Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Dette gidder jeg virkelig ikke lenger!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-04-11, 22:04   #26
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Dette gidder jeg virkelig ikke lenger!

Kjempebra, heier på deg!

Sluttet å røyke for to år siden, og er faktisk daglig glad for det ennå! Å være røykfri er fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Noe som omtrent ikke forekommer mer, alle røykere stinker big time (sorry, men det er sant) og jeg får i alle fall ikke lyst på røyk av å være sammen med de som enda røyker. Heller tvert imot

Jeg er helt enig!

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 22:33   #27
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Dette gidder jeg virkelig ikke lenger!

Bra! Jeg sluttet å røyke for noen uker siden (har faktisk kommet ut av tellingen). Nok er nok. Har prøvd utallige ganger før, men nå har det gått lekende lett. Røyking er teit - og harry!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 10:46   #28
Frøken Scott
Medlem
 
Frøken Scott sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 150
Frøken Scott har en fantastisk aura rundt segFrøken Scott har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dette gidder jeg virkelig ikke lenger!

Takk for all støtte - fine folka Så moro å lese om alle dere som bare "våkna" en dag. Hurra!

Javisst er det harry De siste par åra har jeg faktisk kjent litt på det der, jeg har unngått å røyke f.eks i pauser på foreldremøter eller FAUmøter, jeg begynte å unngå å røyke på åpen gate, eller på bussholdeplasser. Jeg har stått utenfor utesteder i 20 minus, og virkelig kjent at jeg har vært flau.

Jeg synes ikke noe om at det har blitt greit å mobbe røykerne, jeg liker ikke fanatisme i noen retning. Men personlig kjenner jeg at dette er jeg ferdig med, dette er nå et tilbakelagt kapittel.

Nå går pengene til et nytt objektiv til kameraet mitt istedet. Yay

Og kudos til alle dere superflinke røykesluttere her inne

__________________



Frøken Scott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Teller kh og kalorier Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 12:58   #29
AngelUnderCover
Juniormedlem
 
AngelUnderCover sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Alder: 41
Innlegg: 14
AngelUnderCover er på en erverdig vei

Sv: Dette gidder jeg virkelig ikke lenger!

Opprinnelig lagt inn av Frøken Scott, her.

Plutselig var det nok. En impuls, en brå avgjørelse - litt ut av det blå...jeg gidder virkelig ikke være en røyker lenger.

Jeg har slutta før, jeg har trappet ned, psyket meg opp, forberedt meg i hue og r**a...og gått på den ene smellen etter den andre. Sist for to år siden. Etter det ga jeg opp, og slo meg til ro med at jeg for alltid vil være en røyker.

Våkna i går morges, og den første tanken min var; hvorfor i all verden gidder jeg dette?? Jeg betaler i dyre dommer for å ødelegge min egen helse, jeg står og patter på en pinne full av gift, og ser garantert like tett ut som alle andre som gjør det. Jeg betaler tobakksselskapene for at de skal få forgifte kroppen min, ødelegge lungene mine, og forkorte levealderen min. Hva i svarte, heite er det jeg driver med??? Og dette har jeg kalt kos?? Kos, dere...så koselig det er å fylle lungene med tjære, ødelegge lukt og smakssans, øke kreftfaren, osv....ikke rart røyk er dyrt, du får jo så mye for penga!

Nei....dette gidder jeg virkelig ikke lenger.

HURRA FOR DEG
Jeg er på dag 19 som røykfri i dag, og synes det er deilig. hadde noen dager da jeg angret på at jeg slutta, men tenkte at har jeg holdt opp i så mange dager er det tull og begynne igjen! Nå nærmer jeg meg 3 hele uker, og synes røyk lukter surt og ekkelt!

Heier på deg!!!

__________________
Delmål 1: -10kg til st.hans. 4,2kg borte, 5,8 igjen...
Start lavkarbo 6.april 2011.
AngelUnderCover er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 13:07   #30
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Dette gidder jeg virkelig ikke lenger!

Jeg slutta å røyke for 14-15 år siden og det er den beste beslutningen jeg har tatt noengang. Husker jeg ble syk og lå på sofaen og orka ikke å lese eller leke og knapt lage middag til 3-åringen min. Men å karre meg opp for å gå på terrassen for å røyke - det skulle jeg!
Da fikk jeg en liten oppvåkning og bestemte meg for at nok var nok.....
Har ikke røykt siden - bare til fest et par ganger!

Er såååå utrolig glad for at jeg er kvitt den ufyselige vanen!!!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 13:34   #31
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Dette gidder jeg virkelig ikke lenger!

Opprinnelig lagt inn av Lykkeønske, her.

Sluttet å røyke for to år siden, og er faktisk daglig glad for det ennå! Å være røykfri er fantastisk

Og jeg sluttet for 24 år siden og gleder meg fortsatt over det

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 14:51   #32
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Dette gidder jeg virkelig ikke lenger!

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Og jeg sluttet for 24 år siden og gleder meg fortsatt over det

Jeg ser fram til et helt liv med glede

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 13:09   #33
Frøken Scott
Medlem
 
Frøken Scott sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 150
Frøken Scott har en fantastisk aura rundt segFrøken Scott har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dette gidder jeg virkelig ikke lenger!

Kjapt innom for å melde om at det går kjempefint - ikke noe sug å snakke om, og er minst like motivert fremdeles

__________________



Frøken Scott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Teller kh og kalorier Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 19:52   #34
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Dette gidder jeg virkelig ikke lenger!

JUHU

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 21:07   #35
LIBBA
Seniormedlem
 
LIBBA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 63
Innlegg: 1.458
LIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlys

Sv: Dette gidder jeg virkelig ikke lenger!

Opprinnelig lagt inn av Frøken Scott, her.

Kjapt innom for å melde om at det går kjempefint - ikke noe sug å snakke om, og er minst like motivert fremdeles

Kjempebra
Stå på

__________________
Jillian Michaels 6week six-pack..... dag 40
Jillian Michaels Ripped in 30...Runde2..dag 18


LIBBA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 21:37   #36
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Dette gidder jeg virkelig ikke lenger!

Heier på deg
Jeg kutta røyken for 53 dager siden, og skal aldri mer suge i meg den dritten

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 22:27   #37
Frøken Scott
Medlem
 
Frøken Scott sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 150
Frøken Scott har en fantastisk aura rundt segFrøken Scott har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dette gidder jeg virkelig ikke lenger!

__________________



Frøken Scott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Teller kh og kalorier Svar med sitat
Svar

Emneord
røykeslutt, røyking


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dette skjønner jeg virkelig ikke! Fredrikke07 Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende 10 26-01-11 10:34
Om noen søte snille gidder regne ut dette for meg? h.e.l.e.n.e Ketolysekuren 8 22-08-08 14:33
Nei nå gidder jeg ikke mer lavkarbo moea Lavkarbo generelt 10 27-07-06 02:30
Nå gidder jeg snart ikke mer!! Benzo Atkins kosthold 7 18-09-05 16:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no