Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Spørsmål til HP

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-08-04, 14:46   #1
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av
Question

Spørsmål til HP

Har et spørsmål ang bilder. Det virker for meg som du må være riktig mann å spørre. Det er noen av bildene som er lagt ut her jeg ikke kan se. Det kommer bare et lite rødt kryss i et hvitt vindu. Veldig smått. Dette opplever jeg noen andre steder på nettet også. Her inne kan jeg se f.eks. landskapsbildene du har lagt ut, og jeg kan se bildet av deg og den økologiske eplemosten. Lurte på om du kan fortelle meg hva som er forskjellen på disse bildene og de andre, og om jeg kanskje kan gjøre noe med innstillingene mine for å se alle?

Grunnen til at jeg spør, er at jeg holder på å lære meg hvordan jeg kan sende mine egne bilder til en server for så å sende dem hit ved å oppgi URL-adressen. Det var dette med URL-adressen som gjorde det vanskelig i utgangspunktet. Tror nå at jeg har fått til dette, men så viser det seg at problemet med det lille røde krysset dukker opp igjen. Det er ikke fullt så gøy å sende bilder hit når jeg ikke kan se dem selv. Kanskje jeg gjør det allikevel, bare for å se at jeg får det til. Jeg får sikkert tilbakemelding om dere andre kan se dem.

Kanskje det hadde gått an å få til en funksjon slik at vi kan "browse" fra våre egne bilder, da tenker jeg mange flere hadde fått det til.

Jeg har begynt å ta bilder når jeg er spesielt fornøyd med "tallerkenen" min etter å ha prøvd ut nye lavkaro-måltid. Det er disse jeg har lyst til å sette inn i oppskriftstråden.

Takker på forhånd for hjelpen : )

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste

Sist redigert av nalana : 18-08-04 kl 14:48. Årsak: skrivefeil
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 18-08-04, 15:15   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Om du høyre klikker på det røde krysset, og så velger "vis bilde" så kommer det vanligvis fram.

Når det gjelder opplasting av bilder til forumet så planlegger jeg litt å legge til et bildegalleri slik at alle som vil kan laste opp, da blir det litt lettere. Koster litt og tar litt tid, er nok klar til å jobbe med forumting igjen om en ukes tid...

Du kan få deg gratis plass hos home.no eller internett leverandøren, for å laste opp klikker du bilde knappen og skriver URL adressen til dit bilde ligger...

Gøy med bilder!

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 18-08-04, 15:23   #3
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av
Talking

Takk...

...for kjapt svar. Skal i hvert fall prøve det med å høyreklikke på kryssene med en gang. Har registrert meg på home, det var der jeg fikk testet om jeg fikk til dette med URL-adresse.

Kjempefint hvis det blir lettere med bilder om en stund

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 13:18   #4
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 59
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Spørsmål til HP

[quote=HP;13625]Om du høyre klikker på det røde krysset, og så velger "vis bilde" så kommer det vanligvis fram.

Når det gjelder opplasting av bilder til forumet så planlegger jeg litt å legge til et bildegalleri slik at alle som vil kan laste opp, da blir det litt lettere. Koster litt og tar litt tid, er nok klar til å jobbe med forumting igjen om en ukes tid...

Du kan få deg gratis plass hos home.no eller internett leverandøren, for å laste opp klikker du bilde knappen og skriver URL adressen til dit bilde ligger...


Jeg MÅ jo bare vise deg denna HP, tenkte på deg da jeg fikk den. Kan det være : PÅ lavkarbo og AV lavkarbo

http://garmahis.com/wordpress/wp-con...cary-clown.jpg

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485

Sist redigert av HP : 02-05-11 kl 23:58. Årsak: Endret IMG-tag til URL-tag siden "hotlinking" av bilde gir advarsel om misbruk.
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 23:59   #5
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Spørsmål til HP

Kanskje jeg bør bytte avatar nå?

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 00:08   #6
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Spørsmål til HP

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 00:26   #7
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 59
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Spørsmål til HP

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Kanskje jeg bør bytte avatar nå?


Hehe, synes den var kjempefin jeg da, og tenkte på deg med en gang jeg så den MÅTTE jo bare dele den.

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Melk Kristian Generell ernæringsdebatt 39 06-06-05 04:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no