Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Noen med erfaringer fra nettbutikken dialife.dk?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-04-09, 18:24   #1
akita
Juniormedlem
 
akita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: rogaland
Innlegg: 10
akita er på en erverdig vei

Noen med erfaringer fra nettbutikken dialife.dk?

Noen som har erfaringer og kanskje noen anbefalinger med produkter fra dialife.dk? Er litt matlei og det var jo mye fristende i denne nettbutikken.

__________________






akita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 18:37   #2
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Noen med erfaringer fra nettbutikken dialife.dk??

Opprinnelig lagt inn av akita, her.

Noen som har erfaringer og kanskje noen anbefalinger med produkter fra dialife.dk? Er litt matlei og det var jo mye fristende i denne nettbutikken.

Jeg har handlet ofte derifra og er strålende fornøyd! Jeg pleier kjøpe pasta av alle slag, tacolefser og pitabrød. God mat og god service!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 19:26   #3
akita
Juniormedlem
 
akita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: rogaland
Innlegg: 10
akita er på en erverdig vei

Sv: Noen med erfaringer fra nettbutikken dialife.dk??

takk for raskt svar Da skal jeg bestille litt. er det noen grense for hvor mye en kan handle for i fht tollavgifgt?

__________________






akita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 19:32   #4
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Noen med erfaringer fra nettbutikken dialife.dk??

Opprinnelig lagt inn av akita, her.

takk for raskt svar Da skal jeg bestille litt. er det noen grense for hvor mye en kan handle for i fht tollavgifgt?

Du kan bestille for maks 200 norske kroner... Dvs at det er den maksverdien selger kan oppgi for at du skal slippe toll.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 19:37   #5
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Noen med erfaringer fra nettbutikken dialife.dk??

Jeg har bare gode erfaringer med de.
I tillegg har jeg alltid bestilt for mye mer enn 200 kr, og får det alltid tilsendt som gave, og slipper toll. =D

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 20:17   #6
solsikke
Seniormedlem
 
solsikke sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Hordaland
Alder: 43
Innlegg: 565
solsikke er ny på veien

Sv: Noen med erfaringer fra nettbutikken dialife.dk??

Har også god erfaring med dialife...bestile for mye mer enn 200,- men de skrev gave.
Måtte sende inn kvittering til tollen i etterkant, men fekk ein "revidert" utgave, der totaltsummen utgjorde ca 200,- veldig greit

Eg bestile pasta, lefser, pitabrød og nachoschips....veldig godt som en variasjon av og til

solsikke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert for tida!!! Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 22:58   #7
ixi
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Fredrikstad
Alder: 43
Innlegg: 163
ixi er på en erverdig vei

Sv: Noen med erfaringer fra nettbutikken dialife.dk??

Takk for link, og erfaringer.

__________________
Fake it till you make it!
Har krympet 11 cm, 43 cm igjen!
Ixi skal bli sunn!
ixi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-07-14, 21:48   #8
millah
Seniormedlem
 
millah sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Haugesund
Alder: 47
Innlegg: 1.172
millah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlys

Sv: Noen med erfaringer fra nettbutikken dialife.dk?

Er det noen som vet om man må be om å få sendt varene som gave? Eller gjør de det automatisk?

__________________

Neste delmål: Nå 120 kg innen sommerferien slutter den 20. juli

Her er forresten journalen min, og bloggen min.
millah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ganske liberal lavkarbo med naturlig mat og supermat Svar med sitat
Gammel 17-07-14, 22:59   #9
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: Noen med erfaringer fra nettbutikken dialife.dk?

Opprinnelig lagt inn av millah, her.

Er det noen som vet om man må be om å få sendt varene som gave? Eller gjør de det automatisk?


De gangene jeg har bestilt har jeg bedt om at de skriver verdiene under 200 kr, det har aldri vært noe problem.

Å det nytter ikke at det er gave selv om verdien går over 200.

Jeg har alltid sendt en mail på forhånd, å fått bekreftelse. Og deretter bestilt, null problem

__________________
Elin
elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Gammel 17-07-14, 23:11   #10
millah
Seniormedlem
 
millah sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Haugesund
Alder: 47
Innlegg: 1.172
millah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlys

Sv: Noen med erfaringer fra nettbutikken dialife.dk?

Takk for godt svar! Da vet jeg litt mer! Portoen er jo dyr nok i seg selv, så jeg får se hva jeg gjør...

__________________

Neste delmål: Nå 120 kg innen sommerferien slutter den 20. juli

Her er forresten journalen min, og bloggen min.
millah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ganske liberal lavkarbo med naturlig mat og supermat Svar med sitat
Gammel 18-07-14, 13:49   #11
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen med erfaringer fra nettbutikken dialife.dk?

Opprinnelig lagt inn av elien, her.

De gangene jeg har bestilt har jeg bedt om at de skriver verdiene under 200 kr, det har aldri vært noe problem.

Å det nytter ikke at det er gave selv om verdien går over 200.

Jeg har alltid sendt en mail på forhånd, å fått bekreftelse. Og deretter bestilt, null problem

Min erfaring er at hvis pakker blir sjekket av tollerne/posten, så betyr det ikke så mye hva som står på tolldeklarasjonen. Hvis det ikke følger med pakkeseddel/faktura/ordrebekreftelse, så vil de be deg om å sende det til dem, og da vi de jo se den egentlige prisen.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 18-07-14, 17:55   #12
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: Noen med erfaringer fra nettbutikken dialife.dk?

Opprinnelig lagt inn av amritam, her.

Min erfaring er at hvis pakker blir sjekket av tollerne/posten, så betyr det ikke så mye hva som står på tolldeklarasjonen. Hvis det ikke følger med pakkeseddel/faktura/ordrebekreftelse, så vil de be deg om å sende det til dem, og da vi de jo se den egentlige prisen.

Tror jeg ba om pakkseddel ikke skulle legges oppi, akkurat det husker jeg ikke, å tror det stod gave på. Men verdi under 200.

Nå er det en stund siden jeg bestilte, men første gangen jeg bestilte så måtte jeg betale toll og tull.
Men det ble bare den ene gangen for etterpå forsto de på dialife, og ble ikke noe toll etterpå.

__________________
Elin
elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Gammel 18-07-14, 19:44   #13
Turid42
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 279
Turid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snill

Sv: Noen med erfaringer fra nettbutikken dialife.dk?

Men bare så det er helt klart: dette er faktisk å omgå loven. Det unndras mange penger som egentlig skulle gått til statskassen i dette landet, og slike postforsendelser står for en del av det. Opp til enhver, men hva er vitsen med å gjøre seg til kjeltring for småpenger?

Det var dagens moralpreken!

Turid42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-07-14, 21:58   #14
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Noen med erfaringer fra nettbutikken dialife.dk?

Opprinnelig lagt inn av Turid42, her.

Men bare så det er helt klart: dette er faktisk å omgå loven. Det unndras mange penger som egentlig skulle gått til statskassen i dette landet, og slike postforsendelser står for en del av det. Opp til enhver, men hva er vitsen med å gjøre seg til kjeltring for småpenger?

Det var dagens moralpreken!

Kunne ikke vært mere enig. Hva er vitsen liksom?

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 19-07-14, 00:16   #15
millah
Seniormedlem
 
millah sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Haugesund
Alder: 47
Innlegg: 1.172
millah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlys

Sv: Noen med erfaringer fra nettbutikken dialife.dk?

Jeg er faktisk enig, da bestiller jeg heller mindre om gangen, har jeg kommet fram til. Jeg tror jeg ble så satt ut av portoprisen fra dialife at jeg begynte å lure på hva jeg kunne gjøre. Det ble litt vel dyrt, nemlig. Ser at det fins norske nettbutikker med lignende produkter, og dessuten fins jo Iherb, som har rimeligere porto. Skal jeg ha større foresendelser, får jeg heller tolle!

__________________

Neste delmål: Nå 120 kg innen sommerferien slutter den 20. juli

Her er forresten journalen min, og bloggen min.
millah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ganske liberal lavkarbo med naturlig mat og supermat Svar med sitat
Gammel 19-07-14, 13:03   #16
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: Noen med erfaringer fra nettbutikken dialife.dk?

Opprinnelig lagt inn av millah, her.

Jeg er faktisk enig, da bestiller jeg heller mindre om gangen, har jeg kommet fram til. Jeg tror jeg ble så satt ut av portoprisen fra dialife at jeg begynte å lure på hva jeg kunne gjøre. Det ble litt vel dyrt, nemlig. Ser at det fins norske nettbutikker med lignende produkter, og dessuten fins jo Iherb, som har rimeligere porto. Skal jeg ha større foresendelser, får jeg heller tolle!


Då hadde jeg sjekket ut http://www.netrition.com/.
Ikke så billig frakt, men billige produkter.
Har bare gode erfaringer med de, kan anbefales

__________________
Elin
elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kokosmel, noen med erfaringer? Areola Spørsmål om matvarer og oppskrifter 25 26-09-11 23:13
Noen erfaringer Human Spis deg ned i vekt med Skaldeman 7 15-12-08 13:47
Dialife.dk - noen tips? Fungirl Ketolysekuren 17 01-08-08 14:44
Xenical, noen erfaringer? Knubbelubba Spørsmål og svar 19 22-11-07 19:54
Noen som vil kjøpe masse drops fra dialife? cilemora Ketolysekuren 3 06-11-07 20:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no