Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Litt oppmuntrende innlegg

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-10-11, 15:46   #1
jenta26
Medlem
 
jenta26 sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 347
jenta26 er ny på veien
Smile

Litt oppmuntrende innlegg, trenger tips om frisyre:)



Det øverste bilde er meg for 4 år siden





Nederste er meg for en uke siden.


Føler ting går bedre nå. ikke veid meg siden tirsdag og skal ikke veie meg før om torsdagen litt om over en uke.

Ligger vel på 62 gram fett daglig, 144 gram protein og 48 gram karbo. Og jeg føler virkelig dette funker for meg, det er vel ikke noe bedre følelse enn å ha det slik?


Sist redigert av jenta26 : 01-11-11 kl 15:15.
jenta26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 16:08   #2
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Litt oppmuntrende innlegg

Skikkelig forskjell. Og det jeg ser er ei flott og fiks dame.

__________________


Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 16:12   #3
jenta26
Medlem
 
jenta26 sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 347
jenta26 er ny på veien

Sv: Litt oppmuntrende innlegg

Tusen takk

jenta26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 16:58   #4
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Litt oppmuntrende innlegg

Du ser smashing ut - det mangler bare en ting, nemlig et bredt og fornøyd SMIL!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 17:05   #5
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Litt oppmuntrende innlegg

Kjempeflott resultat Du ser skikkelig bra ut!

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 17:15   #6
Lilleslem
Medlem
 
Lilleslem sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Nord-Norge
Innlegg: 164
Lilleslem er på en erverdig vei

Sv: Litt oppmuntrende innlegg

Så flott! Det viser at det nytter

__________________



]
Lilleslem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/Hexeberg Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 17:28   #7
jenta26
Medlem
 
jenta26 sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 347
jenta26 er ny på veien

Sv: Litt oppmuntrende innlegg

Hehe nerthus, ja må begynne tenke positivt , snakket med han kompisen min på tlf i stad og han sa han vil ikke ha det slik emr at jeg har det vondt hver gang vi møtes for da har ikke han det bra heller. men det som er vondt er at jeg er redd han nå tenker at at han ikke vil se meg igjen.

Klarer nesten ikke se slev hva jeg har oppnådd, derfor jeg kanskje ikke smiler så mye

jenta26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 17:38   #8
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Litt oppmuntrende innlegg

Opprinnelig lagt inn av jenta26, her.

Hehe nerthus, ja må begynne tenke positivt , snakket med han kompisen min på tlf i stad og han sa han vil ikke ha det slik emr at jeg har det vondt hver gang vi møtes for da har ikke han det bra heller. men det som er vondt er at jeg er redd han nå tenker at at han ikke vil se meg igjen.

Klarer nesten ikke se slev hva jeg har oppnådd, derfor jeg kanskje ikke smiler så mye

Tren på å smile foran speilet. Det trenger ikke engang være oppriktig i starten, men det å smile trigger en del hyggelig kjemi i hjernen, og etterhvert blir det faktisk lettere og smile oppriktig

Du tenker for mye snuppa Flotte jenta burde tenke mer på å NYTE livet og alt du klarer og oppnå istedet for alt som "kan skje"

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 17:40   #9
jenta26
Medlem
 
jenta26 sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 347
jenta26 er ny på veien

Sv: Litt oppmuntrende innlegg

Det er vondt å tenke på at jeg kanskje har ødelagt vennskapet mellom meg og han, jeg sa rett ut til han i går at jeg føler meg som et takras i forhold til han

jenta26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 17:54   #10
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Litt oppmuntrende innlegg

Opprinnelig lagt inn av jenta26, her.

Det er vondt å tenke på at jeg kanskje har ødelagt vennskapet mellom meg og han, jeg sa rett ut til han i går at jeg føler meg som et takras i forhold til han

"Kanskje har ødelagt vennskapet"... vet du at du HAR gjort det må du forholde deg til det. TROR du at du har gjort det, og føler inni deg som OM du har gjort det er det bortkastet energi. Finn utav det istedet for å lure, mange bruker mye tid på å lure på om atte, hvis atte osv for senere og finne ut at det ikke var slik. Tenk da hvor mye tid man har brukt på å være feks lei seg uten grunn...
Ta dette som veldig velment (og ikke minst selverfart) råd:
SLUTT og beskriv deg selv i negative vendinger. Det har ingen nytte, og gjør bare livet surere enn nødvendig. Det er vanskelig for andre og forholde seg positivt til deg om DU ikke klarer og være positiv til deg selv en gang...

Dessuten er du ei flott, ressurssterk jente - men du ser ikke skogen selv for bare trær Begynn og lag deg lister over det som er BRA med deg, begynn i det små, feks hva du har oppnådd i forhold til kosthold og vekt. Du skal IKKE lage lister over ting som ikke er bra, selv om dette føles lettere.
Det krever trening å klare og se positivt både på seg selv og livet generelt, så tren hver dag! Still deg foran speilet - SMIL - og si noe bra om deg selv. Om du ikke helt mener det i starten, vil det gå seg til.

Vi har alle ting vi ikke er fornøyde med. Vi bekymrer oss alle for om vi har gjort noe dumt, eller sagt noe feil. Vi bekymrer oss alle for konsekvensene av å gjøre feil. MEN det å legge vekt på dette istedet for å legge vekt på de gode, positive tingene gir ingen glede i livet, bare sorg.

Oprah startet noe kult for mange år siden, nemlig at hun fikk sine seere til å starte en takknemlighetsdagbok. Hver dag skulle man skrive ned 3-5 ting man var takknemlig for i livet sitt. Kan det være en ide?
Du er nemlig ikke mer takras enn noen andre, du er ikke dummere enn noen andre, du er ikke mer mislykket enn noen andre. Poenget mitt er at du må gi deg selv litt mer slakk i livet, og ikke dømme deg så himla hardt.

Inni deg har du ei positiv, glad, smart og oppegående jente som bare VENTER på å få levet livet på best mulig måte, hjelp henne å komme fram!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 18:06   #11
jenta26
Medlem
 
jenta26 sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 347
jenta26 er ny på veien

Sv: Litt oppmuntrende innlegg

Tusen takk for det innlegget Nerthus.

Ja jeg vet jeg ser mye negativt på meg selv. snakket med han på tlf i stad og han sa han sku ringe meg når det passet at vi kunne møtes igjen. Kjenner jeg ikke må kontakte han så mye.

Han sa liksom at det er så vondt for han når jeg knekker sammen hele tiden, men det er ikke bare bare å styre følelser.

Har en bok der jeg egentlig skal skrive om det som skjer positivt i livet mitt, den har ikke blitt brukt mye.

Var på slik coaching Foredrag med hun Mia tørnblom, veldig inspirerende egentlig.

Vil bare få muligheten til å vise han at jeg kan være den positive jenta jeg kan være, men redd det er for sent nå

jenta26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 18:46   #12
Katta66
Medlem
 
Katta66 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Vestfold
Innlegg: 141
Katta66 er på en erverdig vei

Sv: Litt oppmuntrende innlegg

Jeg støtter det flotte innlegget til Nerthus. Og, hvis mulig, legg denne kompisen din "litt til side" i hodet ditt, og konsentrer deg om deg selv. Det er bare DU som styrer dine tanker. Og tankene styrer følelsene. Så enkelt - og så vanskelig.

Bestem deg for å tenke på deg selv som ei flott jente - for det er du nemlig!!

Katta66 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 18:53   #13
jenta26
Medlem
 
jenta26 sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 347
jenta26 er ny på veien

Sv: Litt oppmuntrende innlegg

Tusen takk betyr mye det dere sier

jenta26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 23:11   #14
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Litt oppmuntrende innlegg

Bare sånn for å ha sagt det så syns jeg du er ganske hot (og hadde kanskje spurt om jeg hadde sjans om jeg ikke datet og dette ikke var et lavkarboforum, men et annet type forum). Beklager om jeg er veldig out of line nå.. Btw er jenter som smiler alltid mer sexy

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 23:56   #15
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Litt oppmuntrende innlegg

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.


Oprah startet noe kult for mange år siden, nemlig at hun fikk sine seere til å starte en takknemlighetsdagbok. Hver dag skulle man skrive ned 3-5 ting man var takknemlig for i livet sitt.

Her er forumet sin: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=18183

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 12:06   #16
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Litt oppmuntrende innlegg

Syns du skal ta et nytt bilde jeg der du gliiiiiser fra øre til øre. For det har du all grunn til og det BØR du gjøre, du er jo kjempe flott man.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 12:14   #17
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Litt oppmuntrende innlegg

Så stilig du var blitt! Tenker ikke bare på vekta, men helheten... ser ut som du har "funnet deg selv" om du skjønner!

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 08:24   #18
jenta26
Medlem
 
jenta26 sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 347
jenta26 er ny på veien

Sv: Litt oppmuntrende innlegg

Tusen tusen takk alle sammen, blir virkelig rørt jeg torsdag skal jeg klippe håret, litt sånn Robyn klipp om dere skjønner, trenger å freshe meg opp litt kjenner jeg, tusen takk nok en gang

jenta26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 15:22   #19
jenta26
Medlem
 
jenta26 sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 347
jenta26 er ny på veien

Sv: Litt oppmuntrende innlegg

skal jeg klippe meg som robyn altså det første bilde




Eller dette da for 1 år siden

jenta26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 16:46   #20
Trulla
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5
Trulla er på en erverdig vei

Sv: Litt oppmuntrende innlegg

Du ser jo SUPERT ut!!!
Frisyren din ser veldig kult ut, det ligner veldig på Robyn sin frisyre og den kler deg!! Bare fortsett sånn.

__________________


Trulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 16:48   #21
jenta26
Medlem
 
jenta26 sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 347
jenta26 er ny på veien

Sv: Litt oppmuntrende innlegg

da blir det nok den frisyren i morgen, nå er håret slik som jeg har det på det helt øverste andre bilde så begynner bli ganske langt hehe

jenta26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 08:39   #22
jenta26
Medlem
 
jenta26 sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 347
jenta26 er ny på veien

Sv: Litt oppmuntrende innlegg

huff ja i dag er det frisørtime, gruer meg litt nå kjenner jeg, huff hehe

jenta26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 08:58   #23
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Litt oppmuntrende innlegg

Opprinnelig lagt inn av jenta26, her.

huff ja i dag er det frisørtime, gruer meg litt nå kjenner jeg, huff hehe

Hvorfor det? Hår vokser alltid ut igjen, det er fordelen og bakdelen med det.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 09:02   #24
jenta26
Medlem
 
jenta26 sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 347
jenta26 er ny på veien

Sv: Litt oppmuntrende innlegg

Jo men hu jeg egentlig skulle til har fri i dag så skal til sjefen hennes i stedet, bare lurer på om jeg skal klippe meg som robyn eller klippe meg slik som i den svarte kjolen hehe

jenta26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 09:08   #25
Petra71
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 35
Petra71 er på en erverdig vei

Sv: Litt oppmuntrende innlegg

Klipp deg som Robyn du

__________________


Petra71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nye innlegg / Mine innlegg Bokhylle Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 14 15-07-11 08:11
Blogg. Redigere "innlegg-fremvisning" (eldre innlegg) på blogg.no? Opheliia Generell diskusjon 3 02-10-10 22:56
Litt ekkelt innlegg SolanGundersen Lavkarbo generelt 8 09-05-09 11:18
Noen med oppmuntrende resultater etter kostomleggingen? Mamsen Dr Lindbergs 14 19-09-07 14:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no