Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Ang. lavkarboshaker

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-07-11, 21:04   #51
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg har stilt ETT spm ang amming, og forklart hvorfor ovenfor. Det er du som henger deg opp i amming og ikke her. Samme for meg om man ammer eller ikke, jeg lurte som sagt på hvor mye slike kunstige ting påvirket eventuellt.

Jeg lurer bare på hvorfor du antok at jeg ammer??? De som har en viss følelse for ting burde skjønne at temaet er skjørt. For meg blir det det samme som å spørre et barnløst par "Hvorfor har ikke dere fått barn enda?"
Dessuten var tonen din anklagende, og ikke spørrende. Men nå er det nok om dette.

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 21:05   #52
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av Snorkfrøken__, her.

Bare en tanke: Kan det være at amme-spørsmålet til Carisma er blitt misforstått?

Det er ikke for å blande meg men man vet jo ikke tonefallet her inne...

Nei, det var ikke mulig å misforstå

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 21:12   #53
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.

Jeg lurer bare på hvorfor du antok at jeg ammer???

Jeg antok det ikke, jeg spurte Jeg ante ikke at amme-temaet var så betent. Med mindre det er et helt bevisst valg å ikke amme, så ser jeg ikke på det som noe større eller mindre enn hvilken som helst annen kroppsfunksjon, og noe man bare må forholde seg til.

Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.

Nei, det var ikke mulig å misforstå

Tydeligvis var det veldig mulig.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 21:22   #54
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Ang. lavkarboshaker

Ok, damer, prøv å halde diskusjonen på eit greit nivå, ein treng ikkje å gå til personangrep på kvarandre.

Det har jo skjedd meir enn ein gong at diskusjonen i ein tråd skiftar litt tema, fordi nokon lurer på noko. Prøv å ta eit steg tilbake, tygg litt på det og ikkje ta alt i verste meining. Det kan hende at ein/nokon har misforstått, heilt enkelt. Det er også mogleg å seie unnskyld.

Furine
Moderator

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 21:40   #55
Snorkfrøken__
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 176
Snorkfrøken__ er ny på veien

Sv: Ang. lavkarboshaker

Jeg har skjønt at amming er et sensitivt tema og har full respekt for det. Men jeg tolket ikke spm som at Carisma prøvde å tråkke Bigmum på tærne...

__________________
Snorkfrøken__ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 21:41   #56
Snorkfrøken__
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 176
Snorkfrøken__ er ny på veien

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av Snorkfrøken__, her.

Jeg har skjønt at amming er et sensitivt tema og har full respekt for det. Men jeg tolket ikke spm som at Carisma prøvde å tråkke Bigmum på tærne...

Men nå gjør jeg det som jeg ikke sa at jeg skulle gjøre: blander meg. Beklager, men jeg vil bare prøve å hjelpe i beste mening

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen

__________________
Snorkfrøken__ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 21:52   #57
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Ang. lavkarboshaker

Kjære dere...
Moderator har vært i tråden. Kan dere være så snille å gjøre som ho sier i stedet for å dra det enda lenger ut?

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Ok, damer, prøv å halde diskusjonen på eit greit nivå, ein treng ikkje å gå til personangrep på kvarandre.

Det har jo skjedd meir enn ein gong at diskusjonen i ein tråd skiftar litt tema, fordi nokon lurer på noko. Prøv å ta eit steg tilbake, tygg litt på det og ikkje ta alt i verste meining. Det kan hende at ein/nokon har misforstått, heilt enkelt. Det er også mogleg å seie unnskyld.

Furine
Moderator

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 21:57   #58
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Ang. lavkarboshaker

jeg har prøvd eggprotein fra proteinfabrikken mye protein og lite karb..
ELlers så tenkte jeg å prøve http://www.nordicnutrition.no/index....t&b_kid=770592 ser ut som der er gode!!!

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 22:44   #59
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av Cassiopeia, her.

Kjære dere...
Moderator har vært i tråden. Kan dere være så snille å gjøre som ho sier i stedet for å dra det enda lenger ut?

Ferdig for lenge siden! Dessuten så har jeg vært og kjøpt meg shake i dag, det var jo DET som var poenget med denne tråden! Og da har det jo vært en suksess, hehe, med noen små krumspring underveis. Takk for alle pulvertips

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 23:44   #60
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Ang. lavkarboshaker

Det kan godt være at Carisma har blitt missforstått, men da har hun blitt missforstått flere ganger her inne, og da er det vel på tide å tenke litt over hvordan man kan ordlegge seg best mulig slik at det ikke blir like lett og missforstå?

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 00:22   #61
Matglad
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 307
Matglad har en fantastisk aura rundt segMatglad har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Det kan godt være at Carisma har blitt missforstått, men da har hun blitt missforstått flere ganger her inne, og da er det vel på tide å tenke litt over hvordan man kan ordlegge seg best mulig slik at det ikke blir like lett og missforstå?

Jeg er enig med moderator at det er på tide å legge diskusjonen død. Allikevel fikk jeg lyst til å nevne en ting. Trådstarter opplevde seg tråkket på tærne. Det er jo uansett basert på tolkning av utsagnet til Carisma.

Videre synes jeg faktisk nå at Carisma har blitt til grensen av trakasert i denne tråden. Hun nevnes flere ganger og kritiseres på generelt grunnlag av flere. Jeg synes dette er langt værre enn det som evt opprinnelig ble oppfattes som kritikk fra Carismas innlegg.

Bare en liten tanke som slo meg.

__________________



Blitt ketolikk
Matglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 00:25   #62
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av Matglad, her.

Videre synes jeg faktisk nå at Carisma har blitt til grensen av trakasert i denne tråden. Hun nevnes flere ganger og kritiseres på generelt grunnlag av flere. Jeg synes dette er langt værre enn det som evt opprinnelig ble oppfattes som kritikk fra Carismas innlegg.

Bare en liten tanke som slo meg.



Og trekker seg ut av diskusjonen, siden jeg tross alt ikke har peiling på pulver

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 10:58   #63
Østfoldjenta
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 6
Østfoldjenta er på en erverdig vei

Sv: Ang. lavkarboshaker

Helt ny og grønn her jeg
Går det helt fint å bruke proteinshake når det er LCHF som er hovedlinje ? Skal ligge på mellom 20-40 karber pr. dag. Har forøvrig forsøkt Atkins bar og synes vel den smaker veldig godt, men pga. søtningsstoff funker den ikke for meg, må evt. bli krisemat. Tenkte derfor det kunne være sjekt å bruke shake. Vil evt. Proteinfabrikken 100% soy som det henvises til over funke uten å stoppe vekttapet ?

Østfoldjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF mot diabetes Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 11:38   #64
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av Østfoldjenta, her.

Helt ny og grønn her jeg
Går det helt fint å bruke proteinshake når det er LCHF som er hovedlinje ? Skal ligge på mellom 20-40 karber pr. dag. Har forøvrig forsøkt Atkins bar og synes vel den smaker veldig godt, men pga. søtningsstoff funker den ikke for meg, må evt. bli krisemat. Tenkte derfor det kunne være sjekt å bruke shake. Vil evt. Proteinfabrikken 100% soy som det henvises til over funke uten å stoppe vekttapet ?

Den kan brukes ja, men også den inneholder søtningsstoff.....

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 14:38   #65
Østfoldjenta
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 6
Østfoldjenta er på en erverdig vei

Sv: Ang. lavkarboshaker

Ok, noen som vet om proteinpulver som kan brukes som ikke inneholder søtningsmiddel da og evt. hvor en kan få kjøpt dette utenom netthandel ?

Østfoldjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF mot diabetes Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 14:47   #66
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Ang. lavkarboshaker

Finnes sikkert rent proteinpulver, men da smaker det nok ikke særlig godt :P

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 17:15   #67
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av Østfoldjenta, her.

Proteinfabrikken 100% soy

Whey protein er bedre enn soya protein. Soya er østrogenbehandlet, og kan klusse med syklusen til kvinner og gi menn bryster... Blant annet.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 19:51   #68
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Whey protein er bedre enn soya protein. Soya er østrogenbehandlet, og kan klusse med syklusen til kvinner og gi menn bryster... Blant annet.

Får håpe det gir MEG litt bryster også da Hadde vært kjekt med noe å ha i bh`n

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 08:51   #69
Lissi80
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Østfold
Alder: 43
Innlegg: 190
Lissi80 er på en erverdig vei

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.

Får håpe det gir MEG litt bryster også da Hadde vært kjekt med noe å ha i bh`n

Ha ha.. da er vi to

Jeg bruker forøvrig dette:

http://www.nordicnutrition.no/index....90&b_id=836149

Veeeldig godt på smak Har aldri brukt det som ett måltid, men tar det alltid etter styrketrening eller når jeg har trent hardt under en saltime

Lissi80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 12:35   #70
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ang. lavkarboshaker

Leste om noen som hadde fløte i shaken, kanskje det er godt? Da blir den litt sånn kremete vil jeg tro. Kanskje den metter litt mer også

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 16:58   #71
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Leste om noen som hadde fløte i shaken, kanskje det er godt? Da blir den litt sånn kremete vil jeg tro. Kanskje den metter litt mer også

Det er driiitgodt! jeg har fløte og soyamelk sammen. fløten gjør - hvis du blender den lenge nok - at den blir tykk og god

er nok egentlig litt avhengig av de der cappuchinosmoothiesene mine....

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 18:26   #72
nightly
Medlem
 
nightly sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Alder: 38
Innlegg: 228
nightly er ny på veien

Sv: Ang. lavkarboshaker

Må bare skyte inn:

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Nei, jeg har ingen shake å anbefale. Fordi jeg av egen erfaring vet at shaker ødelegger forbrenninga, og derfor bør ingen anbefale eller anbafales det!

Dette er bare tull.. Ingen shaker i verden klarer å ødelegge forbrenninga di (egne ord fra en ernæringsfysiolog) Det funker bare ikke sånn, er du klar over hva som skal til for å ødelegge kroppens forbrenning? Det er ganske heftige saker som skal til. Da oftes sykdommer..
Jeg trodde det var sånn at om du gikk på shake-kur så tok du av deg mye, men la på deg enda mer etter på, og at grunnen var at den hadde ødelagt forbrenninga.
Sannheten er rett og slett at du har spist for mye, beveget deg for lite og er nok skyld i vekt pågangen selv

__________________


"Det finnes mange eksempler på yo-yo-slanking, men minst like mange eksempler på yo-yo-trening. Hjelper ikke å være flink en mnd, hvis du tar et halvt år fri"
Sitat Tommygutt
nightly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 18:32   #73
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av nightly, her.

Sannheten er rett og slett at du har spist for mye, beveget deg for lite og er nok skyld i vekt pågangen selv

Nei vet du hva! Dette er en typisk ARGH kommentar!... Det ER mange grunner til at man legger på seg, det du kommer med er en typisk kommentar som bygger under fordommer vi klarer oss uten.
For mange av oss er sammensetningen av hva vi spiser viktigere enn mengde og fysisk aktivitet!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 18:37   #74
nightly
Medlem
 
nightly sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Alder: 38
Innlegg: 228
nightly er ny på veien

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Nei vet du hva! Dette er en typisk ARGH kommentar!... Det ER mange grunner til at man legger på seg, det du kommer med er en typisk kommentar som bygger under fordommer vi klarer oss uten.
For mange av oss er sammensetningen av hva vi spiser viktigere enn mengde og fysisk aktivitet!

Ja, selvfølgelig!
Jeg er selv PCOS'er så jeg VET dette takk! Men du kan ikke skylde på en shake når du legger på deg, det er ikke pga den du gjør det..
Og min komentar som du klipte ut var ment til de som hiver seg på en sånn kur, går ned en drøss av kilo og fortsetter å stappe i seg potetgull etterpå, for deretter å komme med : nei shaken ødela forbrenninga mi...

Og du, om du skal quote, ikke bare ta med det som kan misforstås.. Den kommentaren høres jo grusom ut uten det som står over

Og tro meg, jeg sitter her med mine 88kg og har LANGT I FRA fordommer, man kaster ikke stein i glasshus

__________________


"Det finnes mange eksempler på yo-yo-slanking, men minst like mange eksempler på yo-yo-trening. Hjelper ikke å være flink en mnd, hvis du tar et halvt år fri"
Sitat Tommygutt
nightly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 18:48   #75
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av nightly, her.

Men du kan ikke skylde på en shake når du legger på deg, det er ikke pga den du gjør det..

La meg forklare deg litt om hva slike kurer gjør med kroppen. Det være seg shake-kurer, eller suppekurer og andre sultekurer.
Man går ned de første 2-3 ukene, ofte endel vann. Etterhvert begynner kroppen å forstå at her er det ikke mye næring å få, så den begynner å spare på det den har. Hvilket gjør at man slutter å gå ned selv på et veldig lite kaloriinntak (under 500 kcal pr dag er typisk). Før eller senere må man begynne å spise mat igjen, og siden kroppen allerede er i sparemodus vil den legge alt dette rett i lagrene. Desverre sitter denne lærdommen godt i og for hver slik runde blir det vanskeligere å gjenopprette/opprettholde en normal forbrenning. Hvis man i tillegg er insulinresistent (som de fleste overvektige er) vil det være så å si umulig å komme i rett balanse igjen. Mulig du ikke anser dette som en ødelagt forbrenning, men det gjør jeg.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no