Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

God morgen Norge

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-04-11, 10:04   #26
Frøken Scott
Medlem
 
Frøken Scott sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 150
Frøken Scott har en fantastisk aura rundt segFrøken Scott har en fantastisk aura rundt seg

Sv: God morgen Norge

Opprinnelig lagt inn av kallemann, her.

Helt enig. Fryktelig mye fordommer som en så rutinert programleder burde klare å holde for seg selv.

__________________



Frøken Scott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Teller kh og kalorier Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 10:33   #27
christinal
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 86
christinal er ny på veien

Sv: God morgen Norge

Men havremel, er det malte havregryn hun brukte i brødet og kan jeg bruke mandelmel eller noe annet?

christinal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 10:37   #28
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: God morgen Norge

Opprinnelig lagt inn av Frøken Scott, her.

Kitt: *ønsker meg en sånn*

Irriterte meg grønn over alt jeg ikke fikk sett, for alt jeg ville se gikk enten på samme tid eller når det var umulig for meg å få sett på tv. Ønsket meg penger av hele slekta til bursdagen min og VIPS! var Viasat- dekoderen byttet ut med en som også kunne ta opp!
Byttet til Telenor fiberoptikk, men måtte ha dekoder med opptager, ja!
Det er noen kanaler vi ikke får med Telenor, så vi har beholdt parabolen og sønnen nyter nå godt av min gamle opptager! Så praktisk, atte!

Så i morgen skal min PCOS- nabojente og jeg se på lavkarbo på opptak!

Skal prøve å ikke la oss provosere av enkelte uvettige kommentarer fra en ellers god programleder!

Og Jan Øyvinds fett- redsel!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 10:45   #29
Tunrida
Medlem
 
Tunrida sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 302
Tunrida er på en erverdig vei

Sv: God morgen Norge

Reprise nå, for de som vil se

__________________


Tunrida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 10:46   #30
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: God morgen Norge

Opprinnelig lagt inn av supah, her.

"Nå setter vi over til lavkarbofanatikerne"... Sukk.


Fikk ikke sett det, men jeg kjenner at jeg er stolt av å være en av disse lavkarbofanatikerne

Vi er jo kjempesmarte som har funnet det som passer vår kropp best

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 10:47   #31
Frøken Scott
Medlem
 
Frøken Scott sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 150
Frøken Scott har en fantastisk aura rundt segFrøken Scott har en fantastisk aura rundt seg

Sv: God morgen Norge

Ja, den fettredselen sitter nok hardt - jeg husker sjøl hvordan jeg frika ut, sikker på at jeg skulle daue når som helst. Middag....og vips, der kommer hjerteinfarktet, lissom

Det er jo ikke så rart....hjernevaska som vi har blitt gjennom åra. Svigermor er overbevist om at jeg ikke lever året ut

__________________



Frøken Scott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Teller kh og kalorier Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 12:18   #32
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: God morgen Norge

Opprinnelig lagt inn av Frøken Scott, her.

Ja, den fettredselen sitter nok hardt - jeg husker sjøl hvordan jeg frika ut, sikker på at jeg skulle daue når som helst. Middag....og vips, der kommer hjerteinfarktet, lissom

Det er jo ikke så rart....hjernevaska som vi har blitt gjennom åra. Svigermor er overbevist om at jeg ikke lever året ut

Jeg må innrømme at jeg blir mer irritert av han som til stadighet skal trekke frem alt fettet og risiko for hjerteinfarkt etc, enn det jeg blir på Vårs forsøk på å harselere med fanatikerene!
Hva folk sitter igjen med, vil være ordene fett og hjerteinfarkt! Hjernen vil ikke høre ordet IKKE, det er derfor vi alltid skal bruke positive affirmasjoner om vi skal overbevise oss selv eller andre om noe!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 15:38   #33
Timiane
Seniormedlem
 
Timiane sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 513
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Sv: God morgen Norge

I forrige uke laget de lavkarbokake. Så de har fått øynene opp for vår fantastiske verden. Jeg har selv etterlyst lavkarbo mat på kanalen- all honør til at de følger opp ønsker som kommer inn. Om flere her skriver inn og ønsker mere lavkarbo- skjønner de kanskje at vi er mange som vil ha ontlig mat!

__________________
Timiane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen! Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 00:51   #34
Tunrida
Medlem
 
Tunrida sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 302
Tunrida er på en erverdig vei

Sv: God morgen Norge

Sikkert dumt spm.. Men er det helt vanlig havremel fra axa man kan bruke?

__________________


Tunrida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
ED på god morgen norge nonta Eurodiett 5 22-03-11 17:36
I morgen på God Morgen Norge Engledans Generell diskusjon 5 21-03-11 18:35
Fedon på god morgen, Norge snart:) Lindaplinda Ketolysekuren 2 08-11-10 11:10
God Morgen Norge i dag! Sesti Lavkarbo generelt 4 09-06-09 12:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no