Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

70% premium dark

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-03-08, 16:12   #1
aggie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 54
Innlegg: 36
aggie er på en erverdig vei
Smile

70% premium dark

10 grams størrelsen med 70% premium dark sjokolade har blitt min daglige premie i 6. og 7. uike av ketolysekuren.

Den inneholder 3 karber, men føles naturlig og jeg nyter den til kaffen etter middagen. Det fine med 70% sjokolade er at du ikke får lyst på store mengder av den. Jeg holder meg i ketose, og har gått ned 7,5 kg (kjempefornøyd) 6,5 igjen.

Jeg vet at sjokolade ikke er helt etter boka, men for meg 70% en daglig luksus. (og så bruker jeg resten av karbene på grønnsaker).

Har noen noen flere overlevelseshistorier eller tips om hvordan man får den lille luksusen?

aggie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 22:31   #2
Bayone
Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 45
Innlegg: 101
Bayone er på en erverdig vei

Sv: 70% premium dark

Jeg gjør også som deg, koser meg med ei rute 70% premium dark om kvelden. Ellers så er det baconcrisp hvis jeg er veldig lyst på noe salt. Evt at jeg lager ostesnacs som ligger under oppskriftsforumet.

__________________
Startet opp igjen 09.08.2010 på 82 kg


Bayone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 01:01   #3
Sirius
Medlem
 
Sirius sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslojente i Bergen
Alder: 41
Innlegg: 222
Sirius har en fantastisk aura rundt segSirius har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 70% premium dark

Nå går ikke jeg på ketolyse, men noe som er nydelig er å smelte litt mørk sjokolade sammen med smør og litt fløte for en nydelig sjokoladesaus. Den har jeg over tinte bringebær (og evt bittelitt søtning). DET er luksus det!

__________________
Karbojunkie in recovery
Ikke lavkarbo for vektnedgang, men for de andre frynsegodene!
Mål: Stabilisere blodsukkeret, curbe cravings, drikke nok vann, trene jevnlig, få ro i sjelen...

Bilder av matretter
Sirius er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins vedklikehold - for life! Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 11:18   #4
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: 70% premium dark

Opprinnelig lagt inn av Sirius, her.

Nå går ikke jeg på ketolyse, men noe som er nydelig er å smelte litt mørk sjokolade sammen med smør og litt fløte for en nydelig sjokoladesaus. Den har jeg over tinte bringebær (og evt bittelitt søtning). DET er luksus det!

Skal prøve. LITT, selv om jeg har erfart at det er veldig vanskelig å lage LITT. Og hvis jeg har mer enn LITT så er det veldig vanskelig å ikke spise mer enn LITT

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 15:03   #5
Trulla
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5
Trulla er på en erverdig vei

Sv: 70% premium dark

Jeg spiser 86% Freia Premium Dark. Nyyyyydelig, når du ikke har spist noe søtt lenge. 1,9 karber i ei rute. Går an å spise på helga.

Trulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Freia Premium 86 % kakao - lite karber Iset Lavkarbo generelt 8 18-06-06 18:55
Cavalier Dark Mokka bar Mylamyy Lavkarbo generelt 10 07-02-06 14:23
Premium Dark? LilNoor Lavkarbo generelt 6 19-02-05 22:49
Noen som vet hvor mye karbohydrater det er i den freia dark 70% ? Roy82 Lavkarbo generelt 4 13-02-05 15:07


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no