Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Lavkarbo-gnocci-NOT

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-03-14, 21:21   #1
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Lavkarbo-gnocci-NOT

Ååå, i dag fikk jeg så lyst til å lage gnocci
de lages jo av potet, hvetemel, egg og tilbehør. masse oppskrifter på nettet.
ja vel, så vanskelig kunne det vel ikke være å lavkarbofisere en oppskrift! Trodde jeg...

jeg kuttet opp litt sellerirot, det var ca 340 gram. kokte mørt, stavmiksa og tilsatte 1 egg, 1 ss kokosmel, 1 ss fiberhusk og 1 ts bakepulver. Inn i kjøleskapet 1 times tid.
Ut av kjøleskapet og mikset med noen friske, frosne urter. Knadd sammen og rullet ut i tynne strengler på ca 1 cm i diameter. Kuttet opp i biter og lagt i en bolle.
Kokt opp vann med salt og lagt gnocciene oppi, gledet meg til deilige gnocci.....

Det som skjedde var at de kokte helt bort i kålen... dvs, at alt ble bare suppe og gikk rett i do...

Nestemann som lager gnocci ?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg unnamed.jpg (9,4 KB, 33 visninger)
__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-03-14, 22:17   #2
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo-gnocci-NOT

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Ååå, i dag fikk jeg så lyst til å lage gnocci
de lages jo av potet, hvetemel, egg og tilbehør. masse oppskrifter på nettet.
ja vel, så vanskelig kunne det vel ikke være å lavkarbofisere en oppskrift! Trodde jeg...

jeg kuttet opp litt sellerirot, det var ca 340 gram. kokte mørt, stavmiksa og tilsatte 1 egg, 1 ss kokosmel, 1 ss fiberhusk og 1 ts bakepulver. Inn i kjøleskapet 1 times tid.
Ut av kjøleskapet og mikset med noen friske, frosne urter. Knadd sammen og rullet ut i tynne strengler på ca 1 cm i diameter. Kuttet opp i biter og lagt i en bolle.
Kokt opp vann med salt og lagt gnocciene oppi, gledet meg til deilige gnocci.....

Det som skjedde var at de kokte helt bort i kålen... dvs, at alt ble bare suppe og gikk rett i do...

Nestemann som lager gnocci ?

Steke dem i ovnen kanskje

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo eller ikke lavkarbo? hermanlizm Spørsmål og svar 11 24-02-11 16:55
Lavkarbo Brownies, men er den egentlig lavkarbo?? Jolly Spørsmål om matvarer og oppskrifter 8 03-02-11 21:05
Ostegratinert aubergine”gnocci” i tomatsaus Gerd Middag 2 23-09-10 17:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no