for ekte vare mener nå jeg
(skulle nesten tro jeg solgte MBT som levebrød slik jeg skryter av dem, men det gjør jeg altså ikke)

__________________
Jillian Michaels 6week six-pack..... dag 40
Jillian Michaels Ripped in 30...Runde2..dag 18


LIBBA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 20:13   #25
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: MBT-sko

Opprinnelig lagt inn av LIBBA, her.

Gå for ekte vare mener nå jeg
(skulle nesten tro jeg solgte MBT som levebrød slik jeg skryter av dem, men det gjør jeg altså ikke)

SKAL over på de ekte jeg.. Men vil bare teste litt på disse billige. Sjøsyken blir jo den samme om det er billig eller dyrt..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no